Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugscentra binnenkort ook in België?

Drugscentra binnenkort ook in België?

10 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Uhu ja, wat er mis ging in Syrië is natuurlijk compleet te vergelijken met de situatie in België. :')
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goed nieuws voor de belgen!!

http://nieuws.vtm.be/binnenland/160735- ... nen-testen

Lang leve Maggie de Block die nu ook druggebruikers in vlaanderen de kans wil geven om hun drugs en vooral pillen te laten testen. Dit is een grote vooruitgang in dit land en hopelijk word dit snel in werking gesteld!!
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik begon al te denken dat mevrouwtje suikertaks niks maar dan ook echt niks goed kan doen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad, dit word DE stap naar een deftig drugbeleid. Nu hopen dat we niet nog jaren moet wachten op de effectieve stap vooruit :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb jullie topics even samengevoegd.

Maar dat is echt goed nieuws jongens! Eindelijk gaat België dezelfde pragmatische aanpak als Nederland volgen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tekzor668 zei:
Inderdaad, dit word DE stap naar een deftig drugbeleid. Nu hopen dat we niet nog jaren moet wachten op de effectieve stap vooruit :)
Klik om te vergroten...
Hopelijk gaat het snel inderdaad, als het net zo lang moet duren als jullie kabinetsformaties dan het nog jaren duren :P.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychedelibee zei:
Tekzor668 zei:
Inderdaad, dit word DE stap naar een deftig drugbeleid. Nu hopen dat we niet nog jaren moet wachten op de effectieve stap vooruit :)
Klik om te vergroten...
Hopelijk gaat het snel inderdaad, als het net zo lang moet duren als jullie kabinetsformaties dan het nog jaren duren :P.
Klik om te vergroten...

Voor het land dat het langste zonder regering heeft gezeten vind ik dit toch al een goede stap vooruit. :P

Bekijk het zo, Belgen creëren geen complete chaos wanneer we zonder regering zitten.
Dan waren wij momenteel ook vluchtelingen.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#8
bekijk het meer als nederlanders die vanwege de belastingen net over de grens in belgie wonen of duitsland.

als je letterlijk meer dan de helft van je tijd voor de belastingdienst werkt snap ik dat wel. huisprijzen en kosten voor een automobiel schelen ook flink afhankelijk van waar je woont.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb overlaatst mail heen gestuurd geen antwoord terug gekregen..grtz
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Denk dat we nog lang mogen wachten op die testcentra, topic is 2j geleden. Maggie did no good job...
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
PsyTekZ zei:
Denk dat we nog lang mogen wachten op die testcentra, topic is 2j geleden. Maggie did no good job...
Klik om te vergroten...
Dikke mossel..:lolol:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."