Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHerbal XTC

Herbal XTC

10 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psychedelibee zei:
Er zit meestal vooral heel veel caffeine in, dus dan kun je net zo goed een paar sterke bakken koffie drinken. Geloof me als je echte werk al gewend bent gaat het alleen maar tegenvallen.
Klik om te vergroten...

Laten we eens kijken wat de ingrediënten zijn:

NXT Phase super natural power

Vitamine B1, vitamine B2, vitamine B3 (niacine), vitamine B5, vitamine B6, vitamine B12, vitamine C, l-tyrosine, l-fenylalaline, l-glutamine, l-pyroglutamine, cactus extract en een NXT-Phase Lime Blend (een mix van onbekende plantenextracten).

NXT Phase Orange

Vitamine B1, vitamine B2, vitamine B3 (niacine), vitamine B5, vitamine B6, vitamine B12, vitamine C, l-tyrosine, l-fenylalaline, l-glutamine, l-pyroglutamine, Ginkgo biloba extract, Guarana, extract, Gotu kola extract, Spirulina en een NXT-Phase Orange Blend (een mix van onbekende plantenextracten).

NXT Phase Purple

Vitamine B1, vitamine B2, vitamine B3 (niacine), vitamine B5, vitamine B6, vitamine B12, vitamine C, l-tyrosine, l-fenylalaline, l-glutamine, l-pyroglutamine, Griffonia extract en een NXT-Phase Purple Blend (een mix van onbekende plantenextracten).

Vooral vitamines, aminozuren en plantenextracten. Wat me opvalt is dat in de NXT Phase Orange de alg Spirulina zit. Pak wel eens een Spirulina kuurtje als ik een periode flink gefeest heb of als ik wat gezonder wil leven, maar of het op korte termijn echt iets doet? Volgens mij niet.

Afgaande op deze 3 varianten van Herbal XTC is het ook logisch dat het niet in de buurt van XTC komt. Ongezond lijkt het me zeker niet, dus als je het een keer wil proberen; give it a try! :confused:mile:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
HardstyleGabber zei:
Hahahaha goeie zet. Heeft ie je nog zijn ervaring met dat spul verteld?
Klik om te vergroten...

Nee ik heb diegene nooit meer gezien. Ik ben zo slim geweest ze niet kado te doen aan een echte bekende :tearsofjoy::tearsofjoy:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Elpee zei:
Laten we eens kijken wat de ingrediënten zijn:
Klik om te vergroten...
Ik bedoelde overigens vooral cafeïne als psychoactieve stof, want uiteraard moeten ze er nog een hoop vitamines en kruiden instoppen om de hoge kosten te kunnen rechtvaardigen.

Wat me bij NXT varianten opvalt is dat alleen die orange Guarana=caffeine heeft. Die andere twee hebben helemaal geen psychoactieve stoffen, of ze moeten toevallig in de secret blend zitten. Maar als er psychoactieve stoffen inzitten die ze niet vermelden zou ik dat ook niet vertrouwen.

Voor de TS, als je er een met synefrine, bitter orange of citrus aurantium kunt vinden is het nog wel interessant. Synefrine lijkt erg op efedrine wat vroeger in herbal xtc zat maar nu verboden is. Hoewel herbal speed daarvoor eigenlijk een betere benaming is, zijn dat nog wel leuke pillen. Een stuk leuker dan enkel een hoge dosis caffeine in ieder geval. Helaas kom je ze echter zelden nog tegen.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het ook eens geprobeerd. Dubbele dosis, voelde helemaal niks. Weet helaas niet meer hoe hij heette. Maar ik zou er dus niet teveel van verwachten.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb ooit eens zo'n EUPHOR-E gebruikt en dat vond ik best wel nog prettig. De ingrediënten zijn: Guarana, Kanna, Theobromine, Synephrine, E959, Magnesiumstearaat, Calcium Dioxide, Hydroxypropylmetylcellulose (vegacapsule).

Nog altijd niks speciaals, maar ik heb er toch wel een enorme energieboost mee gekregen en werd heel praatvaardig ( wat best wel een prestatie is voor mij gezien ik zelfs met alcohol moeilijk m'n introversie overwin). Het klopt inderdaad dat er heel veel caffeïne in zit, maar ik kon er die avond met inname van 2 pillen toch wel een 12-uren gaan zonder moe te worden en dan had ik nog eens superveel geblowed en gedronken :laughing:

Give it a try, maar als je MDMA effecten gaat verwachten zal je wel teleurgesteld zijn denk ik,het is nog altijd een legaal product.

Grz
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb ook 1 keer hearbal xtc genomen. Helle avond stront en stront misselijk ervan geweest en me zwaar kut gevoelt. Had wel 1 uurtje dat ik echt hard ging, zal het niet nog een keer nemen.
D
DrugsisbadhmkayLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo allemaal!

Ik ben me al een paar dagen aan het verdiepen in Herbal XTC. Bij het ' drugslab' van BNN hebben ze dit uitgeprobeerd en daar leek het effect dicht bij de echte xtc te komen. Omdat ik merk dat ' we' toch wel wat vaak gewone xtc gebruiken, lijkt mij dit een uitkomst om de 3 maanden regel aan te kunnen houden. Echter, de herbalxtc die ze daar gebruikte, genaamd "N-eye-zzz" , kan ik bij geen een smartshop (online) meer vinden.
Met verschillende smartshops heb ik contact gezocht over welk product, want het zijn er zo veel, het meest in de buurt komt van xtc. En dan voornamelijk het eufosische, empatische liefdevolle gevoel. Alleen elke smartshop kwam met een andere naam! De een kwam met EUPHOR-E, de ander met MDNX, de ander weer met NXT PHASE PURPLE....
Daarom de vraag aan jullie; hebben jullie ervaring met Herbal XTC? En welke raden jullie aan? En in welke dosis? Bijna elke smartshop vertelde namelijk dat de ' aanbevolen dosis' eigenlijk overschreden moet worden voor het optimale effect.

Alvast super bedankt! :)
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb het wel eens gebruikt ja. Het komt niet in de buurt van XTC. En inderdaad, omdat ik niets voelde heb ik de dosis verhoogd. Het resultaat was dat ik uiteindelijk nog steeds niets voelde buiten wat negatieve effecten. Wat ik me wel kan herinneren is dat mijn hart wat sneller begon te kloppen en dat ik uiteindelijk niet kon slapen. Van het euforische gevoel was totaal geen sprake. Als ik jou was zou ik die 3 maanden lekker uitzitten.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
HardstyleGabber zei:
Heb ook 1 keer hearbal xtc genomen. Helle avond stront en stront misselijk ervan geweest en me zwaar kut gevoelt. Had wel 1 uurtje dat ik echt hard ging, zal het niet nog een keer nemen.
Klik om te vergroten...

Ik had het jaren terug aangeschaft om te proberen. Nadat ik veel negatieve verhalen hoorde over vooral misselijkheid en overgeven en niet werken heb ik ze een ander kado gedaan. Ik heb het dus niet geprobeerd.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dunnetjess33 zei:
Ik had het jaren terug aangeschaft om te proberen. Nadat ik veel negatieve verhalen hoorde over vooral misselijkheid en overgeven en niet werken heb ik ze een ander kado gedaan. Ik heb het dus niet geprobeerd.
Klik om te vergroten...

Hahahaha goeie zet. Heeft ie je nog zijn ervaring met dat spul verteld?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Er zit meestal vooral heel veel caffeine in, dus dan kun je net zo goed een paar sterke bakken koffie drinken. Geloof me als je echte werk al gewend bent gaat het alleen maar tegenvallen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."