Er zit meestal vooral heel veel caffeine in, dus dan kun je net zo goed een paar sterke bakken koffie drinken. Geloof me als je echte werk al gewend bent gaat het alleen maar tegenvallen.
Laten we eens kijken wat de ingrediënten zijn:
NXT Phase super natural power
Vitamine B1, vitamine B2, vitamine B3 (niacine), vitamine B5, vitamine B6, vitamine B12, vitamine C, l-tyrosine, l-fenylalaline, l-glutamine, l-pyroglutamine, cactus extract en een NXT-Phase Lime Blend (een mix van onbekende plantenextracten).
NXT Phase Orange
Vitamine B1, vitamine B2, vitamine B3 (niacine), vitamine B5, vitamine B6, vitamine B12, vitamine C, l-tyrosine, l-fenylalaline, l-glutamine, l-pyroglutamine, Ginkgo biloba extract, Guarana, extract, Gotu kola extract, Spirulina en een NXT-Phase Orange Blend (een mix van onbekende plantenextracten).
NXT Phase Purple
Vitamine B1, vitamine B2, vitamine B3 (niacine), vitamine B5, vitamine B6, vitamine B12, vitamine C, l-tyrosine, l-fenylalaline, l-glutamine, l-pyroglutamine, Griffonia extract en een NXT-Phase Purple Blend (een mix van onbekende plantenextracten).
Vooral vitamines, aminozuren en plantenextracten. Wat me opvalt is dat in de NXT Phase Orange de alg Spirulina zit. Pak wel eens een Spirulina kuurtje als ik een periode flink gefeest heb of als ik wat gezonder wil leven, maar of het op korte termijn echt iets doet? Volgens mij niet.
Afgaande op deze 3 varianten van Herbal XTC is het ook logisch dat het niet in de buurt van XTC komt. Ongezond lijkt het me zeker niet, dus als je het een keer wil proberen; give it a try!