#1
Hallo allemaal!
Ik had even een vraagje.
Vorig jaar in maart was ik nog niet bekend met cocaïne.
Ik was toen bij een vriend, en ik raakte aan de praat met een paar mensen die ik niet goed kende.
Ze vroegen of ik wat van hun 'colombiaanse' coke wilde.
Ik was nieuwschierig, en wilde het wel proberen.
1 van die gasten liep naar de keuken, was even bezig en kwam toen terug.
Hij legde een klein beetje op een zegeltje, en ik moest het opsnuiven terwijl hij het in mijn neus blies zegmaar.
Ik ging achter over liggen, en terwijl ik mijn ogen dichtdeed leek het alsof ik met mijn hoofd in de wolken was. Ik voelde me op dat moment zo ontezettend lekker!
Het gevoeld duurde niet heel erg lang, al snel voelde ik dat ik moest kotsen en rende naar de wc.
Alles draaide, en ik dacht echt even dat ik doodging. Na het kosten voelde ik me al snel beter en ben weer naar de woonkamer gegaan.
Niet veel later ben ik in slaap gevallen.
Een paar maanden daarna kwam ik weer in aanraking met cocaïne en snoof dit keer een lijntje.
Ik voelde pas iets na een paar minuten, zoals het dus ook eigenlijk hoort en toen kwam ik er pas achter dat dat vorige spul waarschijnlijk helemaal geen coke was. Ik voelde me goed, en kreeg wat energie maar niet dat oh zo geweldige gevoel als de vorige keer.
Hierna nog een paar keer gedaan en ik weet eigenlijk zeker dat het spul wat ik toen die 1e keer kreeg geen cocaïne was.
Weet iemand misschien wat het geweest kan zijn?
Of bestaat er echt zulke goede coke dat je zo'n efffect krijgt?
Gr.N
Ik had even een vraagje.
Vorig jaar in maart was ik nog niet bekend met cocaïne.
Ik was toen bij een vriend, en ik raakte aan de praat met een paar mensen die ik niet goed kende.
Ze vroegen of ik wat van hun 'colombiaanse' coke wilde.
Ik was nieuwschierig, en wilde het wel proberen.
1 van die gasten liep naar de keuken, was even bezig en kwam toen terug.
Hij legde een klein beetje op een zegeltje, en ik moest het opsnuiven terwijl hij het in mijn neus blies zegmaar.
Ik ging achter over liggen, en terwijl ik mijn ogen dichtdeed leek het alsof ik met mijn hoofd in de wolken was. Ik voelde me op dat moment zo ontezettend lekker!
Het gevoeld duurde niet heel erg lang, al snel voelde ik dat ik moest kotsen en rende naar de wc.
Alles draaide, en ik dacht echt even dat ik doodging. Na het kosten voelde ik me al snel beter en ben weer naar de woonkamer gegaan.
Niet veel later ben ik in slaap gevallen.
Een paar maanden daarna kwam ik weer in aanraking met cocaïne en snoof dit keer een lijntje.
Ik voelde pas iets na een paar minuten, zoals het dus ook eigenlijk hoort en toen kwam ik er pas achter dat dat vorige spul waarschijnlijk helemaal geen coke was. Ik voelde me goed, en kreeg wat energie maar niet dat oh zo geweldige gevoel als de vorige keer.
Hierna nog een paar keer gedaan en ik weet eigenlijk zeker dat het spul wat ik toen die 1e keer kreeg geen cocaïne was.
Weet iemand misschien wat het geweest kan zijn?
Of bestaat er echt zulke goede coke dat je zo'n efffect krijgt?
Gr.N