Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs kan het geweest zijn?

Welke drugs kan het geweest zijn?

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
r
ranadedrogasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal!
Ik had even een vraagje.
Vorig jaar in maart was ik nog niet bekend met cocaïne.
Ik was toen bij een vriend, en ik raakte aan de praat met een paar mensen die ik niet goed kende.
Ze vroegen of ik wat van hun 'colombiaanse' coke wilde.
Ik was nieuwschierig, en wilde het wel proberen.
1 van die gasten liep naar de keuken, was even bezig en kwam toen terug.
Hij legde een klein beetje op een zegeltje, en ik moest het opsnuiven terwijl hij het in mijn neus blies zegmaar.
Ik ging achter over liggen, en terwijl ik mijn ogen dichtdeed leek het alsof ik met mijn hoofd in de wolken was. Ik voelde me op dat moment zo ontezettend lekker!
Het gevoeld duurde niet heel erg lang, al snel voelde ik dat ik moest kotsen en rende naar de wc.
Alles draaide, en ik dacht echt even dat ik doodging. Na het kosten voelde ik me al snel beter en ben weer naar de woonkamer gegaan.
Niet veel later ben ik in slaap gevallen.

Een paar maanden daarna kwam ik weer in aanraking met cocaïne en snoof dit keer een lijntje.
Ik voelde pas iets na een paar minuten, zoals het dus ook eigenlijk hoort en toen kwam ik er pas achter dat dat vorige spul waarschijnlijk helemaal geen coke was. Ik voelde me goed, en kreeg wat energie maar niet dat oh zo geweldige gevoel als de vorige keer.

Hierna nog een paar keer gedaan en ik weet eigenlijk zeker dat het spul wat ik toen die 1e keer kreeg geen cocaïne was.
Weet iemand misschien wat het geweest kan zijn?
Of bestaat er echt zulke goede coke dat je zo'n efffect krijgt?

Gr.N
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
Coke op een zegeltje en dan je neus inblazen? Nooit van gehoord, misschien iemand anders wel. Als je echte goede "Colombiaanse" coke hebt zou het misschien wel kunnen, maar ik heb het zelf nooit zo ervaren. En met dat kotsen en in slaap vallen, zou ik eerder denken aan heroïne of zo.

En één tip, neem niet zo maar drugs aan van vreemden. Dat is echt geen slimme actie!
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#3
nee, dat is geen coke geweest.
vind het echt heel bijzonder dat je die drug hebt gekregen en ik denk dat je m ook niet snel een tweede keer tegen zult komen. weet de naam helaas niet meer van het goedje, het is iets van Topo, of Popo, of zoiets. heb gegoogeld maar niet gevonde, dus foute naam.

ik heb eens in een stripboek (van een van de, zoniet DE beste striptekenaar ter wereld) van Milo Manana over deze drug gelezen. als ik het me goed herinner was het in zuid amerika, of afrika. inheense stammen gebruiken het, dat wil zeggen, hun shamaans (heten ze zo?) of medicijn mannen nemen het, het wordt dan inderdaad via een lange buis in zijn neus geblazen, (waarom dit zo moet, en waarom diegene t niet gewoon kan snuiven weet ik niet). het effect is inderdaad dat je in een soort droom trance terecht komt. die medicijn mannen nemen enorme hoeveelheden en kunnen dan met de doden communiseren.

heb eens ergens op het internet gelezen dat iemand anders het waardeloos spul vond, die had het ook gebruikt, op die manier ook. en alles wat hij voelde was een enorme harde hamerslag in zijn hoofd, toen t spul binnen kwam. deed vreselijk pijn en dat was alles.
was toen wel teleur gesteld, dacht dat Milo Manara dus overdreef maar nu ik jouw ervaring lees ben ik dus blij dat t toch zo werkt. en dat die andere figuur waarschijnlijk gewoon rotzooi of speed of wat dan ook heeft gehad.

nou, dit is alles wat ik ervan weet. is de eerste keer dat ik erover lees dat t hier in het westen voorkomt, en nog wel als drugs.

oja, t is geloof ik gemaakt van een bast van een boom, of een wortel ervan, of zoiets.
in ieder geval is het geen coke, maar dat heb je wel gemerkt toen je later dus gewone coke nam. prijs je gelukkig, wil die drugs al zo lang eens gebruiken om te zien hoe of t is, maar zoals ik al schreef, dit is de eerste keer dat ik er van hoor, hier in het westen.
r
ranadedrogasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor je reactie!
Ik vindt het ook echt jammer dat ik niet weet wat het geweest is,
Het voelde zo bijzonder, ik kan het niet omschrijven.
Het enigste wat ik erover kan zeggen is dat ik me nog nooit zo goed heb gevoeld!

Oh en de tip: neem nooit drugs van vreemde mensen aan.
Je hebt idd gelijk, maar de jongen deed het eerst bij zichzelf, dus ik dacht dat het wel goed zat :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wijfie zei:
Ga je nu ook meer coke gebruiken
Klik om te vergroten...
Je reageert op een topic van van 6 jaar oud...
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij Spuiten en slikken hebben ze een keer een item gehad over de drugs die leverdesigner omschrijft. De naam is mij ook ontschoten. Ik heb nog even jopo gezocht maar dat lijkt t ook niet te zijn.
Maar goed al lijkt het ritueel erop. Het is nog maar de vraag of dat wat je neus is ingeblazen ook de real shit is. Het was vast geen medicijnman die het deed?!
r
ranadedrogasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee, het was een Marrokaanse man van 30 :]
Ik denk niet dat het die hele aparte shit is, hij blies het ook niet met een buisje in mijn neus,
maar gewoon van het zegeltje mijn neus in.
Het klinkt heel vaag, maar het ging snel dus ik weet ook niet precies hoe hij het voor elkaar heeft gekregen.
W
WilwilwelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ga je nu ook meer coke gebruiken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."