Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal! Ik had even een vraagje. Vorig jaar in maart was ik nog niet bekend met cocaïne. Ik was toen bij een vriend, en ik raakte aan de praat met een paar mensen die ik niet goed kende. Ze vroegen of ik wat van hun 'colombiaanse' coke wilde. Ik was nieuwschierig, en wilde het wel proberen. 1 van die gasten liep naar de keuken, was even bezig en kwam toen terug. Hij legde een klein beetje op een zegeltje, en ik moest het opsnuiven terwijl hij het in mijn neus blies zegmaar. Ik ging achter over liggen, en terwijl ik mijn ogen dichtdeed leek het alsof ik met mijn hoofd in de wolken was. Ik voelde me op dat moment zo ontezettend lekker! Het gevoeld duurde niet heel erg lang, al snel voelde ik dat ik moest kotsen en rende naar de wc. Alles draaide, en ik dacht echt even dat ik doodging. Na het kosten voelde ik me al snel beter en ben weer naar de woonkamer gegaan. Niet veel later ben ik in slaap gevallen. Een paar maanden daarna kwam ik weer in aanraking met cocaïne en snoof dit keer een lijntje. Ik voelde pas iets na een paar minuten, zoals het dus ook eigenlijk hoort en toen kwam ik er pas achter dat dat vorige spul waarschijnlijk helemaal geen coke was. Ik voelde me goed, en kreeg wat energie maar niet dat oh zo geweldige gevoel als de vorige keer. Hierna nog een paar keer gedaan en ik weet eigenlijk zeker dat het spul wat ik toen die 1e keer kreeg geen cocaïne was. Weet iemand misschien wat het geweest kan zijn? Of bestaat er echt zulke goede coke dat je zo'n efffect krijgt? Gr.N"
"Bedankt voor je reactie! Ik vindt het ook echt jammer dat ik niet weet wat het geweest is, Het voelde zo bijzonder, ik kan het niet omschrijven. Het enigste wat ik erover kan zeggen is dat ik me nog nooit zo goed heb gevoeld! Oh en de tip: neem nooit drugs van vreemde mensen aan. Je hebt idd gelijk, maar de jongen deed het eerst bij zichzelf, dus ik dacht dat het wel goed zat"
"Nee, het was een Marrokaanse man van 30 :] Ik denk niet dat het die hele aparte shit is, hij blies het ook niet met een buisje in mijn neus, maar gewoon van het zegeltje mijn neus in. Het klinkt heel vaag, maar het ging snel dus ik weet ook niet precies hoe hij het voor elkaar heeft gekregen."
"Niks van de truffels gemerkt, WANT Was is slaap gevallen zonde man .."
"mandragora zei: ranadedrogas zei: Niks van de truffels gemerkt, WANT Was is slaap gevallen zonde man .. Klik om te vergroten... je tript dan toch gewoon verder? ook al slaap je... gaan slapen doet de trip niet stoppen hoor. Klik om te vergroten... Nou, ik lag in coma niks van gemerkt Het waren hollandia truffels die ik gratis via een site kon bestellen. Misschien lag het daaraan ; )"
"Missie jeugdkliniek gefaald xD"
"Gehad: hasj/wiet, GHB, DXM, Coke, speed, XTC To do: paddo's en lsd Alleen eerst even wachten tot ik me 100% goed voel. Ben een beetje bang voor de bekende bad trip"
"Dit weekend 1e x truffels! Ben benieuwd"
"Hallo allemaal Ik laat me vrijwillig opnemen in een jeugdkliniek in Tiel omdat het zo niet meer gaat. Op internet heb ik als een gek gezocht naar informatie die jeugdkliniek, ik kan weinig informatie vinden. Weten jullie of het een goede kliniek is? Is er misschien iemand die iets over zijn/haar ervaring met die kliniek wil vertellen? Liefs mij"
"Zit er nu ruim een week, Voor jongeren tot 23, Zeker een aanrader!"