Als je direct een bericht wilt krijgen zodra bekend is dat er gevaarlijke drugs in omloop zijn, download dan de Red Alert-app van het Trimbos Instituut en zet de pushmeldingen aan: https://www.drugsredalert.nl/
#3
omdat er geperst en geperst wordt.
Er wordt meer gepakt via havens etc.
dus moeten ze dubbel winst maken =
Persen blokken met nest in en pakken de boefjes die mij verklikt hebben..
Ipv kogel door de kop = we geven hem giftige cocaine = dood
omdat er wss door sommige verlies ipv winst gemaakt wordt.
en als 1 groep giftige bricke perst in de omgeving is het een waarschuwing.
de patch ( logo ) zal wel amles uitwijzen ...
Indeed... en dan zegge ze fishscale potje atropine over de brick kappen !
#7
Heeft dit ook een effect op de cocaïne in België? Is die hier dan ook vervuild?
#8
Gedeeld op sociale media, ken best wat mensen in Rotterdam waarvan ik verwacht dat ze wel eens drugs gebruiken. Heftig hoor!
#9
Hmm wat ik zo lees heeft atropine bij een "veilige" dosering ongeveer dezelfde effecten als een upper (verwijderde pupillen, droge mond, etc.). Dus ja... als het tussen je poedertje zit, merk je het pas als het richting de overdosis gaat zeg maar...
Mooi kut.
#10
Noob vraagje misschien.. Kan iemand mij vertellen wat Atropine is?
Een hele giftige stof verkregen uit de wolfskers, gebruikt bij hartritmestoornissen blijkbaar. Dit spul wil je niet in je drugs hebben.
#12
Dafuq, heftig
#13
Vervuilde cocaïne vormt op dit moment in het land een groot gezondheidsrisico voor gebruikers. Nadat in ketamine- en cocaïnemonsters de levensgevaarlijke stof atropine werd aangetroffen, waarschuwen instanties waaronder verslavingszorginstelling Novadic-Kentron vrijdag landelijk voor de grote risico's.