#1
Hey bart.
Zelf zou k gaan voor een paar mooie punten pep en er dan even van te voren mee stoppen. Zelf nooit last met puppillen en pep. Ook kan je meer naar een xtc gevoel gaan met een lage dosis 2cb (onder de 10-15mg). Let op dat je niet teveel neemt anders sta je daar zo trippend. Veel plezier bro✌
Zelf zou k gaan voor een paar mooie punten pep en er dan even van te voren mee stoppen. Zelf nooit last met puppillen en pep. Ook kan je meer naar een xtc gevoel gaan met een lage dosis 2cb (onder de 10-15mg). Let op dat je niet teveel neemt anders sta je daar zo trippend. Veel plezier bro✌