#1
Neem je andere middelen die jou depressieklachten tegenwerken?
Afkicken zou ik best kunnen maar dan raak ik nog dieper in de put.
Ik kan niks onthouden
Ik kan me niet concentreren.
Ik raak afgeleid door alles.
Ik wil niet eindigen als afgekeurde uitkering trekker. Als anderer mensen dat wel willen prima. Ik wil iets bereiken in m'n leven.
Praten met mijn ouders hierover dat is onmogelijk.
Afkicken zou ik best kunnen maar dan raak ik nog dieper in de put.
En dat ga ik nu niet doen, ik zal niet meer posten over mijn gedrag
Dit is voor mij nu de enige manier om kans te hebben om iets op te bouwen.
Ik wil niet eindigen als afgekeurde uitkering trekker. Als anderer mensen dat wel willen prima.
Ik wil iets bereiken in m'n leven.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."