#1
Het is zo lekker gezellig gebleven de laatste tijd jongens, laten we het zo houden![]()
Je hebt helemaal gelijk, ik zal me inhouden.
Het is zo lekker gezellig gebleven de laatste tijd jongens, laten we het zo houden![]()
Je hebt helemaal gelijk, ik zal me inhouden
Het is zo lekker gezellig gebleven de laatste tijd jongens, laten we het zo houden![]()
En door, goed bezig. Lekker de boel weer opstoken. Kinderachtig.
Nou heb uiteindelijk maar 2 jointjes gerookt met een maatje en 3 pilsjes van de gram sos heb ik 3 kwart gesnoven en weinig/niks gevoelt, voel me vooral rustig maar niet vrolijk of euforisch ben er ook achter dat benzo's niks voor mij zijn voel me niet extra stoned of dronken jammer van me avond had zonder die diazepam denk ik veel meer genoten.
Heb nog wel een stripje oxys maar dat is ook niks voor mij eigenlijk na 70mg op een dag voelde ik me eerder misselijk dan chill alleen na een jointje is het wat
Ik denk niet dat het heel gevaarlijk was, maar dus wel zinloos. Benzo's gaan de werking van uppers tegen dus gewoon zonde van je coke.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."