Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCombi benzo alcohol coke

Combi benzo alcohol coke

33 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fenrir zei:
Het is zo lekker gezellig gebleven de laatste tijd jongens, laten we het zo houden :kissingheart:
Klik om te vergroten...

Je hebt helemaal gelijk, ik zal me inhouden.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#2
Prison zei:
Je hebt helemaal gelijk, ik zal me inhouden
Klik om te vergroten...

Goed zo! Message received!

Fenrir zei:
Het is zo lekker gezellig gebleven de laatste tijd jongens, laten we het zo houden :kissingheart:
Klik om te vergroten...

Ja moest hem even leren om normaal om te gaan met mensen die op dit forum komen met een hulpvraag.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#3
Prison zei:
En door, goed bezig. Lekker de boel weer opstoken. Kinderachtig.
Klik om te vergroten...

Gewoon het bewust maken van je gedrag.
Omdat iemand jou advies niet opvolgt (wat ook logisch is) krijg je meteen weer een verpeste topic waar je maar door en door blijft gaan.
Misschien kon hij zijn antwoord wel bij iemand anders vinden.
Acht.zes en ik liggen elkaar niet zo maar kwam wel met een realistisch antwoord.
Dus daar spreek ik je op aan.
En in elke topic eindigt het een beetje het zelfde met wat je zegt tegen mij:

Wat je zegt ben je zelf..

Over kinderachtig gesproken.
Laat mensen gewoon in hun waarde jou mening is geen wet. Wat denk je zelf kom je hier om advies vragen komt er een gastje zoals jij met de naam 'prison' advies geven moet hij meteen luisteren dan.
Hij wou gewoon weten of het dodelijk was en dat was het niet, klaar..
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#4
En door, goed bezig. Lekker de boel weer opstoken. Kinderachtig.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lol in dit topic vinden mensen elkaar.

@Prison
Tja over de top is het wel en iedereen weet ook wel dat het slecht is maar ik heb wel meer dan 1 keer op zon punt gestaan, en gedacht fuck verstandig
Je boodschap is wel duidelijk na 1x
Shit happens:sweatsmile:
Je hoeft niet eeuwig te blijven doorgaan, het advies hier op drugsforum is geen wet ofzo. Reageer je op alles zo zuur of pak je ook wel is mensen van je eigen lengte?
Een advies is geen verplicht bindend dwangmiddel ofzo. Zeker niet hier:confused:
T
TaaierakkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kan beter tegen een muur aan praten dan steeds hetzelfde antwoord te krijgen als ik het probeer uit te leggen.

als je iets niet van plan bent betekend het niet dat het op je pad kan rollen en je je toch fit voelt en denkt probeer het anders wel rustig aan. GEEN VOORBEDACHTE RADE
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oxycodon gaan slikken bij een breuk...... :anguished::flushed:
je ziet waar dat toe leidt...
T
TaaierakkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beste mensen

Dit is mijn eerste post op dit forum zou me even voorstellen ben 22 jaar 185 en weeg 67 kilo

Laatst toen ik mijn hand gebroken had kreeg ik oxycodon 5mg kortwerkend dit beviel mij wel maar ik had ook een strip bemachtend oxycodon 10mg langwerkend van lahnacher dit was vrij snel op. Later heb ik 2 strips bemachtigt van de 10mg lahnacher (20 stuks) deze heb ik gewoon op werk gebruikt en was binnen 3 dagen op ik merkte weinig bijwerkingen behalve af en toe een kotsneiging wat uitliep op een raar boertje en wat sufheid en half in slaapvallen tijdens werkzaamheden

Nu heb ik gister een strip diazepam 5mg cf gevonden en heb ik die opgemaakt in 2 dagen waarvan ik er vandaag 5 op heb zelf merk ik er vrij weinig van en functioneer prima. Nu is het avond en heb ik een gram coke erbij hierbij wil ik graag alcohol drinken. Is dit verstandig? Of kan ik uit het niets zware problemen ondervinden vanavond zonder dat ik het aanvoel komen.

Ik ben gewoon vanplan om rustig pilsjes te drinken dus geen sterke drank of iets

Hoop dat jullie iets meer weten

Groetjes taaierakker

De diazepam heb ik niet ineenkeer 5 geslikt maar 1 om 8u sochtens anderhalf om 1 uur andere helft om 2 uur en rond 5/6 uur de andere 2
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit is een heel slecht idee.

Benzo’s en alcohol versterken elkaars effect. Dit kan zorgen voor langere periodes die je je niet meer kan herinneren en waarin je allemaal rare shit uit haalt. (Google op bartard stories)

Benzo’s en coke combineren is ook uitermate slecht voor je lijf. O.a. je hart krijgt het zwaar te verduren. Het is alsof je het gaspedaal en de rem van je lichaam tegelijk vol intrapt.

Daarnaast ben je hard op weg om een benzo verslaving op te bouwen, dus als je het niet meer nodig hebt, stop er mee. De afkick van benzo’s is enorm zwaar!
T
TaaierakkerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja na deze strip heb ik niks meer en geen mogelijkheid om nieuwe te halen vroeg me alleen af of dit ineens gebeurd of je iets voelr aankomen
T
TaaierakkerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nou heb uiteindelijk maar 2 jointjes gerookt met een maatje en 3 pilsjes van de gram sos heb ik 3 kwart gesnoven en weinig/niks gevoelt, voel me vooral rustig maar niet vrolijk of euforisch ben er ook achter dat benzo's niks voor mij zijn voel me niet extra stoned of dronken jammer van me avond had zonder die diazepam denk ik veel meer genoten.

Heb nog wel een stripje oxys maar dat is ook niks voor mij eigenlijk na 70mg op een dag voelde ik me eerder misselijk dan chill alleen na een jointje is het wat
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Taaierakker zei:
Nou heb uiteindelijk maar 2 jointjes gerookt met een maatje en 3 pilsjes van de gram sos heb ik 3 kwart gesnoven en weinig/niks gevoelt, voel me vooral rustig maar niet vrolijk of euforisch ben er ook achter dat benzo's niks voor mij zijn voel me niet extra stoned of dronken jammer van me avond had zonder die diazepam denk ik veel meer genoten.

Heb nog wel een stripje oxys maar dat is ook niks voor mij eigenlijk na 70mg op een dag voelde ik me eerder misselijk dan chill alleen na een jointje is het wat
Klik om te vergroten...

Waarom vraag je advies als je er vervolgens niks mee doet?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk niet dat het heel gevaarlijk was, maar dus wel zinloos. Benzo's gaan de werking van uppers tegen dus gewoon zonde van je coke.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
acht.zes zei:
Ik denk niet dat het heel gevaarlijk was, maar dus wel zinloos. Benzo's gaan de werking van uppers tegen dus gewoon zonde van je coke.
Klik om te vergroten...

De combi met coke is inderdaad vrij nutteloos. Ik begreep dat TS er ook alcohol bij ging drinken, dat is op hogere doseringen natuurlijk wel gevaarlijk in combi met benzo’s. Los van dat ik überhaupt niet snap waarom het leuk zou kunnen zijn om coke, benzo’s én alcohol te combineren, die middelen versterken elkaar aan de ene kant en werken elkaar tegen aan de andere kant, maar goed. Oxycodon na blowen heb ik geen ervaring mee maar lijkt mij ook niks.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."