#1
Ik hoor steeds vaker het gezegde : respecteer psychedelica, maar wat word daar precies mee bedoeld?
toen ik op een redelijk lage dosering ineens enkel heftige visuals had en even vast zat in die wereld voor mijn gevoel. Toen werd het nog erger en zag ik allerlei beelden voor me langskomen en het duurde voor mijn gevoel uren *in realiteit minuten*, echt een wirwar van kleuren en patronen en Ganesha popte zelfs even langs. Hier ben ik zo van geschrokken destijds, en hiermee heeft het wel mijn respect afgedwongen
Hoe bedoel je dit precies? Psychedelica is toch meestal een grote wirwar aan kleuren en patronen?Ik ervaar zelf op dingen als LSD, 2C-B echt een enorm druk circus uren lang, doch niet onprettig of beangstigend. Maar het is wel een gigantische rollercoaster aan dansende beelden altijd. Voor mij is het juist altijd de kunst om echt de realiteit en alle controle los te laten en met mijn bewustzijn vloeiend mee te bewegen met die beelden. 1 te worden met die beelden en los te raken van al het tastbare. Dat is echt de les die ik vaak te slikken krijg.
*edit* maar kan ook met hogere doseringen te maken hebben bedenk ik me nu.. Ik trip meestal goed op 220, beginnend op 110. Op 110 zie ik ook geen patronen en visuele vervormingen.. Maar op 220 kan ik pas echt zeggen dat ik aan het trippen ben.
Klopt, maar het was de eerste keer dat ik meer in de truffelwereld zat dan in de echte wereld. Bedoel het ook niet negatief, nu klap ik juist in mijn handjes bij die momenten. Toen was ik echter nog niet bekend met "echt" trippen en het heeft me in 0.2 seconden doen beseffen dat perceptie heel relatief is
EDIT: overigens, het is inderdaad sowieso een grote wirwar aan kleuren en patronen. Het was die trip alleen wel heel anders, ik kan eigenlijk niet goed omschrijven wat het was. Maar ja. Heb er een wakkerwordschop van gekregen waar ik nog steeds heel dankbaar voor ben.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."