#1
@Psilocyloner Wat jij beschrijft is ook een manier van vechten zoals Mindless al aangaf. Het te graag willen doorbreken waardoor het dus juist niet lukt en dus toch een vorm van frustrate komt. Dit is dus eigenlijk wat de psilo's je willen leren. Iets willen en dat forceren is ook een manier van je (nog) niet over kunnen overgeven. Wat dus wel lukt als je meer neemt. Dit had ik vroeger dus ook waardoor ik altijd meer nam dan ik tegenwoordig nodig heb.
Nou ben ik niet zo goed op de hoogte van truffel dosissen want vroeger vond ik 1 dosis truffels altijd te zwak in verhouding tot 1 dosis paddo's. Daarbij vond ik een paar gr paddo's wegkauwen een stuk aangenamer dan meer dan 15gr truffels
.
Maar waar ik vroeger gewoon zeker wel 3gr gedroogde paddo's nodig had voor een goede doorbraak, heb ik nu aan minder dan 2gr genoeg om die zelfde doorbraak te krijgen. vorige zomer bijvoorbeeld had ik een giga trip op 1,5 gr waardoor ik begon te twijfelen of ik wel goed gewogen had. Maar dat had ik, en het waren paddo's waar ik een grote voorraad van had en dus bekend mee was.
Wat betreft het "terug willen" is dat ik een beetje in een nare periode zit geestelijk. Ik vind de maatschappij maar onnodig hard met veel te veel "moeten" en "presteren" wat mij onnodige angst voor de toekomst geeft. Hierdoor heb sinds ongeveer anderhalf jaar, angsten tijdens mijn trips. Dit zijn dus gewoon mijn angsten van het dagelijkse leven die worden uitvergroot door de paddo's. Hierdoor krijg ik een moment dat ik niet meer wil en dan kom je in een andere soort strijd terecht.
Maar wat mij dus hierin opvalt is dat die strijd moeilijker te overwinnen is bij een lage dosis dan bij een hoge dosis. Dit komt naar mijn mening omdat bij een lage dosis m'n ego die strijd kan winnen, waardoor ik dus moeilijk me over kan geven en de angsten los kan laten. Zodoende heeft mijn laatste trip met een (vooral voor mij) een relatieve lage dosis een behoorlijke strijd opgeleverd. Maar de euforie die ik kreeg nadat ik me uiteindelijk toch kon overgeven deed echt niet onder bij een zeer hoge dosis. Echt hemels en ontzettend mooi.
Nou ben ik niet zo goed op de hoogte van truffel dosissen want vroeger vond ik 1 dosis truffels altijd te zwak in verhouding tot 1 dosis paddo's. Daarbij vond ik een paar gr paddo's wegkauwen een stuk aangenamer dan meer dan 15gr truffels
Maar waar ik vroeger gewoon zeker wel 3gr gedroogde paddo's nodig had voor een goede doorbraak, heb ik nu aan minder dan 2gr genoeg om die zelfde doorbraak te krijgen. vorige zomer bijvoorbeeld had ik een giga trip op 1,5 gr waardoor ik begon te twijfelen of ik wel goed gewogen had. Maar dat had ik, en het waren paddo's waar ik een grote voorraad van had en dus bekend mee was.
Wat betreft het "terug willen" is dat ik een beetje in een nare periode zit geestelijk. Ik vind de maatschappij maar onnodig hard met veel te veel "moeten" en "presteren" wat mij onnodige angst voor de toekomst geeft. Hierdoor heb sinds ongeveer anderhalf jaar, angsten tijdens mijn trips. Dit zijn dus gewoon mijn angsten van het dagelijkse leven die worden uitvergroot door de paddo's. Hierdoor krijg ik een moment dat ik niet meer wil en dan kom je in een andere soort strijd terecht.
Maar wat mij dus hierin opvalt is dat die strijd moeilijker te overwinnen is bij een lage dosis dan bij een hoge dosis. Dit komt naar mijn mening omdat bij een lage dosis m'n ego die strijd kan winnen, waardoor ik dus moeilijk me over kan geven en de angsten los kan laten. Zodoende heeft mijn laatste trip met een (vooral voor mij) een relatieve lage dosis een behoorlijke strijd opgeleverd. Maar de euforie die ik kreeg nadat ik me uiteindelijk toch kon overgeven deed echt niet onder bij een zeer hoge dosis. Echt hemels en ontzettend mooi.