Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet kunnen pissen van drugs

Niet kunnen pissen van drugs

27 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dan heb je al een zwakke blaas!
Moet je zeker uitkijken met Keta hoor wel eens dat mensen daar een blaasontsteking van krijgen bij hoog gebruik.
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Genieter zei:
Dan heb je al een zwakke blaas!
Moet je zeker uitkijken met Keta hoor wel eens dat mensen daar een blaasontsteking van krijgen bij hoog gebruik.
Klik om te vergroten...
Met een zwakker blaas moet je toch juist vaak naar de wc :shrugwoman:
Hahaha komt goed ik kijk altijd goed uit.
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mdma is hier bij hoge dosering ook een probleem. Op er pen moet ik altijd bij Mdma maar geeft een fijn gevoel geen idee is een soort ritueel geworden speed is een plaspil voor mij of ik drink in Overmate dat kan natuurlijk ook. Ook zonder drugs drink ik gauw 3 liter water per dag dus zonder is het nog veel meer. Als ik 3 of 6 pillen van 280 tot 240mg heb liggen en ik ben 167 en 62kg. Dan moeten de pillen gewoon op. Conqueties ach pakte er ooit 10. Maar is al jaren geleden.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beertjhu zei:
Met een zwakker blaas moet je toch juist vaak naar de wc :shrugwoman:
Hahaha komt goed ik kijk altijd goed uit.
Klik om te vergroten...

Een zwakke blaas kan ook zijn dat het nergens tegen kan!
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Genieter zei:
Een zwakke blaas kan ook zijn dat het nergens tegen kan!
Klik om te vergroten...

Hahaha weet ik toch :tearsofjoy:
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hah leuk onderwerp.
Als ik vergat hoe ik moest pissen was altijd een teken dat het goede pillen waren haha!
Waarom dat is snap ik nog steeds niet.
Weet wel dat ik altijd moest lachen als iemand naar me toe kwam en zei HELP ik kan niet meer pissen haha
Weet wel dat dat bij de oorspronkelijke xtc nooit voorkwam.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het vooral bij wiet, maar niet bij MDMA, op een of andere rare manier.

Zelfs op MDMA & Keta (voor mijn gewicht een hoge dosis, 250mg MDMA totaal) lukte het. Het duurt wel gewoon twee minuten voordat het begint, en je hebt geen controle over hoe hard/zacht je plast :P. (voor de jongens onder ons).
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#8
Stonologie zei:
Ik heb het vooral bij wiet
Klik om te vergroten...

Die had ik er geen eens bij dat had ik niet verwacht..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."