Douchen vind ik te vermoeiend, dat rechtop staan (ben een lui schepsel), maar badderen is liefde. In de come up van speed en MDMA, in de come down van speed en MDMA (je voelt opzich zelf wel aan wanneer je te overhit raakt), op 2C-B, op LSD microdosissen, net nog in of na de piek van een stevige LSD trip...
In het laatste geval duurt het dan wel een jaar of drie voor je begrijpt hoe die shit allemaal alweer moest, en de challenge van het jezelf vervolgens weer afdrogen en aankleden doet ook niet veel onder voor een examen kwantumfysica, but totally worth it.
Wat me wel serieus riskant lijkt is in bad gaan zitten als je drowsy bent van downers of na te lang wakker zijn op uppers i.v.m. risico op black-outs, ook (warm) douchen is een no go dan zou ik denken, je zult daar maar out gaan. Dat zijn misschien wel een beetje open deuren.
* Nevermind, velen waren me al voor dus, had niet gezien dat dit topic al zo druk bezocht was.
![:wink:]()