#1
Bewaar die MDMA gewoon voor als je een keer alleen thuis bent met je vriend(in). Dan is het juist perfect om de hele avond te zitten, empathisch praten, liggen, knuffelen, enzovoorts ![:wink:]()
Hahaha! Ben nog student dus heb geen tijd voor huwelijk en kinderen, ben sowieso niet het type dat denkt aan serieuze relaties met vrouwen. Dat mensen dat deden wist ik trouwens niet, maar een huwelijk is heel serieus en je bent niet altijd onder invloed van ecstasy dus dat kan inderdaad makkelijk slecht aflopen.
Rustig worden van MDMA heeft niks met MDMA te maken maar met je dosis. Meer MDMA word je rustig van en is veel minder leuk dan een lage dosis. Lage dosis word je zeer energiek van, gewoon bij de 1.5mg/kg houden en je zal het merken(:Hoi allemaal!
Aankomend weekend heb ik weer een festival voor de boeg.
Nu was ik me even aan het bedenken welke drugs ik wilde nemen, aangezien ik met best wel wat soorten drugs heb geëxperimenteerd, maar nog niet het perfecte ben tegengekomen.
Heeft een van jullie tips over/ervaringen met pep met mdma?
Ik was aan het denken om een bommetje pep te nemen en mdma dan te dippen.
Ik wil niet alleen mdma nemen, omdat ik daar totaal geen energie van krijg en dan eigenlijk alleen maar wil zitten en praten. Ik bedacht dus dat als ik een beetje pep pak van tevoren, dat dit gevoel dan minder zou worden en dus wel zin heb om te dansen/lopen etc.
Wat is jullie mening hierover? Zou het werken op deze manier?
Bommetjes pep vind ik fijner dan snuiven, omdat je dan geleidelijk effect voelt en niet continu het gevoel hebt dat je bij moet snuiven (vind ik dan).
Alvast bedankt voor de reacties!
Niet mee eens. De laatste 4 keren dat ik MDMA/XTC nam had ik slechts 1x mijn lichaamsgewicht op en werd ik er heel moe/relaxed van en had ik totaal geen zin meer om te dansen. Ik wilde alleen maar zitten, knuffelen en praten. Vroeger had ik dit helemaal niet en kreeg ik juist super veel energie van MDMA. Ik begon toen meestal ook met 1x mijn lichaamsgewicht en nam dan nog 1 of 2 keer een kwartje bij. Mijn theorie is dat het te maken heeft met hoeveel energiereserves je lijf nog heeft. Sinds twee jaar heb ik een fulltime baan van 40 uur per week en sport ik daarnaast ook op relatief hoog niveau, waarbij ik 15 uur per week zware/intensieve krachttraining doe. Vroeger deed ik dit niet en studeerde ik nog. Ik vroeg dus letterlijk veel minder van mezelf en mijn lijf. Als ik nu dus MDMA neem word ik er gewoon heel rustig van, voel me dan super chill, maar is niet echt het effect wat je wil op een feestje. Ben daarom ook gestopt met het nemen van MDMA op feestjes en bewaar het voor thuis op de bank.Rustig worden van MDMA heeft niks met MDMA te maken maar met je dosis. Meer MDMA word je rustig van en is veel minder leuk dan een lage dosis. Lage dosis word je zeer energiek van, gewoon bij de 1.5mg/kg houden en je zal het merken(:
Rustig worden van MDMA heeft niks met MDMA te maken maar met je dosis. Meer MDMA word je rustig van en is veel minder leuk dan een lage dosis. Lage dosis word je zeer energiek van, gewoon bij de 1.5mg/kg houden en je zal het merken(:
Mijn theorie is dat het te maken heeft met hoeveel energiereserves je lijf nog heeft. Sinds twee jaar heb ik een fulltime baan van 40 uur per week en sport ik daarnaast ook op relatief hoog niveau, waarbij ik 15 uur per week zware/intensieve krachttraining doe.
MDMA heeft ook (indirecte) affiniteit voor de H1-receptor waar histamine normaal gesproken aan bindt. Dat zou een verklaring kunnen zijn voor het kalmerende effect.
Daarnaast remt MDMA de werking van de amygdala; het deel van het brein dat betrokken is bij de 'fight, flight or freeze' respons. Juist omdat MDMA dit deel van het brein beïnvloedt is het zo'n handig hulpmiddel bij de (MDMA-assisted) behandeling van PTSS. Mensen met PTSS hebben een overactieve amygdala (getriggerd door emotioneel beladen herinneringen), die vluchtreacties of agressie triggert als ze weer terugdenken aan het trauma.
Lang verhaal kort: ook in lage doseringen kan MDMA een kalmerend effect hebben. MDMA heeft een vrij complexe werking aangezien het allerlei verschillende processen in het brein beïnvloedt. Het klopt dat bij een wisselende dosering de verhouding van die beïnvloeding van verschillende hersendelen wisselt. Dus in hoge dosering is de kans groot dat je in jezelf gekeerd raakt en helemaal niet zo actief bent. Maar in lage dosering kan MDMA ook een kalmerend effect hebben.
Het is een vrij onpopulaire combinatie, de meeste mensen vinden het wat teleurstellend van wat ik zoal lees. Amfetamine kun je elke dag nog nemen, persoonlijk zou ik het liever bij MDMA houden omdat ik de effecten op zichzelf beter kan waarderen en het gevoel heb dat Amfetamine deze af vlakken. Maar dat ben ik.Wat is jullie mening hierover? Zou het werken op deze manier?
Deze held is wie je zoekt, Professor David Nutt.Interessant dit over MDMA en PTSS. Nooit eerder gehoord. Ik heb zelf een C-PTSS, heb je hier nog meer info over? Ben wel benieuwd.
Interessant dit over MDMA en PTSS. Nooit eerder gehoord. Ik heb zelf een C-PTSS, heb je hier nog meer info over? Ben wel benieuwd.
In xtc zit absoluut geen speed, en zowel dan is het een vervuilde pil!!
Nee in een xtc pil zit mdma en bindmiddel. Je pillen altijd laten testen om te zien of er andere troep in zit als mdma. Speed in xtc pillen komt zeer zeer zelden voor.Maar in een xtc pil zit ook speed en mdma, toch?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."