#1
Ik stel ook 4-ho-met voor.
DPT inderdaad. dan houd ik die lekker voor een keer in m'n eentje. Op zich vind ik langer trippen niet zo erg. Maar ik ben bang dat wanneer we begin de avond beginnen iedereen naar bed gaat en ik nog volle bak in de piek zit.Vind je het erg om langer door te trippen dan je vrienden? Anders zou een wat hogere dosis LSD een optie kunnen zijn.
Ik neem aan dat je DPT bedoelt? DPT wordt meestal wel als een intens middel gezien bij normale tot hoge dosering. Ik denk niet dat dat het beste middel is om op een tripavondje te gebruiken, omdat het ook een vrij introverte werking heeft. Misschien wel bij een relatief lage dosering, maar dan is het z'n net niet trip.
Ik heb nog geen ervaring met 4-ho-met of 5-meo-dmt, dus hier kan ik niet veel over zeggen. Ik heb wel ervaring met DMT (zonder combinatie). Ik weet niet of een trip op 5-meo-dmt ongeveer net zo intens is als een trip op DMT. Ik denk dat de DMT namelijk de trip volledig overneemt van hetgene waar je onder invloed van bent. Het kan zijn dat de DMT trip versterkt wordt omdat je je al in een "hogere" staat begeeft.
Beetje bang om weer alles uit te spugen, wellicht toch 4-ho-met of 4-aco-dmt proberen dan.Truffels + wiet.
Ik denk dat je gezien je eerdere trip-ervaringen best een hele portie (15 g verse truffels) aan kan. Als je de smaak vies vindt kun je het best de truffels fijnsnijden/prakken en met een lepel eten, neem na elke hap een grote slok sinasappelsap om de smaak meteen weer weg te spoelen. Doordat de sap zuur is ga je ook sneller de effecten merken.
Kort na de piek een dikke joint (liefst een indica soort) opsteken als je nog langer wilt genieten![]()
Good to know. Ik denk dat dat hier ook wel geldt tbh.Voor mij maakt het weinig uit, ik ben altijd wel sociaal als ik trip, zelfs op hoge doseringen.
Voor mij gaf 4-HO-MET duidelijk meer visuals dan 4-AcO-DMT. Maar 4-Aco-DMT brengt je wel geestelijk meer in hoge sferen. Ietsie pietsie minder sociaal dus, maar daar heb jij geen last van las ikBeetje bang om weer alles uit te spugen, wellicht toch 4-ho-met of 4-aco-dmt proberen dan.
Ik las vandaag die post van je inderdaad. Ik ga eens even kijken naar 4-ho-met. Hoeveel mg nam je?Voor mij gaf 4-HO-MET duidelijk meer visuals dan 4-AcO-DMT. Maar 4-Aco-DMT brengt je wel geestelijk meer in hoge sferen. Ietsie pietsie minder sociaal dus, maar daar heb jij geen last van las ik.
In deze setting en vooral omdat je vrienden een ander middel nemen, zou ik voor 4-HO-MET gaan.
22mg en dat was psychisch heel gemakkelijk maar visuals zat. Ik denk dat jij makkelijk 25 a 30mg kan nemen als de set & sitting daarvoor geschikt is natuurlijk. Erg lieve makkelijke visuele stofje dit.Ik las vandaag die post van je inderdaad. Ik ga eens even kijken naar 4-ho-met. Hoeveel mg nam je?
Edit: Kleine bonus vraag nog. Iemand hier ervaring met het combineren van een middel die ik ga gebruiken op zo'n avond + 5-MeO-dmt? Ik heb ondertussen redelijk wat ervaring met 5-MeO en ben toch wel benieuwd wat zoiets biedt wanneer je het in de piek van een trip rookt. Ik kan hier bijzonder weinig over vinden op Google.
Ik heb het ook achterwege gelaten. Eigenlijk is 5-meo-dmt helemaal niet zo leuk, maar apart. Plus de extreme eet binges na de tijd zijn niet leuk. Denk hier aan 3000+ kcal in een sitting weg eten.Op zichzelf is 5-MeO-DMT al vrij heftig. Maar 5-MeO-DMT lijkt ook minder veilig te zijn dan bijvoorbeeld N,N-DMT. 5-MeO veroorzaakt redelijk sterke cardiovasculaire effecten die in sommige gevallen zelfs tot de dood hebben geleid (in combinatie met beta-carbolines). Over 5-MeO-DMT is nog maar heel weinig bekend en je wil liever aan de veilige kant zitten lijkt me. Dus dan liever niet combineren.
Naast dat het onveilig is zie ik ook niet echt een toegevoegde waarde om 5Meo-DMT te combineren met andere drugs.Deaths from 5-MeO-DMT are rare. However, as a powerful monoamine reuptake inhibitor (MRI),[10] injury can occur when excessive doses are taken or when taken with substances such as MAOIs, RIMAs, stimulants and anything which act as a releasing agent or reuptake inhibitor of neurotransmitters such as serotonin and dopamine. This has resulted in well documented deaths[11][12] that could have been otherwise prevented.
Komt zeker op m'n to do lijstje.Ik stel ook 4-ho-met voor.
Ik heb geen ervaring met psilocybine, op een keer na toen ik alles uitkotste en het geen effect had. Ik ben voornamelijk op zoek naar (veel) visuals op zo'n avond.
Ik moet overigens zeggen dat ik nu voor m'n gevoel 2-cb wel heb uitgespeeld. Ik vraag me af of er qua feeling/visuals meer uit te halen valt. Neemt niet weg dat het een geniale drug blijft met gigantische lachkicks.
Komt zeker op m'n to do lijstje.
Ik houd niet zo van drugs aanraden, dus dit is echt een uitzondering. Maar als je toch psychedelica gaat nemen, waarom dan niet gewoon de klassieke middelen die zich al keer op keer bewezen hebben?
Kweek een paar paddo's. Dat is sowieso een leuke hobby om te hebben. Vetroetel ze en zie ze groeien. Laat ze even drogen en maak ze dan helemaal droog in een luchtdichte bak met een roostertje en magnesiumfulfaat (vochtvreter).
Als je van die kurkdroge paddo's thee zet, dan zijn ze fantastisch lekker en word je er niet misselijk van. Je neemt daarvoor 3-5 gram gedroogde (psilocybe cubensis) paddo's per persoon. Die hak je zo fijn mogelijk. Je doet er wat fijngehakte gember bij en verse munt. Dat doe je in een (liefst geĆÆsoleerde) theepot (of een thermosfles) en dat laat je even 20-30 minuten trekken. Dan doe je er wat honing bij en.. smullen maar.
Je kunt dat het beste op een lege maag drinken. Het effect komt echt retesnel opzetten. Binnen vijf minuten voel je de eerste effecten en na een half uur ben je al best hard aan het trippen. Het effect van paddothee is wat milder dan wanneer je de paddestoelen eet. Ook niet alle werkzame stoffen worden opgenomen. Je verliest ongeveer een derde van de werkzame stof. Iemand die paddo's gedroogd eet neemt meestal ongeveer 2-3 gram of 4-5 als je echt een paar uur lang naar de Goden geschoten wil worden. Als je er thee van zet is 3-5 gram per persoon dus een gemiddelde tot sterke trip.
Het voordeel van paddo's is dat het lichamelijk veilig is. Van 2C-B, 4-HO-MET, 2C-E en 1P-LSD is dat niet zo zeker. Daarom als je iets wil kiezen uit het bovenstaande rijtje dan zou ik zeker voor de paddo's gegaan. De klassiekers winnen het elke keer van de nieuwkomers, als je het mij vraagt.
En anders dus gewoon LSD. Want dat is ook zo'n klassieker die zichzelf al miljarden keren heeft bewezen.
Buiten dat, ik vind dat "proefkonijn" vooral zo kinderachtig klinken...Voorlichtingsorganisaties hebben het altijd over 'je bent je eigen proefkonijn', maar ik vind dat echt een slechte slagzin. Wat betekent dat? Als je een proefkonijn bent? Ik heb nog steeds geen idee.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."