@F.E.A.R.
Goed of slecht? Het is gewoon belachelijk punt.
Wil je energie dan gebruik je een upper.
Wil je jezelf even lekker lamleggen gebruik dan een downer.
Maar waarom zou je in godsnaam 2 totaal verschillende soorten drugs TEGELIJK in je systeem gooien die elkaar ook nog eens fel tegenwerken? Daar zit geen enkele logica in, ik vind zoiets te zot voor woorden.
What de fuk?
Je neemt een overdosis upper dus je krijgt bepaalde onprettige lichamelijke effecten die een pure waarschuwing zouden moeten zijn, je neemt dan een downer om die overdosis te dempen en jij denkt ook nog dat je goed bezig bent?
Wat een domme persoon ben je!
(nu hopen dat een en ander een beetje bij je aankomt en je eens gaat nadenken over hoe zot je bezig bent)
Nogmaals, uppers en downers combineren is belachelijk, slecht, stom, idioot, zot, enzovoort.
Pak de volgende keer gewoon een stuk minder 2-FA zodat je die vervelende overdosis bijwerkingen niet krijgt, DAN ben je goed bezig. en dat zegt zowel mijn gevoel als mijn verstand.