#1
Omdat ik sowieso begin met pep en daarna xtc bij wil gooien (eventueeeeel). Maar van pep kan ik zelfs als ik 1 sleutel neem niet eens slapen... Vandaar dat ik er een benzo bij gooi om in slaap te komenWaarom gebruik je RC (benzo) na de xtc?
Je kan toch ook gewoon het laten uitwerken
en daarna naar je bed gaan...
of ben ik nu gek!?
Geniet van je XTC ervaring en houdt het daar lekker bij!
Naar de klote je bed in en plafonddienst hoort daar ook wel is bij![]()