Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPillen gevonden in nieuwe gekochte jas...

Pillen gevonden in nieuwe gekochte jas...

37 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dus kort verhaal , ik koop vrijdag een splinternieuwe jas (in primark).
Ik doe hem 2de keer aan sinds vrijdag en voel in men binnenzak , er zit een zakje noodlesaus in , eeeen een zakje met ongeveer 15 spierwitte pillen in een zakje met (ik denk) Chinees opschrift , geen idee wat deze stof is , ik heb een foto geuped, als dit niet mocht , snap hem dan maar mod , heeft nog iemand dit al mee gemaakt ?.

:handwaving1:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Post dit eens op de Drugs subreddit. Reddit.com/drugs

Daar is sws wel iemand die Chinees kan, op dit forum is die kans wel iets kleiner denk ik.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Post het op een china forum. Ben wel benieuwd wat het is:tongueout:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ganggang zei:
Post dit eens op de Drugs subreddit. Reddit.com/drugs

Daar is sws wel iemand die Chinees kan, op dit forum is die kans wel iets kleiner denk ik.
Klik om te vergroten...
Thx voor de tip , straks op de pc even een account maken van reddit en daar posten !

Rivalrie zei:
Post het op een china forum. Ben wel benieuwd wat het is:tongueout:
Klik om te vergroten...

Heb via Google image proberen vertalen maar kwam enkel op visa en paspoort stuff uit... ben namelijk ook erg benieuwd :grimacing:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Net 5 pilletjes naar de lokale blauwtjes gedaan , ze gaan ze testen en me op de hoogte houden.. politie u vriend :upsidedown:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
Krijg net telefoon , uitkomst is positief op hero茂ne :sweatsmile: moest goed men kas wassen en men handen ontsmetten krijg ik erbij vermeld :tearsofjoy: hier zit ik dan met een benzo verslaving en 10 hero茂ne pillen... 1 pilletje weeg 0.5/0.6 mg.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#7
neem ze en schrijf een trip report.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
*.exe2.0 zei:
Sinasprilletjes met 'Mandarijn'ensmaak denk ik :)
Klik om te vergroten...

(Dan doe ik het zelf maar)

Hahahah, goeie grap!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Syl zei:
Jas valt in ieder geval wel in de smaak bij de gebruikers :grimacing:
Klik om te vergroten...
Ja ik denk dak ik dit weekend alle primark jassen maar eens ga afschuimen :tearsofjoy:.

GoldenGrow zei:
neem ze en schrijf een trip report.
Klik om te vergroten...
Ik geef er eerst 2 mee aan een Nederlandse collega om ze "deftig" te laten testen, de blauwtjes hebben de standaard test gedaan met zoon swipe'je om in de machine te stoppen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
*.exe2.0 zei:
(Dan doe ik het zelf maar)

Hahahah, goeie grap!
Klik om te vergroten...
Ik moest opzoeken wat een prilletje was , in het Vlaams is het een kauwtablet :joycat:
Goede grap man ! Dagelijkse dosis aandacht aangevuld ? :tonguewink:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ornyk zei:
Krijg net telefoon , uitkomst is positief op hero茂ne :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Humor. :')
Ornyk zei:
1 pilletje weeg 0.5/0.6 mg.
Klik om te vergroten...
0,5mg per pil maar?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jmths zei:
Humor. :')
Verklaar je even nader aub ?

0,5mg per pil maar?
Klik om te vergroten...
Minder zelfs , met een iets groter gewicht op men schaaltje is het pilletje 0.16g.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ganggang zei:
Post dit eens op de Drugs subreddit. Reddit.com/drugs

Daar is sws wel iemand die Chinees kan, op dit forum is die kans wel iets kleiner denk ik.
Klik om te vergroten...
Dit stond er dus op geschreven in het traditioneel Chinees (letterlijk vertaald)

Provincie Henan South Henan Prison A District Naam van de medicijnnaam: 2 keer per dag (pakket, pellets) Gebruik: oraal, actueel, v贸贸r de maaltijd (na) v贸贸r het opdienen (na) opdienen Dag | overdrachtsdatum.

Denk dat men jas dus in de gevangenis geassembleerd is :grimacing:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ornyk zei:
Dit stond er dus op geschreven in het traditioneel Chinees (letterlijk vertaald)

Provincie Henan South Henan Prison A District Naam van de medicijnnaam: 2 keer per dag (pakket, pellets) Gebruik: oraal, actueel, v贸贸r de maaltijd (na) v贸贸r het opdienen (na) opdienen Dag | overdrachtsdatum.

Denk dat men jas dus in de gevangenis geassembleerd is :grimacing:
Klik om te vergroten...
Oei dit kan wel eens een leuk verhaal gaan opleveren. Wellicht is er een journalist die hier wat meer onderzoek naar wil doen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als de blauwtjes me al melden dat ze het gwn een jaar op de hoop gooien en dan vernietigen , zonder de winkel te contacteren... gaat er bitter weinig response op komen denk ik , toen ik met het zakje saus boven kwam , kreeg ik te horen dat ik blij mocht zijn dat het niet open gegaan was in men zak :tearsofjoy: hij nam ook gewoon de pellets met blote handen uit het zakje..
8
8锔忊儯6锔忊儯Lid
01-01-2024, 00:00
#16
@Ornyk
1 pilletje weeg 0.5/0.6 mg.
Klik om te vergroten...

en dan:

Minder zelfs , met een iets groter gewicht op men schaaltje is het pilletje 0.16g.
Klik om te vergroten...

Ik zou maar verre van een weegschaal blijven en iemand anders je drugs laten afwegen als ik jou was.

Want 0,5/0,6 mg is dus 0,0005/0,0006 gram oftewel 500/600ug, terwijl 0,16 gram veel en veel meer is, en wel 160mg oftewel 160.000ug...

Overigens heb je feitelijk geen heroine als je die pillen slikt aangezien heroine oraal inactief is en in je lichaam wordt omgezet tot Morfine.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
acht.zes zei:
@Ornyk


en dan:



Ik zou maar verre van een weegschaal blijven en iemand anders je drugs laten afwegen als ik jou was.

Want 0,5/0,6 mg is dus 0,0005/0,0006 gram oftewel 500/600ug, terwijl 0,16 gram veel en veel meer is, en wel 160mg oftewel 160.000ug...
Klik om te vergroten...
Sorry dat ik rekenfouten maak , nu dat opgehelderd is , hoeveel pillen neem ik dan nu in ? (Sarcasme.)
Ik heb geen pap gegeten van wiskunde of omrekenen van gewichten , als puntje bij paaltje kom en ik hoef iets te maken of wil iets innemen doe ik heus wel men opzoek werk hoe de formules werken :wink:
8
8锔忊儯6锔忊儯Lid
01-01-2024, 00:00
#18
@Ornyk
Ik zou hier niet zo luchtig over doen. Goed afwegen is uiterst belangrijk en kan van levensbelang zijn bij bepaalde drugs, als je ergens ooit een factor 10 naast zit met afwegen dan kan je echt de lul zijn!

Dit komt ook meer voor als je denkt. Zo was er van het voorjaar nog een op het forum hier die per abuis 300mg 3MeO-PCP nam ipv 30 en zowat een week van het padje was, en recent las ik nog een rapport van iemand die er met DOC een factor 10 naast zat en door vaconstrictie nu een voet mist.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik hoef me eigenlijk niet te verdedigen maar het is toch zo leuk :blush:
Ik ga hellemaal niet lucht over het afwegen van drugs en al zeker niet over het volumetrisch afwegen (Ja volumetrisch afwegen moest ik even opzoeken) van bepaalde rc's of stofjes die nauwkeurig moeten zijn.. Dus daarom telkens ik iets afweeg of moet doseren het elke keer weer opnieuw opzoek.
Wou aan een etizolam neusspray beginnen maar zoals jij al duidelijk liet merken , is afwegen nix voor mij dus dit projectje gaat niet door ( + eti is geen aangename stof voor mij..) wat niet wegneemt dak ik nooit nauwkeurig moet afwegen (veel opschrijven en opnieuw natelen)
discognitieve drugs zijn in het algemeen niet men ding en ken er niet veel van, maar dacht los uit men hoofd dat 3meo-pcp het rookbare "ketamine" is ? Hoe komt het dan dat hij geen od had , maar gewoon een week lang tripte ?
Dat van die DOC is wel een ander soort verhaal :fearful:tijdens het experimenteren met 2fma had ik ook eerst genoeg opzoekwerk gedaan , denk dat jij moe toen nog een uitleg gegeven gad over volumetrisch afwegen en er een spray van te maken.
Toch bedankt dat je zo bezorgd bent :hearteyes:
8
8锔忊儯6锔忊儯Lid
01-01-2024, 00:00
#20
@Ornyk
Zie het niet als een aanval, ik maakte er in eerste instantie een grapje van maar wou toch even algemeen benadrukken dat afwegen een uiterst serieuze bezigheid is waar gewoon geen fouten mee mogen worden gemaakt.

3Meo-PCP is gewoon een analoog van ketamine, maar wel een die meer dan 10 keer potent is, dus het komt voor dat een newbee die even niet oplet er een factor 10 naast zit.
Ik gebruik 3Meo overigens nasaal en oraal, ben niet op zoek naar de flash van harddrugs roken maar het kan wel degelijk als ik me niet vergis om dit goedje te roken.

Verder heb ik geen idee wat er gebeurt bij dusdanige overdosering, maar ons DF-medeforumlid was er naar eigen zeggen een week van van het padje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."