Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerschil slagroompatronen en grote lachgas flessen

Verschil slagroompatronen en grote lachgas flessen

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
ik vroeg me af of er meer mensen zijn die verschil merken tussen de slagroompatronen en de echte grote flessen?

Ik persoonlijk was de grote flessen gewend en gebruikte daarna eens die patronen uit de winkel en die dingen werkte echt niet bij me.

Ben ik hier de enigste in?

Wat is het verschil tussen die grote flessen en die kleine patronen uit de “winkel” ?
N
NashLid
Ja ik merk indd ook veel verschil de grote flessen werken altijd sterker bij me.. maar de patronen hebben ook gewoon effect bij me
K
KrullenLid
De kleine patronen zijn voor voedsel bedoelt, hierdoor wordt er meer gecontroleerd en dit schijnt veiliger te zijn.

De tanks zijn vaak industrieelgas dit wordt onder andere vaag uit China geïmporteerd zonder dat er ook maar enkele controle op zit.

Weet in iedergeval dat beide niet goed is voor je, maar het een meer zekerheid geeft dan het ander.
U
Undercover BusterLid
Krullen zei:
De kleine patronen zijn voor voedsel bedoelt, hierdoor wordt er meer gecontroleerd en dit schijnt veiliger te zijn.

De tanks zijn vaak industrieelgas dit wordt onder andere vaag uit China geïmporteerd zonder dat er ook maar enkele controle op zit.

Weet in iedergeval dat beide niet goed is voor je, maar het een meer zekerheid geeft dan het ander.
Klik om te vergroten...

Wij hadden die flessen begin 2000 al in onze clubs. Werkte super. Jaren later kamen die slagroomdinges in opkomst. Niet mijn ding. Van ons kwamen wel uit NL, althans inkoop, weet de echte herkomst niet. Viel me wel op dat die slagroomdinges niet hetzelfde werkten. :)
R
RevolutionairLid
Ik gebruik de 100% medicinale lachgas die is echt het lekkerst. Afgelopen week nog een bijzondere trip gehad.
D
Dvh1991Lid
Sorry voor gesteld in het verkeerde topic.
R
RevolutionairLid
Krullen zei:

Klik om te vergroten...

Dat is niet helemaal waar..
De meeste tanks zijn juist puurder dan die patronen.
Meestal is het juist voor medische doeleinden.
Wat je op die feesten krijgt uit die tanks zijn meestal veeel beter..
T
TeeJayLid
T is dat ik vanmiddag te weinig geld op me rekening had staan anders had ik een lachgas tank van 2kilo gekocht voor eigen gebruik Woeps
M
MontyLid
Gebruikte eerst patronen maar nu alleen tanks op zn tijd, verschilt te veel in geld en vind een tank lekkerder werken. :P
N
Neo-ShulginistLid
Zit er niet een verschil in dosering? Als je ballonnen vult met een tank dan is het natuurlijk makkelijker om hem helemaal vol te laden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."