Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Juist tegenwoordig is er echt goede vergeleken een jaar a 2 terug. Tenminste in Zuid-Holland.."
"Dit was wel puur indd, kwam wel minstens 80% uit, structuur maakt trouwens niet veel uit geur wel!"
"Over kwaliteit gesproken, echte topper is dit lang niet zulke kwaliteit tegen gekomen."
"Top kwaliteit heb dr zin in, oudjaarsdag!"
"Wieri"
"Nee daarmee bedoelt tie eigenlijk ook gewoon dat het goeie shit is"
"Zelf positieve ervaring ken mijn huidige via Telegram al een aantal jaar"
""
"Jonkoman zei: En dat is hash ? Klik om te vergroten... Hero"
"Brakka Mang zei: Dat zijn 2 verschillende batches denk ik ? Klik om te vergroten... Klopt, vind de donkerdere (links) wel wat nicer"