Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gebruikte eerst patronen maar nu alleen tanks op zn tijd, verschilt te veel in geld en vind een tank lekkerder werken. :P"
"Rotterdam havenstad duhh nooit problemen gehad hier tot nu toe.. al word het wel steeds lastiger vinden / gaan de prijzen omhoog/kwaliteit omlaag over het algemeen"
"Gewoon een mooie foto. :P"
"Merry xmas!"
"Ik zie telkens iedereen klagen over bagger spul heb dat gelukkig nog niet mee gemaakt tot nu toe gaat juist omhoog wat acht.zes zegt"
"heyol zei: Ik raad iedereen die cocaine niet leuk vindt aan om betere coke te zoeken. Klik om te vergroten... Ja die snapt het haha"