#1
Codeine met alcohol, valium met een hele zak andere zooi toen ik zelfmoord wilde plegen.
...
Laat jezelf opnemen.
Ik kon de verantwoordelijkheid van drugs gebruik nog niet een aan op mijn 15e laat staan als ik depressief en suïcidaal was.
+ jij weet veel te weinig van drugs af.
Te weinig om dit überhaupt enigsinds veilig te kunnen doen...
Dit geeft aan dat je toch wel kwetsbaar bent. Die opmerking is niet bedoeld als belediging om een poging om je 'af te schrijven'. Ik zal ook niet zeggen dat je altijd kwetsbaar zult blijven en 'kwetsbaar zijn' is in die zin ook absoluut geen blijvend stempel, maar een klinische opname op/voor je 15e is echt niet niks en ik kan ook niet geloven dat je na slechts een kleine drie maanden na een klinische opname volledig hersteld bent en dat er nu niks meer aan de hand is. Ik denk dat je nog even wat verder moet werken aan je basis en het creëren van een wat langdurige periode van stabiliteit voordat je je inlaat met drugs, want dat is zéker wanneer er als sprake is van problematiek echt een slippery slope. Los van dit alles blijft natuurlijk het door velen al eerder genoemde feit dat je als 15-jarige nog wel erg jong bent om je al met drugs in te laten. Ik vraag me nogmaals af wat je hier nou voor jezelf uit denkt of wenst te kunnen halen.Ik ben sinds september weg uit mijn instelling en ik krijg contstand complimenten over hoe goed ik het doe en hoe snel ik vooruitgang boek, ik ben op dit moment allesbehalve suicidaal en depressief ben ik buiten af en toe een dipje ook niet meer, ik heb als "regel" dat ik ervoor moet zorgen dat ik nooit blijf bij 1 drugs en dat school of iets anders hier niet onder mag leiden, dus nee, liever niet trug naar die helse opname daar zou ik pas aan de drugs gaan...
Hey allemaal,
Ik heb al wel wat ervaring met strak staan(speed, keta, pijnstilers,...), hallicuneren(paddos, wiet?) En uiteraard alcohol en die dergelijke, verder nog wat geexperimenteerd hier en daar maar waar ik eig eens op zoek ben ik naar iets kalmerend, waarvan je je zorgen vergeet en een warm gevoel krijgt.
Een beetje zoals heroïne maar omdat ik nog maar 15 ben blijf ik daar maar van weg.
Moet ik dan zoeken naar opiaten of morfine of iets anders?
Dank jullie wel voor jullie help!
Waarom per se van de verdovende middelen? Tot nu toe is het gelukt om alles maar 1 keer te doen, zijn deze dan verslavender? Of bedoel je met verdovend gwn alle drugs?
Drink een lekkere kop koffie met een koekje erbij.Hey allemaal,
Ik heb al wel wat ervaring met strak staan(speed, keta, pijnstilers,...), hallicuneren(paddos, wiet?) En uiteraard alcohol en die dergelijke, verder nog wat geexperimenteerd hier en daar maar waar ik eig eens op zoek ben ik naar iets kalmerend, waarvan je je zorgen vergeet en een warm gevoel krijgt.
Een beetje zoals heroïne maar omdat ik nog maar 15 ben blijf ik daar maar van weg.
Moet ik dan zoeken naar opiaten of morfine of iets anders?
Dank jullie wel voor jullie help!
De reden waarom je om kalmerende middelen vraagt , 'om je zorgen te vergeten en een warm gevoel te krijgen', baart me zorgen man. Dat is een basis voor verslaving. Recreatief drugsgebruik zou moeten dienen om een leuk leven nog leuker te maken, niet om een kutleven minder kut te maken, waarmee ik bedoel dat je geen drugs moet gebruiken om minder leuke dingen in je leven te ontvluchten zonder aan de oorzaak ervan te werken.
Je bent pas 15. Je hersenen etc zijn nog volop in ontwikkeling. Drugsgebruik kan dat zeer goed in de weg staan. Dat zul je dan nu niet gaan merken maar later in je leven misschien wel.
Wacht gewoon nog een jaartje of 3 a 4 met alle drugs. Incl alcohol.
Mensen bedoelen het niet als betweterigheid of bemoederend maar gewoon uit bezorgdheid man.
Drugs gebruiken om je zorgen te vergeten is het begin van het einde.
Gewoon alles. Je bent te jong om drugs te gebruiken, kan je best nog mee wachten. Nu al een middel zoeken om je kalmer te voelen is een eerste stap naar een verslaving.
Drink een lekkere kop koffie met een koekje erbij.
Je bent 15 jaar joh. Leer jezelf om nuchter vh. leven te genieten en om met problemen om te gaan.
Santé!
Met iets anders? Wat dan?Idd, ik heb al verschillende gedaan (codeine en valium zijn me het meeste bij gebleven) maar altijd in combinatie met iets anders...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."