#1
Ik was blij dat ik niet alleen was maar mijn eerste keer was geen leuke ervaring, omdat ik waarschijnlijk met te veel mensen was en te drukke omgeving. 2cb opzich is al druk genoeg, dus tipje doe t niet op een feest voor de eerste keer🤦
GroetJessss
GroetJessss