Je moet 2C-B eigenlijk wel echt laten testen. De dosis die wordt geadverteerd klopt vrijwel nooit. Daarnaast is de 2C-B markt lang vervuild geweest. Geen idee wat de status daarvan nu is, maar ik kan je wel vertellen dat ik 2C-B pillen heb laten testen waar - jawel - nog geen milligram 2C-B in bleek te zitten. 2C-B zonder 2C-B. Ik kan de hele batch weggooien. Nooit eerder meegemaakt, zo’n testuitslag, maar dus net wel bij 2C-B.
15-20 mg is ideaal bij 2C-B vind ik. Ik ga dan voor 20 mg maar zou misschien 15 aanraden voor mensen die het nog niet goed kennen. Het is verschillend hoe men erop reageert.
bedankt voor je reactie! Helaas is testen nu te laat, (woon in een dorp, geen testpanel).
die gene van wie wij het hebben is geen dealer maar een vriend, die test ze eerst zelf voordat hij ze überhaupt (aan vrienden) verkoopt.
die had dus met twee een hele fijne trip..
Denk dat we qua gewicht wel op hetzelfde
Ik denk dat ik er tussen in ga zitten, één en 1/4 misschien?
zou het zonde vinden dat het het net niets is.. zoals ik al aangaf wij zijn nooit meer alleen een weekend, dus daar moeten we wel even goed gebruik van maken🙈..
heb trouwens nog nooit een nare ervaring met psychidelica gehad.. en kijk ook eerst altijd of mijn mindset goed is, ik lekker in mijn vel zit, geen verplichtingen heb.. anders nuttig ik het helemaal niet!
iemand ervaring om daarna een slaap pilletje te nuttigen? Of is dat echt een slecht idee.
bedankt voor jullie reactie! Misschien laat ik nog wel een trip report daarna achter!😌