En bewaar wat van je s voor het moment dat je m uitwerkt. Dan kun je heel goed die serotoninedip aan.
Allebei op 1 avond zou ik niet doen. Ze werken elkaars effecten nogal tegen.Goedenavond,
Binnenkort ga ik weer eens drugs gebruiken, ergens bij iemand thuis voor een heel weekend lang. Nu willen we coke en mdma gaan doen, verstandig is dit niet maar al heb al een hele tijd niks meer gebruikt.
Hoe zouden we dit het beste kunnen aanpakken? Eerst een avond mdma en daarna een middag/ avond coke? Of eerst coke en dan mdma of zelf allebei op 1 avond.
Heeft dit invloed op de werking van beide?
Alvast bedankt.
Gewoon geen coke tenzij van black market is.
Coke vind ik sowieso rommel, weet niet wat mensen daar lekker aan vinden.
Kun je toch net zo goed 4fma kopen, pep m gevoel met xtx euphorie en lovw gevoel.Wat bedoel je daarmee?
Ok, er is veel "shit" (ha ha), maar persoonlijk heb ik nog maar drie keer rommel gehad, en dan bedoel ik écht slechte. Koop nooit via het donkere web.
Kwaliteit meestal. Niet versneden maarja je betaald de prijs. Maar wel eens 4fma overwogen? Combi van 2 stimulanten is nooit goedEn waarom is het dan wel ok als het van de black market komt?
4fma is geen pep. Net zoals dexamphetamine geen pep is.Pep is m'n ding niet. 4fma heb ik al van gehoord...![]()
Je kunt ook cathionen pakken. Of benzo fury voor mijn part.Pep is m'n ding niet. 4fma heb ik al van gehoord...![]()
Sowieso is MDMA al zooooo fucking leuk dat je het niet hoeft te combineren, toch?
Ik denk dat dezelfde avond van allebei proeven dan niet zo handig is, denk eerst dan mdma en de volgende dag bier en coke.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."