#1
Gewoon geen coke tenzij van black market is.
Gewoon geen coke tenzij van black market is.
Coke vind ik sowieso rommel, weet niet wat mensen daar lekker aan vinden.
Kun je toch net zo goed 4fma kopen, pep m gevoel met xtx euphorie en lovw gevoel.Wat bedoel je daarmee?
Ok, er is veel "shit" (ha ha), maar persoonlijk heb ik nog maar drie keer rommel gehad, en dan bedoel ik écht slechte. Koop nooit via het donkere web.
Kwaliteit meestal. Niet versneden maarja je betaald de prijs. Maar wel eens 4fma overwogen? Combi van 2 stimulanten is nooit goedEn waarom is het dan wel ok als het van de black market komt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."