Advies geven beter niet.
Waarschuwing geven wel.
Ervaring is de optelsom van al je stommiteiten toch?
Waarschuwing geven wel.
Ervaring is de optelsom van al je stommiteiten toch?
Serotonine slurpers: 3 maand
Coke en speed: 1-3 maand
Wiet/hasj: heeft niet direct fysiek gevolgen als je vaped bijvoorbeeld. Kan wel mentaal gevolgen hebben bij overmatig gebruik. 1-2 keer per maand zit je sowieso goed.
Psychedelica: je tolerantie is na een week weer weg dus in theorie kan het dan weer. Zou echter altijd minimaal een maand tussen trops laten om het te verwerken.
Benzo's: max 1x per week.
Gezien de sterkte van de wiet in NL is de kans op derealisatie of psychoses aanwezig. Daarom zou ik altijd adviseren gematigd te consumeren. Ik gebruik het zelf vaker maar dat betekent niet dat dat goed is..
Gezien de sterkte van de wiet in NL is de kans op derealisatie of psychoses aanwezig. Daarom zou ik altijd adviseren gematigd te consumeren. Ik gebruik het zelf vaker maar dat betekent niet dat dat goed is..
Eigenlijk zou dat wel een goede zijn: max 1 a 2 keer per maand wiet gebruiken. Beetje meer als psychedelica gebruiken, wat het ook deels is. Dan blijft het ook leuk om te gebruiken en verwordt het niet tot ordinair stoned zijn. Probleem is dat dat voor velen door de aard van wiet toch bijna niet te doen is. Het spul leent zich ervoor om vaak te gebruiken, dus dan draait het daar toch vaak op uit...
Als je zelf geen goed voorbeeld bent kun je vaak wel goed advies geven hoor. Je weet namelijk hoe het eigenlijk moet.Hou het bescheiden.
Ik zou het afraden, maar ben zelf geen goed voorbeeld.
Verstandig is het zeker niet. Als je eenmaal begint met de “regels” zoals pauzes van drugs te overschrijden leidt dat vaak naar nog vaker korter of meer op elkaar gebruiken en dat is namelijk wel heel slecht. Het werkt beiden op serotonine. Welliswaar 3mmc iets minder maar toch. Ook is 3mmc extra belastend voor hard en bloedvaten. Een keertje zo kort op elkaar nemen zal denk ik niet gelijk echte schade toebrengen aan je hersenen en etc mits je je wel aan de normale doseringen houd. Xtc is een pil met mdma er in. Probeer niet boven de 1,5 mg mdma per kg lichaamsgewicht te nemen. Hoe meer je neemt hoe langer je lijf moet herstellen en hoe meer last je van de 3mmc kunt krijgen.is het mogelijk om 2 weken na xtc, 3mmc te gebruiken?
aangezien ik nog twijfelende berichten lees of 3mmc nou echt van de serotine kamer gebruikt maakt
Onder andere ja. Slimme, ervaringen of juist hele slechte ervaringen helpen allen mee.Ervaring is de optelsom van al je stommiteiten toch?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."