#1
Of geen lawaai maken.Geen xtc doen.
Of geen lawaai maken.Geen xtc doen.
Geen geluidsoverlast veroorzaken. Of geef je buren je nummer zodat ze kunnen appen als ze ergens last van hebben.Binnenkort ben ik alleen thuis en ik wou aan de xtc gaan. Het is voor het eerst dat ik dit ga doen thuis. Wil alleen voorkomen dat me buren gaan aanbellen van geluidsoverlast, dan zien ze me dikke doppen iemand tips?
Hele late reactie dit, maar ik opende dit topic en zag je post en wou hier nog even op reageren.Xtc weet ik niet of ik daar thuis echt voor ben.. wellicht iets teveel upper 🙄
Hele late reactie dit, maar ik opende dit topic en zag je post en wou hier nog even op reageren.
Mdma is heel gevoelig voor setting. Als je het thuis doet komen die upper kwaliteiten niet zo naar voren. Dan kun je juist heel erg genieten van de rust en van het moment omdat al je mogelijke zorgen weg zijn. Zelf heb ik met mdma thuis geen behoefte om te dansen of zelfs muziek te luisteren. Gewoon genieten van het vrije gevoel en de euforie. En als je in gezelschap bent is het heerlijk om te praten en praat je ook heel openhartig met elkaar wat je band echt blijvend kan versterken, beetje zoals met psychedelica maar dan ook weer anders. Heel erg goed naar elkaar kunnen luisteren is er kenmerkend aan. Heb nog niet met een partner samen mdma gedaan maar kan me voorstellen dat je dan heel intiem met elkaar bent.![]()
Echt zeker doen!!Leuk dat je alsnog reageert hoor @Mindless!
Het is bij mij (en vriendin) gewoon heel erg de associatie met op een feestje staan omringd door vrienden en leuke mensen.. Dat het daarom niet zo hoog op het lijstje stond. Wellicht, als ik jouw ervaring lees, dat we het dan alsnog wel eens eens kans moeten geven..![]()
Al eerdere ervaring mee?Binnenkort staan truffels of lsd eens op het programma. In de tussentijd niks meer gedaan dus hebben er wel weer zin in haha.
Al eerdere ervaring mee?
Ja daar zat ik zelf ook aan te denken. Gewoon paar dagen van te voren ff langs gaan en laten weten dat er paar maten komen van me. En als het te hard is ff appie naar mij sturen als ik het dan nog kan lezen haha.Geen geluidsoverlast veroorzaken. Of geef je buren je nummer zodat ze kunnen appen als ze ergens last van hebben.
Zou het zo doen, dan hoef je geen onverwachtse problemen te verwachten. Beetje aardig zijn helpt al een hoop.Ja daar zat ik zelf ook aan te denken. Gewoon paar dagen van te voren ff langs gaan en laten weten dat er paar maten komen van me. En als het te hard is ff appie naar mij sturen als ik het dan nog kan lezen haha.
wat ik persoonlijk het meest fijne vind is speed of 4mmc (miauw miauw), blijf je trouwens wel even wakker van maar dat neem ik dan voor lief.Goedenavond,
Nu dat we allemaal thuis zitten en het er naar uit ziet dat we voorlopig een leuk feestje uit ons hoofd kunnen zetten ben ik heel benieuwd: Wat zijn volgens jullie de leukste drugs om eens een leuk avondje thuis op te beleven?
Nu dat we allemaal thuis zitten en het er naar uit ziet dat we voorlopig een leuk feestje uit ons hoofd kunnen zetten ben ik heel benieuwd: Wat zijn volgens jullie de leukste drugs om eens een leuk avondje thuis te beleven?
context: Man, 28 jaar, samenwonend. Ik gebruik al heel wat jaartjes recreatief op een aantal feestjes per jaar. Vaak samen met de vriendin (en de rest). Daar het meeste wel eens geprobeerd. Thuis ervaring met wiet, truffels, 2cb, G & ket. Allemaal wel redelijk lang geleden.
Nu dat we wat langer thuis zitten in de weekenden lijkt het ons wel eens leuk thuis iets te doen, maar kunnen niet echt beslissen wat het moet worden!
Daarom ben ik heel benieuwd naar jullie meningen en ervaringen 😁
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."