#1
Je bent hopelijk geen 14?? 🤓
Haha dat zou echt grappig zijnJaah, laten we lsd nemen en een hut gaan bouwen!! 😍
Ik zie het ook bij mn dochter van 6, hoe ongecompliceerd contact leggen eigenlijk kan zijn.
Ja bij mij was het vooral tiener tijdOmg vergeten herinneringen?? Uit je kindertijd? Ben echt zo benieuwd!
Haha in de vriendenkring bij mij komen ze gewoon langs rijden en als je er bent komen ze binnen vallen. Niks plannen of afspraken maken. Fantastischwaarom kunnen we eigenlijk niet meer gewoon random afspreken? Waarom moeten we alles plannen?
4- HO-MET vind ik heel erg leuk! Is ook psychedelica. Duurt 4-6 uurtjes. Kan je nog legaal bestellen online.
Is je vriend ook bekend met trippen?
Wat doe je tijdens die tijd dat je het gebruikt zijn er dingen die echt chill zijn als je lsd hebt gebruikt?Het is echt zo geweldig
Nog meer dan je al denkt waarschijnlijk.![]()
Lucky you, ik hou persoonlijk wel van plannen is een beetje georganiseerd. Vind het soms jammer dat ik niet zo impulsief kan zijn had dat graag iets meer gewildHaha in de vriendenkring bij mij komen ze gewoon langs rijden en als je er bent komen ze binnen vallen. Niks plannen of afspraken maken. Fantastisch![]()
Van alles. LSD is vrij stimulerende psychedelica dus je bent niet aan de bank gekluisterd maar hebt energie om dingen te doen. Als ik alleen trip ga ik vaak gewoon rondkijken in het huis of buiten (balkon). Ook kijken naar eventuele visuals, mediteren, muziek luisteren, lekkere gezonde dingen eten, eropuit met de fiets, film kijken (dat wel pas na de piek), etc. Samen met anderen trippen komt daar nog het praten over van alles en nog wat bij, het in de slappe lach liggen om de kleinste dingen.Wat doe je tijdens die tijd dat je het gebruikt zijn er dingen die echt chill zijn als je lsd hebt gebruikt?
Van alles. LSD is vrij stimulerende psychedelica dus je bent niet aan de bank gekluisterd maar hebt energie om dingen te doen. Als ik alleen trip ga ik vaak gewoon rondkijken in het huis of buiten (balkon). Ook kijken naar eventuele visuals, mediteren, muziek luisteren, lekkere gezonde dingen eten, eropuit met de fiets, film kijken (dat wel pas na de piek), etc. Samen met anderen trippen komt daar nog het praten over van alles en nog wat bij, het in de slappe lach liggen om de kleinste dingen.
Zorg er wel voor dat je echt weet dat je op je gemak bent voordat je eropuit gaat met de fiets bijvoorbeeld. En de eerste keren nog maar niet alleen trippen.
Edit: Nu niet teveel denken van ik moet dit en dat doen. Het is juist ook heel belangrijk om gewoon op dat moment zelf te zien wat je wilt doen. Misschien wil je wel gewoon een uur naar je koffiekop kijken of zo. (dat soort dingen kunnen gebeuren!) Vaak is het ook zo als je teveel bezig bent met de voorbereiding, dat je dan eenmaal wanneer je tript geen interesse meer hebt in die dingen. Niet alles willen plannen dus.![]()
De eerste keer 2cb zou ik thuis doen. Trippen is druk voor je ogen en kan intens zijn. Dan is het wel fijn als je thuis in je veilige omgeving bent. Waar ook niet teveel prikkels zijn en waar je meer in control bent van bijvoorbeeld muziek enzo.
Je zou kunnen overwegen om thuis te beginnen en als het bijna uitwerkt dan op stap gaan. 2 cb werkt toch maar een paar uurtjes.
Ik vind van wel, maar het moet ook in je persoonlijkheid liggen denk ik. Als je nou eerst in ieder geval een paar keer samen met iemand tript, dan kun je al een betere inschatting maken of het eventueel iets voor je zou zijn.mooi gezegd! Zou ook wel is alleen willen trippen is dat een aanrader?
Tekenen, lopen, naar een muur kijken, nadenken, ogen dicht doen, fappen 🤣Wat doe je tijdens die tijd dat je het gebruikt zijn er dingen die echt chill zijn als je lsd hebt gebruikt?
Heroine en meth zijn ook geweldig fyi
Als je dakloos wilt worden wel iddHeroine en meth zijn ook geweldig fyi
Het is echt zo geweldig
Nog meer dan je al denkt waarschijnlijk.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."