#1
Je bent hopelijk geen 14?? 🤓
Heroine en meth zijn ook geweldig fyi
Als je dakloos wilt worden wel iddHeroine en meth zijn ook geweldig fyi
Het is echt zo geweldig
Nog meer dan je al denkt waarschijnlijk.![]()
Wacht vind je 2c’s op tryptamines lijken boven lysergamides? Vind 2C’s een soort LSD zonder de heftige vervormingen, en vind tryptamines heel anders dan 2C’s en LSD soorten. Phenetylamines lijken meer op lysergeenzuren dan op tryptamines toch?2c-e
Psychedelisch middel van de 2c familie zoals 2c-e/b/c/d/e/f/a bla bla bla
Duurt ong even lang als lsd de visuals zijn meer zoals die van tryptamines dan lysergamides en phenethylamines.
Dosering 5-30mg oraal 3-15mg nasaal
3-meo-pcp
Dissociatief middel enegizinds vergelijkbaar met de beruchte pcp
Duratie 2-5 uur dosis 3-30mg oraal.
2f-dck
Dissociatief middel vergelijkbaar met ketamine.
Duurt wat langer en heeft blijkbaar een betere oraale absorbtie.
Net wat minder potent dosis 20-200mg nasaal.
5-mapb
Empactogeen middel vergelijkbaar met mdma en mda.
Dosering en Duratie (oraal) 20-150mg 5-6 uur snuiven is ong 50% potenter.
MINDER stimulerend dan mdma.
3-fea
Empactogeen middel vrijj uniek vergelijkbaar met mdma
Dosis 20-100mg oraal duratie 5uur.
Snuiven 60- mg
5-meo-mipt
Psychedelisch middel de 5-meo variant van mipt.
Meer fysiek georiënteerde psych dan visueel.
Dosis 5-20mg oraal 5-8 uur.
DPT
Psychedelisch middel enigzins vergelijkbaar met dmt met een duistere touch.
Dosering 20-200mg nasaal oraal en roken is ook mogelijk.
Duratie 3-4 uur.
Doc
De amfetamine van 2c-c.
Psychedelisch stimulerend middel met een dosering van 1-4mg oraal duurt 12-24 uur.
Deze middelen zijn tot vandaag de dag legaal verkrijgbaar als research chemicals.
Een grijs gebied wat betreft drugs en de wet.
Dit zijn middel die nog niet in de opium wet zijn opgenomen en daardoor nog niet legaal zijn.
Dit betekent niet persee dat er meer risico aan het gebruik zit maar vaak is dit onzeker.
Betreft middelen zoals doc 2c-e/c en dpt is het zeer waarschijnlijk niet gevaarlijk gezien deze middelen behalve Mischien dpt al zo goed als 30-40 jaar bekent zijn.
2c-e/c en doc zijn beschreven in PiHKAL van Alexander shulgin hij heeft deze zelf uitgevonden genomen en gedaan met psychologen psychiaters en vrienden.
Hij heeft de volledige syntheses van deze middelen gepubliceerd in zijn boeken en al.
Er is genoeg menselijk gebruik geweest met deze middelen voor een degelijk beelt betreft de mogelijke risico's en van de drugs die ik net heb genoemd heb ik persoonlijk nooit iets zorgwekkend gelezen.
Van de andere die ik niet heb genoemd kan ik niks zeggen betreft de veiligheid op lang termijn.
Behalve Mischien 5-mapb gezien dit een zeer potente 5ht2b agonist is en dit gelinkt it aan chronische hart ziektes.
Van alles. LSD is vrij stimulerende psychedelica dus je bent niet aan de bank gekluisterd maar hebt energie om dingen te doen. Als ik alleen trip ga ik vaak gewoon rondkijken in het huis of buiten (balkon). Ook kijken naar eventuele visuals, mediteren, muziek luisteren, lekkere gezonde dingen eten, eropuit met de fiets, film kijken (dat wel pas na de piek), etc. Samen met anderen trippen komt daar nog het praten over van alles en nog wat bij, het in de slappe lach liggen om de kleinste dingen.
Zorg er wel voor dat je echt weet dat je op je gemak bent voordat je eropuit gaat met de fiets bijvoorbeeld. En de eerste keren nog maar niet alleen trippen.
Edit: Nu niet teveel denken van ik moet dit en dat doen. Het is juist ook heel belangrijk om gewoon op dat moment zelf te zien wat je wilt doen. Misschien wil je wel gewoon een uur naar je koffiekop kijken of zo. (dat soort dingen kunnen gebeuren!) Vaak is het ook zo als je teveel bezig bent met de voorbereiding, dat je dan eenmaal wanneer je tript geen interesse meer hebt in die dingen. Niet alles willen plannen dus.![]()
Hmm, dat kan natuurlijk. Over het algemeen staat LSD er wel om bekend vrij stimulerend te zijn.Sorry, weer een dubbelpost door te snel reageren (uit enthousiasme though, ik ben stiekem echt een beetje verliefd op LSD). Maar dat het zó stimulerend zou zijn geldt niet voor iedereen. Ik vind LSD wel duidelijk stimulerender dan psilocybine en andere psychedelica maar ik zou zelf niet zeggen dat het perse energie geeft om echt hele actieve dingen te doen. Ik lig vaak alsnog het liefst uren op de bank (of ben in ieder geval in de buurt van bank/bed), naar buiten met de fiets zou echt niet in me opkomen en zou me veel te veel gedoe zijn.
Hmm, dat kan natuurlijk. Over het algemeen staat LSD er wel om bekend vrij stimulerend te zijn.
Op mij werkt het zeer stimulerend. Maar het is misschien ook wel handig om te vermelden dat ik geen ervaring met drugs als speed en cocaïne heb, dus wellicht valt het ook wel mee vergeleken daarbij. Toch, ik krijg er zoveel energie van dat ik daadwerkelijk dingen wil gaan doen om dat wat kwijt te kunnen. Op de bank liggen spacen zou ik echt niet kunnen totdat de comedown intreedt en ik daarnaast ook nog wiet gebruik. Door meditatie kan ik mezelf eventueel wel kalmeren, zodat ik niet beslist super lichamelijk actief hoef te zijn, maar het blijft dan een aanhoudende struggle om niet onrustig te worden...
Het blijft leuk om erover te praten hè.Kan ik ook helemaal enthousiast over worden. Gek genoeg zit ik nu weer even in een periode dat ik geen zin heb om het echt te doen. Dan maar zo nu en dan erover praten.
![]()
Ik normaal toch vaak ook wel hoor.Ja, erover praten blijft leuk! Ik vind die individuele verschillen ook gewoon heel interessant. Je kunt over het algemeen stellen dat LSD een stimulerend tripmiddel is. Maar de manier waarop die stimulatie vorm krijgt is kennelijk persoonlijk. Maar nogmaals, ik ben echt een ontzettende couch potato, van nature, waarschijnlijk is jouw reactie erop dus niet uitzonderlijk.
Dat zou de boel best nog eens kunnen veranderen denk ik. Even over die drang om passief te blijven (Opzich lijkt het me wel leuker om die energie wat meer te kunnen verdelen. Buiten rondwandelen in een trip lijkt me fantastisch, als ik me daartoe zou kunnen zetten. Misschien toch een keer mezelf wat meer pushen om het te proberen.![]()
Van 2c-e word gezecht dat de visuals meer righting een tryptamine zitten.Wacht vind je 2c’s op tryptamines lijken boven lysergamides? Vind 2C’s een soort LSD zonder de heftige vervormingen, en vind tryptamines heel anders dan 2C’s en LSD soorten. Phenetylamines lijken meer op lysergeenzuren dan op tryptamines toch?
Bijna iedereen zegt lsd! Is het echt zo geweldig? 😍 Ik ga het ergens in dit jaar voor het eerst doen!
Ja psychidelisch effect!Dat ligt toch helemaal aan welk effect je zoekt?
Ik ken hier geen een van😂 iets psychidelisch graag2c-e
3-meo-pcp
2f-dck
5-mapb
3-fea
5-meo-mipt
DPT
Doc
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."