Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAan het trippen op 2-cb

Aan het trippen op 2-cb

7 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
C
CarpoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit is voor mij de eerste keer trippen op 2cb, heb nog nooit getript. Heb op dit moment een hele pil genomen. Dit op aanraden omdat mijn vriend bij een halve het “xtc” gevoel had. Ik merk wel dat alles begint te “ademenen” maar weet niet of er meer komt of omdat ik er misschien teveel van verwacht? Iemand online die me kan helpen?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi @Carpo , dat dingen een beetje beginnen te “ademen“ is normaal. Gewoon alles over je heen laten komen. Trippen is even wennen als je het niet kent maar met deze dosering komt het allemaal vast goed. Geniet lekker van je trapje! 😋
C
CarpoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zit nu wel zeker op de piek! Heel fijn, bedankt allemaal! Trip reportje kunne jullie morgen verwachten! Heel er bedankt voor de hulp, heeft me gerust kunnen stellen
p
psychedelicflowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gisteren heb ik voor het eerst 2C-B gebruikt met mijn vriend in een hotel. We hebben de pillen laten testen en er zat 11mg in. Ik verwachte hierdoor geen visuals. Na 3 kwartier kickte de 2C-B al flink in en ik had extreem veel visuals. Alles ademde, ik zag overal patronen en ook gezichten vervormden. Ik ervaarde totaal geen euforisch gevoel, maar ik was ook niet angstig. Ik begrijp niet dat ik zo hard heb getript op 11mg. Iemand een idee? Ik wil het graag nog een keer proberen, maar ik ben bang dat het dan weer meteen zo heftig is. Ik heb de pil in een keer genomen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kelseyyyy zei:
Gisteren heb ik voor het eerst 2C-B gebruikt met mijn vriend in een hotel. We hebben de pillen laten testen en er zat 11mg in. Ik verwachte hierdoor geen visuals. Na 3 kwartier kickte de 2C-B al flink in en ik had extreem veel visuals. Alles ademde, ik zag overal patronen en ook gezichten vervormden. Ik ervaarde totaal geen euforisch gevoel, maar ik was ook niet angstig. Ik begrijp niet dat ik zo hard heb getript op 11mg. Iemand een idee? Ik wil het graag nog een keer proberen, maar ik ben bang dat het dan weer meteen zo heftig is. Ik heb de pil in een keer genomen.
Klik om te vergroten...
Ja, ik heb dit al met een kwart van een pil. Ben extreem gevoelig voor visuals. Een hele is voor mij ook te veel.
A
AbakasiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kelseyyyy zei:
Gisteren heb ik voor het eerst 2C-B gebruikt met mijn vriend in een hotel. We hebben de pillen laten testen en er zat 11mg in. Ik verwachte hierdoor geen visuals. Na 3 kwartier kickte de 2C-B al flink in en ik had extreem veel visuals. Alles ademde, ik zag overal patronen en ook gezichten vervormden. Ik ervaarde totaal geen euforisch gevoel, maar ik was ook niet angstig. Ik begrijp niet dat ik zo hard heb getript op 11mg. Iemand een idee? Ik wil het graag nog een keer proberen, maar ik ben bang dat het dan weer meteen zo heftig is. Ik heb de pil in een keer genomen.
Klik om te vergroten...
Ik ben ondertussen wel verliefd op 2C-B. Maar het heeft even geduurd voordat ik vriendjes werd. Bij mij was het zo dat de eerste keer heel chill viel, niet echt extreme visuals maar op zich wel chill. Rond die tijd gebruikte ik wel veel en vaak M dus mogelijk was mijn ervaring daardoor licht. De volgende keren gebruikte ik vrijwel geen M meer heb ik de dosissen wel wat opgevoerd en toen was in eerste instantie een paar het hallucinerende wat heftig. Niet alleen visuals maar ook hoe ik reageerde op alles om me heen en omging met gedachten en emoties. Toen ik daar allemaal een beetje aan gewend raakte leek er ook meer ruimte te ontstaan voor het euforische en stimulerende (en erotische) effect. De eerste paar keer was ik ook best serieus, nu kan ik steeds meer lol hebben en genieten van alles wat er voorbij komt tijdens de trip. Ik heb er ook wel vaker een/enkele biertje bij gedronken. Dat vind ikzelf een fijne combinatie. Maar wees ajb bekend met het feit dat combineren altijd wordt afgeraden (!).

Dit is hoe het bij mij ging he. Misschien is jouw volgende keer wel al veel vertrouwder. Hoop het voor je. In 2C-B huist een enorme schat, is mijn mening.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Keep calm & enjoy. :) Duurt vaak eventjes voordat het effect echt tot zijn recht komt bij 2C-B. Trip ze! Meestal zijn er hier wel enkele mensen online. Laat ons even weten hoe het nog verder is gegaan!
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zolang we de sterkte van het pilletje niet weten kunnen we weinig zeggen.

pilletjes bevatten gemiddeld zon 7-14 mg, vanaf 15 komt er echt wat meer trippen. Dusja wellicht is 1 niet genoeg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."