Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, hierbij mijn eerste trip report en dus ook mijn eerste post. 31 December 2019. Mijn eerste keer XTC, dat waren toen gele pilletjes. Begonnen de avond goed met een halve pil. Weet niet hoeveel er in de pillen zaten want heb ze toen niet getest. Ik deed dit samen met wat vrienden en mijn vriendin, het was voor haar ook de eerste keer. Na de xtc ingenomen te hebben wat gevibet op muziek. Kickte bij m’n vrienden al snel in maar merkte dat ik nog niet echt iets begon te voelen. Uurtje later toch eindelijk aan het “kaak schaatsen” zoals ze dat hier in belgie noemen . Hebben die nacht nog gefeest tot 7 uur smorgens. De dag erna vond ik dit een super ervaring en wouden we het opnieuw doen. Zijn opnieuw gele pilletjes gaan halen en hebben die ingenomen. Laat me jullie 1 tip geven, neem NOOIT 2 dagen achter elkaar XTC. De avond zelf verliep nog steeds goed, waren wel niet in de dance mood maar waren wel lekker aan het spacen en aan het praten. Avond afgelopen en gaan slapen. Ochtend erna, heel misselijk.. Kon niet wandelen, hoofd was heel licht en wist niet wat te doen. 2 weken erna was ik nogsteeds misselijk, had nachtmerries, hallucineerde vanalles en wist echt niet wat me over kwam. Tot slot, dit was een ervaring om nooit te vergeten."
"Ik heb ze toen niet getest maar ik denk dat ik in totaal die avond 2 volledige had genomen"
"CuriousExplorer zei: Probleem is dat dat ergens tussen 180 en 580 mg mdma kan zitten. 😆 Klik om te vergroten... Klopt als een bus, gelukkig was t niet te overdreven naar mijn gevoel, haha!"
"Dit is voor mij de eerste keer trippen op 2cb, heb nog nooit getript. Heb op dit moment een hele pil genomen. Dit op aanraden omdat mijn vriend bij een halve het “xtc” gevoel had. Ik merk wel dat alles begint te “ademenen” maar weet niet of er meer komt of omdat ik er misschien teveel van verwacht? Iemand online die me kan helpen?"
"Zit nu wel zeker op de piek! Heel fijn, bedankt allemaal! Trip reportje kunne jullie morgen verwachten! Heel er bedankt voor de hulp, heeft me gerust kunnen stellen"
"Hoi allemaal, dit weekend is het eindelijk zover! Ik ga 2-cb proberen. Dit is mijn eerste kee Nu zit ik toch nog met een paar vragen. -Wat wordt er bedoeld met een bodyload? - Zijn er dingen die ik van te voren kan doen om mijn trip leuker te maken? - W kan ik verwachten bij de upcome? - Zijn er dingen die jullie aanraden om te doen tijdens m’n trip? Ik zal eind dit weekend ook zeker een trip repost posten hierover. Alvast bedankt ! 🥳😊"
"Hey, bedankt voor je reactie! Je hebt me de juiste richting ingestuurd! De 2-CB zijn helaas niet getest en weet ook niet hoeveel mg er in zit. Ik begin sowieso met een lage dosis want ik heb totaal geen ervaring met psychedelica. Ik weet dat je je stuff moet testen maar heb geen idee of dat überhaupt mogelijk is in België."
"Eik zei: Hoi @Carpo Welkom op het forum! Ik zal proberen antwoord te geven op je vragen. Lichamelijk sensaties door de drug. Meestal worden hiermee de negatieve sensaties bedoeld. In het geval van 2-CB is komt misselijkheid veel voor (vooral tijdens de come-up) en sommigen ervaren hoofdpijn na afloop. De come-up van 2-CB kan vrij lang duren. Bij mij duurt het vaak wel een uur tot 1,5 uur voordat 2-CB op zijn piek zit. Bij de meeste psychedelica is de come-up mijn minst favouriete onderdeel. Bij 2-CB ervaar ik vaak milde misselijkheid en soms een ontregelde temperatuurregeling in mijn lijf. Een beetje een licht "koorts achtig gevoel". Na de come-up trekken die effecten bij mij weg en geniet ik volop van het tripje. Hangt een beetje van de dosis af. Bij een wat hogere dosis is de 2-CB zelf voldoende om me te vermaken door gewoon een beetje op de bank te hangen en te kletsen. Bij een lagere dosis kan ik me voorstellen dat je er liever ook nog iets naast doet. Ik heb ook nog een paar vragen aan jou: 1) is je 2-CB getest?... de 2-CB markt schijnt behoorlijk vervuild te zijn de laatste tijd 2) heb je al ervaring met andere psychedelica en zo nee ben je bekend met de termen Set & Setting? 3) hoeveel mg ben je van plan te nemen? Klik om te vergroten... Om hier even op terug te komen. Een kameraad van me heeft de 2CB gisteren gebruikt, heeft die half genomen maar zei me dat hij gewoon een “xtc” gevoel had en niet heeft getript. Wilt dus zeggen dat er niet veel MG in zit. Zou ik iets meer dan een halfje kunnen nemen om toch te kunnen trippen ? Of raad je dit af voor de eerste keer. Ik weet hoe xtc voelt maar wil wel echt een trip ervaren."
"Eik zei: De meeste 2-cb wordt als sterker verkocht dan het is. Op lage doseringen heeft het inderdaad wel iets weg van MDMA. Op basis van wat jouw vriend rapporteert zou je er voor kunnen kiezen om 0,75 of 1 pil te nemen. Lijkt me niet dat dat meteen te heftig gaat zijn. Zorg er in ieder geval voor dat je goed in je vel zit en in goed gezelschap bent als je het gaat doen. Geniet van je tripje. 2-cb kan een hele leuke kennismaking met trippen zijn 😎 Klik om te vergroten... Dankjewel!!!"
"Je al 50x naar de wc bent gegaan en je nogsteeds niet kunt plassen 😂"