Hallo heeft iemand wel eens zo veel gebruikt dat ie bijna out ging. of zoveel gebruikt door elkaar .dat ie er urenlange hartkloplingen van kreeg en dus dingen ging zien. En tot slot. veel en veelste hard ging?
Van welk middel?Hallo heeft iemand wel eens zo veel gebruikt dat ie bijna out ging. of zoveel gebruikt door elkaar .dat ie er urenlange hartkloplingen van kreeg en dus dingen ging zien. En tot slot. veel en veelste hard ging?
Jaa eigelijk van alles ik heb zelf hartkloppingen gekregen door blue en alcohol en wiet zoiets bijvb en geloof mij ik zag van alles
Wat bedoel je met dat sommige weed psychedelisch is?Hartkloppingen kunnen door blue komen.
(al weet ik niet precies welke cocktail dit is)
En sommige weed is psychedelisch
(Dat verklaart uw dingen zien)
Wat bedoel je met dat sommige weed psychedelisch is?
Jaa ken ik best heftig man. Ook hartkloppingen erbij?.Ik had er een keer een van 7 uur lang en een van 8. Egt kut
Jaa ken ik best heftig man. Ook hartkloppingen erbij?.Ik had er een keer een van 7 uur lang en een van 8. Egt kutJa, met vervuilde speed. Dacht dat ik dood ging.
En out gaan met GHB is weleens voorgekomen ja.
Is met als ik t goed heb coke ghb speedHartkloppingen kunnen door blue komen.
(al weet ik niet precies welke cocktail dit is)
En sommige weed is psychedelisch
(Dat verklaart uw dingen zien)
Weetniet hha is het n vrouw dan jullie zitten hier langer op als ikπSpyro een man? πΆ
Weer bijgeleerd π
Zou kunnen heb tien jaar dagelijks geblowd maar nooit last van gehad eigelink![]()
Ontdek Meer Over Cannabis En Hallucinaties - RQS Blog
Mythes over de vermeende psychedelische effecten van cannabis zijn niet nieuw. Hoe zit dat - kan cannabis echt hallucinaties veroorzaken?www.royalqueenseeds.be
En dat het internet vol staat van mensen die beweren te hallucineren op weed.
Is met als ik t goed heb coke ghb speed
Jaa dat ceker weten had net wat ik zei 8 uur lang hartkloppingen en zeggen ze ook nog is niet gevaarlink maar n waarschuwing nou ben me er rot van geschrokkenHopelijk heb je er iets uit geleerd.
Pietje precies ofnie?Het lijkt erop dat je je interpunctie ook ingeslikt hebt.
Jaa dat is echt klote. Enhoe vooralJa....redelijk vaak zelfs , tot er iets gebeurt waardoor je vanzelf mindert. Met mate gebruiken dus , heb veel vrienden verloren door teveel , te lang en na 4 a 5 dagen een combi met benzo s te nemen. Ik heb het veel meegemaakt zelf en na aantal jaren zo te gebruiken...toen kwam de schade echt boven..pff ik mis het wel. Maar zoveel gebruiken is kwijte en wazige boel...lichamelijk en geestelijk. Be carefull.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."