Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc 4 keer in 2 maanden

Xtc 4 keer in 2 maanden

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
CasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey ik heb een vraag,

ik heb vrijdag xtc gebruikt dat was mijn 4e keer. Nou wil ik de 24ste de 14e aug en 28e aug ook xtc gebruiken kan dit.
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alles kan, maar verstandig is het zeker niet. Je serotoninevoorraad heeft tijd nodig om zich herstellen.

Hou de drie maanden pauze aan en doseer niet te hoog, zo blijft het het langst leuk.

Ik heb het effect in een paar jaar compleet naar de klote geholpen(door het om de 4 weken te doen, soms 2) en wordt er nu een week depressief van omdat ik me niet aan die regel heb gehouden.
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alles kan, of het verstandig is is een tweede. Sowieso gaat de "magie" er snel af als je het vaker gebruikt. En overmatig gebruik van serotonineslurpers zoals xtc kan vrij heftige gevolgen hebben. Zoals @Blaatschaap al zegt zou je er goed aan doen om de drie maanden regel aan te houden, of in ieder geval op z'n minst 1 maand. Ik zou er goed over nadenken of je het de risico's waard vindt :wink:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
De negatieve effecten zullen steeds heftiger worden en je plezier minder.
f
fffffffffffffffLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja dit kan, maar het is niet verstandig, het advies dat iedereen hier altijd geeft is max 1x in 3 maanden.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik gok dat je die keren in augustus weinig gaat voelen en meer gaat nemen om wel iets te voelen.

Resultaat is meer negatieve effecten en heftigere katers.

Ik zou het niet doen man. Je wilt mogelijk nog lang van xtc kunnen genieten in je leven en dit helpt daar niet bij helaas. Ik zou ook erg graag naar meerdere feesten/festivals willen gaan in de zomer en bij allemaal xtc gebruiken, maar je gaat jezelf later dankbaar zijn als je het nu rustig aan doet en xtc voor speciale momenten bewaard :)
C
CasLid
01-01-2024, 00:00
#7
thnx voor de reacties ik ga dan de 28e nemen op mysteryland.
C
CasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb trouwens wel nog een vraag over doseren tot nu toe nam ik eigenlijk altijd rond de 2,5 pil van 220/280 mg en dan neem ik telkens een kwartje is dit een beetje een goede dosering.
ps, ik ben 19 en weeg 115 kilo.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Cas zei:
Ik heb trouwens wel nog een vraag over doseren tot nu toe nam ik eigenlijk altijd rond de 2,5 pil van 220/280 mg en dan neem ik telkens een kwartje is dit een beetje een goede dosering.
ps, ik ben 19 en weeg 115 kilo.
Klik om te vergroten...
Je neemt echt extreem hoge doseringen. Lees je aub goed in, het kan echt heel vervelend en blijvend slecht uitpakken in de toekomst bij ernstig misbruik.
Hier staat alles in over ”veilig” en juist gebruik van mdma/xtc. Lees het even goed en aandachtig door.

Handboek - MDMA/XTC: handleiding

Op het forum worden regelmatig vragen gesteld door mensen die kennis willen maken met deze drug. Naast de topics met focus op slechts de risico's van MDMA en de topic met veel achtergrondinformatie, miste ik toch een algemene handleiding (voor beginners). Daarom heb ik deze zelf maar geschreven...
drugsforum.nl drugsforum.nl

link ⬆️

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."