Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTips plassen bij xtc

Tips plassen bij xtc

53 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet te veel drinken om te kunnen plassen en er even bij gaan zitten.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hardcore_frk zei:
@Flualhamdulillam
Klik om te vergroten...
?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flualhamdulillam zei:
Godverdomme… 🤣 Wanneer je over de duivel spreekt, laten we maar zeggen… 🥲🤣
Klik om te vergroten...
Wut?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
?
Klik om te vergroten...
Sorry, De Dunne. We hebben echt de hele nacht gesprekken in dit topic gevoerd. Als je het echt wilt begrijpen, zul je die toch echt even terug moeten lezen. Dat is door mij nu niet meer in een paar zitten te vatten.

Je opmerking was in de context van onze gesprekken vannacht heel droog. Echt niets persoonlijks. Wij zijn gewoon een beetje gek geworden, haha!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hardcore_frk zei:
Sorry, De Dunne. We hebben echt de hele nacht gesprekken in dit topic. Als je het echt wilt begrijpen, zul je die even terug moeten lezen. Dat is door mij niet meer in een paar zitten te vatten.

Je opmerking was in de context van onze gesprekken vannacht heel droog. Echt niets persoonlijks. Wij zijn gewoon een beetje gek geworden, haha!
Klik om te vergroten...
Oke hahaha.
naja ik heb antwoord gegeven aan ts.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hardcore_frk zei:
Je opmerking was in de context van onze gesprekken vannacht heel droog. Echt niets persoonlijks. Wij zijn gewoon een beetje gek geworden, haha!
Klik om te vergroten...
@De Dunne Nee precies dit! Ik wil haast zeggen: “toevallig kwam je net online!”. Maar toevallig is het natuurlijk niet, het is 06:00!! Goeiemorgen 😉
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Oke hahaha.
naja ik heb antwoord gegeven aan ts.
Klik om te vergroten...
Zo is het! En het is een prima antwoord!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hardcore_frk zei:
Zo is het! En het is een prima antwoord!
Klik om te vergroten...
Ja ik heb het ook wel gehad, niet kunnen plassen en kan echt vervelend worden! Ik had toen ook wel wat teveel genomen. Als ik normaal (dus juist voor mijn gewicht) doseer heb ik er nooit last van.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Ja ik heb het ook wel gehad, niet kunnen plassen en kan echt vervelend worden! Ik had toen ook wel wat teveel genomen. Als ik normaal (dus juist voor mijn gewicht) doseer heb ik er nooit last van.
Klik om te vergroten...
Ik heb (net als volgensmij mijn hele vriendengroep destijds) al moeite met plassen gehad (kort gezegd: niet te doen) op een enkele dosis van rond de 70mg MDMA. Het is een heel veel voorkomend effect, ook op normale doseringen. Die pis-problemen heb ik tegenwoordig overigens geen last meer van. Een flinke dosis XTC houdt mij niet meer tegen, de laatste keren dat ik het deed.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Klinkt gek fluiten maar mooi dat het werkt! Ga ik ook de volgende keer eens proberen dan
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flualhamdulillam zei:
Ik heb (net als volgensmij mijn hele vriendengroep destijds) al moeite met plassen gehad (kort gezegd: niet te doen) op een enkele dosis van rond de 70mg MDMA. Het is een heel veel voorkomend effect, ook op normale doseringen. Die pis-problemen heb ik tegenwoordig overigens geen last meer van. Een flinke dosis XTC houdt mij niet meer tegen, de laatste keren dat ik het deed.
Klik om te vergroten...
Ik heb het echt alleen bij hogere dosering. Maar idd went het ook, vroeger was t moeilijker als nu
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flualhamdulillam zei:
Goed daarom dat je er extra op wijst, want de combinatie van alcohol doet echt wat de neurotoxische potentie van het gebruik, en bij sommigen tast het ook de gewenste effecten aan.
Daarom de boodschap aan de poster: doe onderzoek naar de combinatie van alcohol en XTC als je @Hardcore_frk’s advies gaat opvolgen! Probeer eerst gezondere trucjes, zoals
Klik om te vergroten...
Flualhamdulillam zei:
Je hart draait al op overtoeren in een MDMA-piek, ethanol in je systeem doet daar nog een schepje boven op. De combinatie is aanzienlijk schadelijker voor je hart, en dat bovenop een toename van oxidatieve schade in je hersenen. Verder, de combinatie van alcohol met MDMA kan onvoorspelbaar zijn (bijvoorbeeld, het kan je gedrag veranderen en je beoordelingsvermogen verder in de war brengen), en er zijn genoeg situaties denkbaar waarin onvoorspelbaarheid alles behalve wenselijk is. Als laatste, een paar biertjes kunnen de gewenste MDMA-effecten goed afzwakken. Voor de een is dit niet zo erg, maar voor de ander is die intensiteit nou net zo leuk.
Klik om te vergroten...

Lekker overdreven!
Een paar biertjes maakt echt niks uit je doet net alsof het zwaar ernstig is, overdrijven is ook een vak.
Een paar biertjes is wat anders dan een fles wiskey.
Over adviezen gesproken..
Gewoon bang makerij dit.
Precies zoals je zegt geloof niet alles wat je leest.
Dat is wel van toepassing bij jou.

Flualhamdulillam zei:
Al vraag ik me af: waarom moet je per se plassen?
Klik om te vergroten...

Kom op zeg! Are you for real?


Hardcore_frk zei:
Ik geef altijd adviezen waar sommige mensen op dit forum nog wel eens over kunnen vallen. Het zijn dus geen gezonde adviezen, maar het zijn wel adviezen die werken en waar je écht wat aan hebt..
Klik om te vergroten...

Niks van aantrekken.
Daar is zo een forum dus perfect voor.
Mensen delen hun ervaring en adviezen en mensen kunnen verschillende verhalen lezen en daaruit hun eigen conclusie trekken.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jumping Jack zei:
Lekker overdreven!
Een paar biertjes maakt echt niks uit je doet net alsof het zwaar ernstig is, overdrijven is ook een vak.
Een paar biertjes is wat anders dan een fles wiskey.
Over adviezen gesproken..
Gewoon bang makerij dit.
Precies zoals je zegt geloof niet alles wat je leest.
Dat is wel van toepassing bij jou.



Kom op zeg! Are you for real?




Niks van aantrekken.
Daar is zo een forum dus perfect voor.
Mensen delen hun ervaring en adviezen en mensen kunnen verschillende verhalen lezen en daaruit hun eigen conclusie trekken.
Klik om te vergroten...
Volgens mij gaat hier iets niet goed..

@Flualhamdulillam is on my side!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jumping Jack zei:
Gaat niet om kant kiezen.
Ik sta aan mijn eigen kant.
Van die hele overdreven adviezen zoals een enkele biertje drinken bij mdma.
Ja daar ga ik op in..
Klik om te vergroten...
Ik snap het niet meer.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hardcore_frk zei:
Volgens mij gaat hier iets niet goed..

@Flualhamdulillam is on my side!
Klik om te vergroten...

Gaat niet om kant kiezen.
Ik sta aan mijn eigen kant.
Van die hele overdreven adviezen zoals een enkele biertje drinken bij mdma.
Ja daar ga ik op in..
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jumping Jack zei:
Lekker overdreven!
Een paar biertjes maakt echt niks uit je doet net alsof het zwaar ernstig is, overdrijven is ook een vak.
Een paar biertjes is wat anders dan een fles wiskey.
Over adviezen gesproken..
Gewoon bang makerij dit.
Precies zoals je zegt geloof niet alles wat je leest.
Dat is wel van toepassing bij jou.
Klik om te vergroten...
Wat is precies overdreven? Dat het neurotoxiciteit verhoogd? Dat het je gedrag kan beïnvloeden? Of is het overdreven om te zeggen dat alcohol de gewenste effecten van MDMA kan onderdrukken?

Dit zijn allemaal gewoon constateringen die goed te onderbouwen zijn met behulp van wetenschappelijke onderzoeken… Tenzij je daar niet in gelooft…

Ik heb nergens een subjectief oordeel gegeven over de combinatie, ik heb alleen het advies gegeven: als je combineert: zoek uit wat het doet! Is dat dan overdreven?

Eerder heb ik nog gezegd dat ik zelf voorzichtig ben met mogelijk riskant advies geven zonder daarbij duidelijke, uitgebreide informatie te bieden… Nu heb ik mijn visie volgens mij nog nooit zó duidelijk uitgelegd en binnen een paar uur is het al raak, iemand die er helemaal geen hol van begrijpt en hersenloos conclusies trekt en aannames doet… Vermoeiend.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jumping Jack zei:
Kom op zeg! Are you for real?
Klik om te vergroten...
En wat… Is het zo raar om te vragen of het plassen niet gewoon kan wachten? Want ze zeggen wel ‘als je moet, dan moet je’, maar ik wil graag mijn eigen draai daaraan introduceren: ‘als je niet kan plassen, kan je het ophouden’.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Met Je wijsvinger op je penis tikken of na links en rechts schommelen.
Al's dit niet werkt sluit je ogen kijk omhoog zet de kraan aan adem in door je neus adem uit door je mond en FOCUS.

Werkt altijd met heroine attans
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
benzzzy zei:
Met Je wijsvinger op je penis tikken of na links en rechts schommelen.
Al's dit niet werkt sluit je ogen kijk omhoog zet de kraan aan adem in door je neus adem uit door je mond en FOCUS.

Werkt altijd met heroine attans
Klik om te vergroten...
OP is een vrouw
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hiyou zei:
Heyyy
Tips vr te kunnen plassen onder de xtc?

het lukt niet 😅
Klik om te vergroten...
De bekkenbodemspier kun je ontspannen door rustig uit te ademen, te puffen, of fluiten. Ga in ieder geval niet persen want dan lukt het juist niet.
Die bekkenbodemspier bestaat voor een groot deel uit glad spierweefsel, wat onbewust wordt aangespannen door oppeppende drugs zoals MDMA, die het centrale zenuwstelsel stimuleren. Doordat die spier aangespannen blijft is het lastig om de blaas te legen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."