Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag over vast zittend poeder in je neus

Vraag over vast zittend poeder in je neus

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
Je neus spoelen met fysiologische zoutoplossing.
J
Jumping JackLid
Alles wat je naar binnen stampt komt wel op je bordje terecht..
Bij een deels verstopte neus dan slik je wel weer een groot deel door als je toch door blijft gaan.
Dus opgenomen word het wel als het niet in de neus is dan wel in de maag.
N
Nakkie AmfetamineLid
Hallo. Dit is meschien wat een nutteloze of domme vraag maar ik vroeg mij dit al best lang af en heb er nooit echt iets over kunnen vinden.

Als je snuift en je neus slaat dicht en er pep of iets vast blijft zitten in het slijm. Word dit dat nog wel opgenomen of blijft dit in het slijm zitten.

En als dit niet opgenomen blijkt te worden en je snuit je neus een beetje word dit daarna wel opgenomen (bv de volgende ochtend)

Alvast bedankt
H
Hardcore_frkLid
Als je neus echt dicht zit, kan je beter eerst even je neus snuiten voordat je een nieuw nakkie neemt. Beter nog even niezen van tevoren. Ik kan dit bij mezelf opwekken door een zakdoekje in een puntje te draaien en daarmee in mijn neus te kietelen. Daarna gegarandeerde snuifkansen!
n
n8wachTLid
Nakkie Amfetamine zei:
ik vroeg mij dit al best lang af en heb er nooit echt iets over kunnen vinden
Klik om te vergroten...

Als aanvulling: het is zeker een aanrader om na je speed avonturen even goed de neus te reinigen. Kan met zoutoplossing zoals hierboven al aangegeven, of gewoon beetje lauw water als je dat niet in de badkamer heb staan.
C
Chr0nicLid
bij de drogisterij neusspray met zoutoplossing halen. Werkt top!
S
StraatPiraatLid
Je kan ook zelf prima deze zoutoplossing maken en eventueel een lege neusspray hiermee vullen.
Keukenzout (zonder jodium)
U kunt 2,5 gram keukenzout gebruiken en deze mengen met 250ml water om spoelzout te maken. LET OP dat het keukenzout zonder jodium is. Jodium irriteert het neusslijmvlies flink. Keukenzout wordt vaker gebruikt bij het zelf maken van spoelzout.
Klik om te vergroten...
www.kno-winkel.nl

Welk zout is geschikt voor neusspoelen? Dit zeggen KNO-artsen erover

Neusspoelen met zout, maar welke soort? Keukenzout (zonder jodium), nasaal spoelzout of fysiologisch zout? Wij leggen het uit + een instructie voor neusspoelen.
www.kno-winkel.nl www.kno-winkel.nl
n
n8wachTLid
StraatPiraat zei:
Je kan ook zelf prima deze zoutoplossing maken en eventueel een lege neusspray hiermee vullen.

www.kno-winkel.nl

Welk zout is geschikt voor neusspoelen? Dit zeggen KNO-artsen erover

Neusspoelen met zout, maar welke soort? Keukenzout (zonder jodium), nasaal spoelzout of fysiologisch zout? Wij leggen het uit + een instructie voor neusspoelen.
www.kno-winkel.nl www.kno-winkel.nl
Klik om te vergroten...

Echt, neus-douches! Daar had ik nog niet eerder van gehoord. Is weer een wereld voor me opengegaan..

https://www.kno-winkel.nl/nl/neus/neusdouches/
F
FlualhamdulillamLid
n8wachT zei:
Echt, neus-douches! Daar had ik nog niet eerder van gehoord. Is weer een wereld voor me opengegaan..

https://www.kno-winkel.nl/nl/neus/neusdouches/
Klik om te vergroten...
Met een starterset en al… Damn!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."