#1
Duidelijk ...agree , persoonlijk zelf ook echt veel mensen/ naasten in mijn omgeving zichzelf zien verliezen door de G!
Het verskavingspercebtage in klinieken is niet goed maar verwaarloosbaar het aantal terugvallen door G is vaak omdat er nog geen succesvolle landelijk aanpak is in overeenstemming met de manier waaropDuidelijk ...agree , persoonlijk zelf ook echt veel mensen/ naasten in mijn omgeving zichzelf zien verliezen door de G!
En sigaretten en shag inderdaad!Qua aantallen zijn het alcohol en roken, als meest gebruikte drugs.
Geen ideeApihp meer dan aphp?
Apihp meer dan aphp?Aphip, monkeydust, 3mmc, etizolam
Ja. Het ene is illegaal geworden voor een reden. A-pihp is rustiger en softer dan A-php. Maar ik snap je wel. Een paar mensen waaronder ik hebben het vorig jaar hard zitten ophypen, wel enkel snuif toen nog. Dat was niet zo mooi van mij.Geen ideezijn de verschillen groot ?
Dit is echt puur verschillend per persoon, een hoop mensen kunnen die dingen wel op alcohol zoals diepe gesprekken en hun hart luchten maar het effect kan ook compleet omslaan en je agressief makenQua kater, aanslag op je lichaam, negatieve verandering in gedrag.
Alcohol, (met uitgaan als iedereen xtc neem is het allemaal love en peace, maar iedereen dronken is er meer agressie)
Alcohol maakt je losser maar ik vind het geen sociale drugs. Het mooie aan mdma is dat je die liefde of gunnen voelt en deelt met elkaar. Same met trippen of met g. Naast geilheid kunnen mensen daar enorm open en kwetsbare gesprekken over voeren. Met bier heb je niet zoiets van...allemaal.aan de bier en dan genieten we weer intens van de band samen. Plus..bier kan je overal kopen en nemen. Bij bv mdma kan je extra genieten omdat je weet dat dit niet elke dag mogelijk is en de kater is naar maar de prijs die je ervoor betaald is het waard.
En...3mmc
Net zoals generaliserend coke.mensen egoïstisch maken soms zelf een hufter. .je krijgt enorme energie en zelfvertrouwen (ik weet dat dit niet altijd zo is..over t algemeen) maar als iemand je duwt dan kan je die energie ineen focussen op die persoon en dan word die energie agressie. 3mmc kan heerlijk zijn. Maar voor velen zijn die cravings immens.het gaat dan minder om te genieten van het moment en die vibe met je vrienden/geliefde te hebben het gaat om de 3mmc..steeds willen bijpakken et.
Jaja..ik weet dat dit niet voor iedereen geld. Maar als ik dat constant neer moet zetten die disclaimer..
Mijn mening zoals ik het omschrijf hoe Alcohol werkt en de cravings van 3mmc. Is toch een grotere meerderheid. Dan.mensen die eenmalig 3mmc nemen of anders met Alcohol omgaan.
Inderdaad. De meeste mensen voeren denk ik juist diepe gesprekken op alcohol. Totdat je net 1 showtje teveel neemt en een rij auto's kapot beuktDit is echt puur verschillend per persoon, een hoop mensen kunnen die dingen wel op alcohol zoals diepe gesprekken en hun hart luchten maar het effect kan ook compleet omslaan en je agressief maken
Maar over het algemeen is een paar drankjes doen nog niet totale escalatie en vrij gezellig
Ik wordt juist heel knuffelig en praterig van alcoholInderdaad. De meeste mensen voeren denk ik juist diepe gesprekken op alcohol. Totdat je net 1 showtje teveel neemt en een rij auto's kapot beukt![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."