Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4g C niet zo goede kwaliteit.

4g C niet zo goede kwaliteit.

47 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
d
dereisnietdebestemmingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goede avond mensen!

Ik heb na een tijdje weer besluiten om nog eens c te gebruiken, nu kon ik enkel in het groot kopen wat wel jammer was van iemand via via.

Helaas kon dit maar vanaf 4 g. Dus ik ben een dommerik en heb dit gedaan. Mijn D komt het normaal altijd brengen maar deze keer moest ik erom bij iemand anders.

All goed ga ik naar huis en weeg alles netjes af en zie ik dat de coke enorm nat is maar echt nat nat... Ook heeft het een nare extreme geur wat ik normaal niet gewoon ben.

Mijn andere D verkocht altijd Droog en dit rook ook lekkerder en was altijd in grote brokken, ook de 1g.

Nu heb ik er al 3 lijnen van genomen en voel ik het gevoel niet zoals mijn vorige ervaringen...

Het verdooft amper tot niet en je krijgt er niet echt een rush van ook niet na een grotere lijn. Wel voel ik me helderder en oké

tips om het deftig te drogen? Ik ben hier niet om te zeggen wat juist is en wat niet maar wil toch mensen waarschuwen voor loesche coke.

Het is ten eerste veel geld en als het niet is wat het hoort te zijn zit je al snel met een kutgevoel en het gevoel dat je niet voldaan bent dit is toch mijn opinie.

Nu wou ik de andere overige 3G doorverkopen aan vrienden maar aangezien het zo slecht is zal ik het zelfs moeten gebruiken 😂

Peace
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kunt het op een bordje uitspreiden en laten drogen, ik zou het sws niet snuiven voordat het droog is. Als ik jou was zou ik het ook laten testen, je geeft namelijk aan dat het een andere geur en gevoel geeft, dus in het ergste geval heb je niet eens coke voor je.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#3
dereisnietdebestemming zei:
Goede avond mensen!

Ik heb na een tijdje weer besluiten om nog eens c te gebruiken, nu kon ik enkel in het groot kopen wat wel jammer was van iemand via via.

Helaas kon dit maar vanaf 4 g. Dus ik ben een dommerik en heb dit gedaan. Mijn D komt het normaal altijd brengen maar deze keer moest ik erom bij iemand anders.

All goed ga ik naar huis en weeg alles netjes af en zie ik dat de coke enorm nat is maar echt nat nat... Ook heeft het een nare extreme geur wat ik normaal niet gewoon ben.

Mijn andere D verkocht altijd Droog en dit rook ook lekkerder en was altijd in grote brokken, ook de 1g.

Nu heb ik er al 3 lijnen van genomen en voel ik het gevoel niet zoals mijn vorige ervaringen...

Het verdooft amper tot niet en je krijgt er niet echt een rush van ook niet na een grotere lijn. Wel voel ik me helderder en oké

tips om het deftig te drogen? Ik ben hier niet om te zeggen wat juist is en wat niet maar wil toch mensen waarschuwen voor loesche coke.

Het is ten eerste veel geld en als het niet is wat het hoort te zijn zit je al snel met een kutgevoel en het gevoel dat je niet voldaan bent dit is toch mijn opinie.

Nu wou ik de andere overige 3G doorverkopen aan vrienden maar aangezien het zo slecht is zal ik het zelfs moeten gebruiken 😂

Peace
Klik om te vergroten...

Nat ?!??!? het is geen speed dat hoort niet!

Coke kan vettig/olie achtig zijn maar nat is niet goed hoor.

Of je moet cocaine pasta hebben en dan moet je een scheikunde baas als @Dirkjan om hulp vragen.

Dat moet nog verwerkt worden tot cocaine zeg maar en daar kan je niks mee anders maar dat heb je sowieso niet.

maar dat klinkt echt niet goed hoor..

Vier gram is ook niet niks terug brengen!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snoozerboy5000 zei:
Nat ?!??!? het is geen speed dat hoort niet!
Klik om te vergroten...
Dat kan wel, vrijwel alle drugs komen als vloeistof uit de synthese maar moeten ingedampt en gekristaliseert worden, en als dat niet goed gebeurt of de opslag of vervoer is niet helemaal goed gegaan kan een deel weer vloeibaar worden.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Dat kan wel, vrijwel alle drugs komen als vloeistof uit de synthese maar moeten ingedampt en gekristaliseert worden, en als dat niet goed gebeurt of de opslag of vervoer is niet helemaal goed gegaan kan een deel weer vloeibaar worden.
Klik om te vergroten...

Ja leuk maar als iemand me 'natte' cocaine probeert verpatsen kan je en paar petsen voor je kaak verwachten:tongueclosed:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snoozerboy5000 zei:
Ja leuk maar als iemand me 'natte' cocaine probeert verpatsen kan je en paar petsen voor je kaak verwachten:tongueclosed:
Klik om te vergroten...
heb ik vaak gehad, kocht ik speed kreeg ik een soort natte tandpasta in een gripzakje. Na het drogen vaak wel oke, maar je wilt toch liever poeder.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
heb ik vaak gehad, kocht ik speed kreeg ik een soort natte tandpasta in een gripzakje. Na het drogen vaak wel oke, maar je wilt toch liever poeder.
Klik om te vergroten...
COKE SCHAT COKE.

Pep hoort nat coke echt niet hoor(olie achtig of vettig is dan weer goed maar nat neeeuhh)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snoozerboy5000 zei:
COKE SCHAT COKE.

Pep hoort nat coke echt niet hoor
Klik om te vergroten...
Het hoort allebei niet nat. Maar bij coke is het onwaarschijnlijker omdat er van de coke-paste, zoals je al aangaf, al poeder is gemaakt, dus dat proces is bij cocaine al volledig uitgevoerd. Bij speed is er niet echt een pasta, maar alleen een vloeistof die zo snel mmogelijk moet verdampen en drogen, en een lab kan nou niet eenmaal te lang op dezelfde plek blijven staan,
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb nog nooit natte coke gezien though
d
dereisnietdebestemmingLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snoozerboy5000 zei:
Ja leuk maar als iemand me 'natte' cocaine probeert verpatsen kan je en paar petsen voor je kaak verwachten:tongueclosed:
Klik om te vergroten...
Ja inderdaad maar ik het coke milieu kan je alles verwachten haha pff, ik denkt dat dit een teken is dat dit de laatste keer is.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#11
dereisnietdebestemming zei:
All goed ga ik naar huis en weeg alles netjes af en zie ik dat de coke enorm nat is maar echt nat nat...
Klik om te vergroten...
Dit heb ik bij coke nog nooit gezien. Zeker weten dat het niet zo'n naaier is dat in feite speed verkoopt?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Heb nog nooit natte coke gezien though
Klik om te vergroten...
Dat leg ik in het comment erboven perfect uit.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Dat leg ik in het comment erboven perfect uit.
Klik om te vergroten...
Thanks Dirk
d
dereisnietdebestemmingLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snoozerboy5000 zei:
Nat ?!??!? het is geen speed dat hoort niet!

Coke kan vettig/olie achtig zijn maar nat is niet goed hoor.

Of je moet cocaine pasta hebben en dan moet je een scheikunde baas als @Dirkjan om hulp vragen.

Dat moet nog verwerkt worden tot cocaine zeg maar en daar kan je niks mee anders maar dat heb je sowieso niet.

maar dat klinkt echt niet goed hoor..

Vier gram is ook niet niks terug brengen!
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ik het inderdaad eens ga laten testen, nu heb ik 0,35 op en voel het echt minimaal pff haha wat een teleurstelling man sheeeet. En dat van iemand die ik vertrouwde en al zeker enkele jaren.
d
dereisnietdebestemmingLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Heb nog nooit natte coke gezien though
Klik om te vergroten...
Vochtig vooral niet echt nat nat.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Thanks Dirk
Klik om te vergroten...
You're welcome
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
dereisnietdebestemming zei:
Vochtig vooral niet echt nat nat.
Klik om te vergroten...
Dat kan ook komen door opslag in vochtige locaties maar dan gaat het alleen om water, en dat kan je super makkelijk weer drogen. Coke-paste kan je niet zomaar drogen, daar moeten nog wat dingen mee gebeuren,
d
dereisnietdebestemmingLid
01-01-2024, 00:00
#18
90FCA372-5345-48A1-BA68-6EAED088BA2F.jpegIs dit duidelijk of toon ik het op een bord?
d
dereisnietdebestemmingLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mag ik hier foto’s delen of niet echt haha ? En dan nog kan je het niet echt zien zeker haha ?
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#20
dereisnietdebestemming zei:
Mag ik hier foto’s delen of niet echt haha ? En dan nog kan je het niet echt zien zeker haha ?
Klik om te vergroten...
Zeker wel dat mag close up van wat hopelijk flakes(brokjes) zijn zou een hoop zeggen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."