#1
Again: speculeren is niet toegestaan. Als je wil weten wat het is moet je het laten testen!Dacht ik al... en wat is dit ?
Again: speculeren is niet toegestaan. Als je wil weten wat het is moet je het laten testen!Dacht ik al... en wat is dit ?
Gebruik je super mod powers!! oh nee hihi heb je nog nietAgain: speculeren is niet toegestaan. Als je wil weten wat het is moet je het laten testen!
Go with test, brah!Again: speculeren is niet toegestaan. Als je wil weten wat het is moet je het laten testen!
Ik ben dus zwaar in de zak gezet helaas. Ik voel er amper iets van, echt vreemd.Het eerste waar ik aan dacht na het bericht gelezen te hebben was ook pep. Hoe je je voelt, dat het nat is. Andere geur. Als je over 36 uur nog wakker bent weetje het zeker🤣
Oké bedankt! Doe ik. Ik laat het dan best links liggen aangezien ik niet weet wat ik aan het gebruiken ben.Ik vind het er niet als typische coke uitzien. Laat je ons ff weten als je de resultaten hebt van de test?
Stuur je dealer anders gewoon een appje van hoe en wat? Misschien heeft ie je wel perongeluk verkeerde shit gegegeven of is die zelf opgelicht. Als het troep is zou ik er niet meer van gebruiken je weet namelijk niet wat voor troep het is.Bekijk bijlage 36159Is dit duidelijk of toon ik het op een bord?
Thanks man voor de hulp, doet veel!Stuur je dealer anders gewoon een appje van hoe en wat? Misschien heeft ie je wel perongeluk verkeerde shit gegegeven of is die zelf opgelicht. Als het troep is zou ik er niet meer van gebruiken je weet namelijk niet wat voor troep het is.
Ik snap zeker dat het kut is tho als je iets heel anders krijgt dan je dacht gekocht te hebben en hoe teleurstellend dat is. Maar ik zou ook nooit coke kopen wat in zo'n zakje zit..... Nja miss grotere hoeveelheden idd maar toen ik nog coke gebruikte kocht ik altijd gwn ponypacks van een gram.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."