Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPhenibut - 1e indruk

Phenibut - 1e indruk

27 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nickje zei:
Gisteren eind v.d. middag opnieuw geprobeerd, 2g dus iets minder, maar dit x op nuchtere maag. Kwam er niet veel sneller in (duurde nog steed 3 à 4 uur) maar ging wel net zo "hard" als op eerdere 2,5 en 3,5g. Ik zou veel meer niet nemen dan lijkt me het verdovende de overhand te krijgen en dut je zo in. Maar dat zal ongetwijfeld per persoon verschillen. Ik vindt de effecten subtiel (is GHB sterker? "zweveriger"?) maar leuk en ik merk i.d.d. dat het heel verleidelijk is om snel weer te gebruiken, dus verslavingsgevoelig, maar ik kan 't in de hand houden. Ik zou het niet vaker dan 1x per 1 à 2 weken doen zeker niet op hogere dosissen. Nog steeds beetje groggy dag erna, dit duurt wel lang bij Phenibut. Niet onprettig en werken gaat prima, maar autorijden en zo lijkt me niet verantwoordt. Ik denk erover on F-Phenibut te gaan proberen vanwege snellere come-up en kortere werkingsduur, lijkt me voor recreatief gebruik handiger. En de combi met een lekker joint is goddelijk. Ik raad dan wel een sativa variant aan want i.c.m. een te relaxende indica val je waarschijnljk sneller in slaap. Slapen is overigens heerlijk op Phenibut maar zorg dat je uit kan slapen om een kater en vaagheid de volgende dag(en) te vermijden.

P.s. iemand toevallig ervaring met andere combo's? Ik ben wel benieuwd, bijv. MDMA/XTC of een andere sero slurper of stimulant erbij...
Klik om te vergroten...
Phenibut valt niet echt te combineren. Downere heffen het happy effect op.
.stims, trips, mdma etx. zijn te dominant.
Misschien ga je een uur te hard..of nog langer maar ik kan me niet iets inbeelden wat de Phenibut versterkt.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nickje zei:
@Hardcore_frk Wat doet de combi met speed? Iets minder "gejaagd" dan speed alleen? Ik ben zelf niet zo van het overdreven gestimuleerd zijn, ik hou meer van het beetje wause en de "love" feeling van MDMA, maar ben wel benieuwd. Ik zou een upper/stimulant wel proberen in combi als ik zou weten dat het gejaagde/nerveuze er een beetje afgaat maar de happy dopamine rush wel blijft.
Klik om te vergroten...
Ik heb zelf nooit GHB gebruikt, maar als ik het mag geloven is GHB en speed een gouden combinatie. Dat geldt in ieder geval ook voor Phenibut en speed. Het versterkt de positieve effecten van beide stoffen enorm!

Ik vind 2 tot 4 gram Phenibut, gecombineerd met 0,25 tot 0,5 gram speed, echt vergelijkbaar met MDMA. Euforie, rust, gezelligheid, gekkigheid, geilheid. Dus alles wat MDMA ook heeft. Het voelt wel net wat anders, ik denk iets minder waus ofzo, maar daarentegen heb je de volgende dagen ook amper een kater!
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nickje zei:
Gisteren eind v.d. middag opnieuw geprobeerd, 2g dus iets minder, maar dit x op nuchtere maag. Kwam er niet veel sneller in (duurde nog steed 3 à 4 uur) maar ging wel net zo "hard" als op eerdere 2,5 en 3,5g. Ik zou veel meer niet nemen dan lijkt me het verdovende de overhand te krijgen en dut je zo in. Maar dat zal ongetwijfeld per persoon verschillen. Ik vindt de effecten subtiel (is GHB sterker? "zweveriger"?) maar leuk en ik merk i.d.d. dat het heel verleidelijk is om snel weer te gebruiken, dus verslavingsgevoelig, maar ik kan 't in de hand houden. Ik zou het niet vaker dan 1x per 1 à 2 weken doen zeker niet op hogere dosissen. Nog steeds beetje groggy dag erna, dit duurt wel lang bij Phenibut. Niet onprettig en werken gaat prima, maar autorijden en zo lijkt me niet verantwoordt. Ik denk erover on F-Phenibut te gaan proberen vanwege snellere come-up en kortere werkingsduur, lijkt me voor recreatief gebruik handiger. En de combi met een lekker joint is goddelijk. Ik raad dan wel een sativa variant aan want i.c.m. een te relaxende indica val je waarschijnljk sneller in slaap. Slapen is overigens heerlijk op Phenibut maar zorg dat je uit kan slapen om een kater en vaagheid de volgende dag(en) te vermijden.

P.s. iemand toevallig ervaring met andere combo's? Ik ben wel benieuwd, bijv. MDMA/XTC of een andere sero slurper of stimulant erbij...
Klik om te vergroten...
Kan me helemaal vinden in je posts. Heb afgelopen dinsdag voor het eerst 1,5 gr genomen om 18.00 uur op een volle maag. Vond de uitwerking echt een beetje tegenvallen. Subtiel een prima mood, maar wel met de twijfel of het wel door het middel kwam. De dag erna merkte ik overigens wel echt een zweverig gevoel door de dag heen (niet onprettig, maar wel vreemd en anders). Tegen het einde vd middag trok dit weg. Ik heb vanochtend om 08.15 uur 2 gr genomen, ruim een uur na een licht ontbijt. Laat het subtiele nu maar weg😊. Ben lekker thuis aant werk, ben energiek, praatgraag in meetings en voel me goed. Beetje dronken gevoel maar op een goede stuurbare manier. Tis m.i. idd een lekker middel wat ik na vandaag weer ff een weekje laat staan. Heb geen ervaring met G, maar als dat hetzelfde is maar dan sterker.. ga ik er maar niet aan beginnen🙃

Ohja, heb er wel 2 bakkies ☕ bij op.. die combi is prima
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#4
bossenaar567 zei:
Het tijdstip waarop je het neemt is eigenlijk onbelangrijk zolang je de mogelijkheid hebt om 2 uur van te voren, en ongeveer 2 uur na het nemen niets te eten.
Klik om te vergroten...
Als ik het neem dan eet ik daarna een banaan of iets en dat is prima maakt niks uit kwa werking.
Het is veel fijner voor je maag.
Zeker als je 3 gram vanndat spul naar binnen slikt.
Het is namelijk best wel heftig voor je maag.
Iet er bij etennis alleen maar een voordeel en zorgt er later ook voor dat je normaal kan eten.
Bij sommige mensen verdwijnd hun trek in eten maar dat komt gewoon door dat hun maag overstuur is door de phenibut.
Dus eet iets kleins erbij..
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#5
KlaasVaak zei:
Moest bij GHB ook 7ml nemen om er lekker in te zitten.
Klik om te vergroten...
Dan hebben ze je troep verkocht.
7ml nodig? Dan ga je out!
Zelfs een die hard gebruiker neemt meestal geen 7. Laat je niet zomaar alles aansmeren je giet blijkbaar dus zomaar troep naar binnen zonder te controleren of het goed is...
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jumping Jack zei:
Dan hebben ze je troep verkocht.
7ml nodig? Dan ga je out!
Zelfs een die hard gebruiker neemt meestal geen 7. Laat je niet zomaar alles aansmeren je giet blijkbaar dus zomaar troep naar binnen zonder te controleren of het goed is...
Klik om te vergroten...
Of mensen reageren verschillend op middelen.

Natuurlijk is niet alle GHB even sterk, dus het zou best kunnen dat deze wat dunner was. Maar vrienden hadden toch aan 4 a 5 genoeg.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hardcore_frk zei:
Ik heb zelf nooit GHB gebruikt, maar als ik het mag geloven is GHB en speed een gouden combinatie. Dat geldt in ieder geval ook voor Phenibut en speed. Het versterkt de positieve effecten van beide stoffen enorm!

Ik vind 2 tot 4 gram Phenibut, gecombineerd met 0,25 tot 0,5 gram speed, echt vergelijkbaar met MDMA. Euforie, rust, gezelligheid, gekkigheid, geilheid. Dus alles wat MDMA ook heeft. Het voelt wel net wat anders, ik denk iets minder waus ofzo, maar daarentegen heb je de volgende dagen ook amper een kater!
Klik om te vergroten...
Ik was vooral benieuwd naar phenibut om de fysieke en mentale onrustige en angstige effecten van speed op te vangen. Zou dit ook werken met lagere doseringen phenibut (500mg-1000mg), of ga je dan alleen maar extra stimulatie toevoegen?

Meer mensen die iets kunnen zeggen over speed (/stim) + phenibut combi?
s
space-keesLid
01-01-2024, 00:00
#8
De combi met amfetamine.
In lagere dosis(onder 2 G) geeft het mij vaak een wat heldere blik, daarboven word ik alleen maar wouzer Bij bijv 4Gram in combii (weinig tot geen torelantie) werd ik toch echt te vraag, geen normaal gesprek kunnen voeren , onbelans, welgezegd niet prettig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."