#1
Jij mag sowieso niet rijden zanz. Incapabel en slecht voor de wereld!Mag dat niet?? 🤣 Ook niet onder invloed van de slappe lach? Dan mag ik nooit meer rijden...
Jij mag sowieso niet rijden zanz. Incapabel en slecht voor de wereld!Mag dat niet?? 🤣 Ook niet onder invloed van de slappe lach? Dan mag ik nooit meer rijden...
Spetterspieterspater uit mijn kont spuit een beetje waterSpetterspieterspater lekker in het water
Verkeerd geplugged 🤣Spetterspieterspater uit mijn kont spuit een beetje water
Spetterspieterspater uit mijn kont spuit een beetje water
Jezus! What the fuck doe jij nog hier zeg 🤣 meneer is uit z'n ketatrip geklommen, pleurt op z'n muil en vergeet dat ie een heel afscheidstopic gelanceerd heeft en duikt telkens weer op!Wat is dit voor topic, mensen
Zolang @Mevrouw Pløp nog geen mod is moet iemand politie agent spelen toch?Jezus! What the fuck doe jij nog hier zeg 🤣 meneer is uit z'n ketatrip geklommen, pleurt op z'n muil en vergeet dat ie een heel afscheidstopic gelanceerd heeft en duikt telkens weer op!
praise the lord
Ja heb het maar verwijderdHEY WAT LEUK EN GRAPPEN MAN HEB JE JE LOLBROEK AAN?!
Je krijgt 1 van deze.Jezus! What the fuck doe jij nog hier zeg 🤣 meneer is uit z'n ketatrip geklommen, pleurt op z'n muil en vergeet dat ie een heel afscheidstopic gelanceerd heeft en duikt telkens weer op!
praise the lord
Doe dit maar ook goddamn itJa heb het maar verwijderd
Onze grappen man. Maak is een leuk grapje danDoe dit maar ook goddamn it
Je riep mij?Onze grappen man. Maak is een leuk grapje dan
Lees de forumregels. Prijzen noemen en ernaar vragen is niet toegestaan.Als ik dat vragen tenmiste . Graag ook de hoeveelheden erbij die horen bij de prijs. Ik denk dat er grote verschillen zitten tussen bijvoorbeeld Zuid Holland en Groningen
Ik koop je pik voor een louis keepball tas.Ik koop speed voor 1 apen arm.
Ik koop coke voor 1 teennagel.
Ik koop crack voor 1 banaan.
Ik koop ketamine voor boomschors
Wiet groeie hier in het wild in de jungles in afrika.daar doen wij altijd overheen zeiken en freet de toppen daarna op
wat is dit?louis keepbal
ik betwijfel dat je iets van waarde moet hebben voor dat je die van @Blauweaap krijgtIk koop je pik voor een louis keepbal tas.
Nee dat mag je niet. Nogmaals: lees de forumregels die echt tyfusgroot in je beeld staan.Hoeveel uur moeten jullie gemiddeld voor een gram sos en enz werken , mag ik dat wel vragen?
Hoeveel gehakt staafen moet je ervoor bewerken achter het station (in mijn geval)?

Al slaaaaa je me dood maar hij zoekt het hahahahawat is dit?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."