Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPEP gehad, is er een mogelijkheid om het sneller af te breken?

PEP gehad, is er een mogelijkheid om het sneller af te breken?

46 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zanza zei:
Mag dat niet?? 🤣 Ook niet onder invloed van de slappe lach? Dan mag ik nooit meer rijden...
Klik om te vergroten...
Jij mag sowieso niet rijden zanz. Incapabel en slecht voor de wereld!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zanza zei:
Spetterspieterspater lekker in het water
Klik om te vergroten...
Spetterspieterspater uit mijn kont spuit een beetje water
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blauweaap zei:
Spetterspieterspater uit mijn kont spuit een beetje water
Klik om te vergroten...
Verkeerd geplugged 🤣
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien helpt een handstand doen en tot tien tellen?
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blauweaap zei:
Spetterspieterspater uit mijn kont spuit een beetje water
Klik om te vergroten...


Pis uit je reet, laat pas een scheet als je 't zeker weet.

Ga toch maar vast naar huis, dat merken we wel later.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat is dit voor topic, mensen
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Wat is dit voor topic, mensen
Klik om te vergroten...
Jezus! What the fuck doe jij nog hier zeg 🤣 meneer is uit z'n ketatrip geklommen, pleurt op z'n muil en vergeet dat ie een heel afscheidstopic gelanceerd heeft en duikt telkens weer op!

praise the lord
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:
Jezus! What the fuck doe jij nog hier zeg 🤣 meneer is uit z'n ketatrip geklommen, pleurt op z'n muil en vergeet dat ie een heel afscheidstopic gelanceerd heeft en duikt telkens weer op!

praise the lord
Klik om te vergroten...
Zolang @Mevrouw Pløp nog geen mod is moet iemand politie agent spelen toch?

nee hoor ik vind dirk lief hij mij alleen niet :sob:
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snoozerboy5000 zei:
HEY WAT LEUK EN GRAPPEN MAN HEB JE JE LOLBROEK AAN?!
Klik om te vergroten...
Ja heb het maar verwijderd
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zanza zei:
Jezus! What the fuck doe jij nog hier zeg 🤣 meneer is uit z'n ketatrip geklommen, pleurt op z'n muil en vergeet dat ie een heel afscheidstopic gelanceerd heeft en duikt telkens weer op!

praise the lord
Klik om te vergroten...
Je krijgt 1 van deze.

De volgende keer klim ik uit je beeldscherm is klop ik die vuilbekkerij uit je. Wat krijgen we nou
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Rotjoch zei:
Ja heb het maar verwijderd
Klik om te vergroten...
Doe dit maar ook goddamn it
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snoozerboy5000 zei:
Doe dit maar ook goddamn it
Klik om te vergroten...
Onze grappen man. Maak is een leuk grapje dan
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blauweaap zei:
Onze grappen man. Maak is een leuk grapje dan
Klik om te vergroten...
Je riep mij?

Dirkjan is even niet bereikbaar, ik ben zijn assistente.
s
space-keesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beweging , speciale dingen eten ofzo,..... ?? DE titel is aangepast, had een foutje gemaakt , mijn (niet) gemeende excuses bij deze:laughing:.Gaat niet weer gebeuren!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
space-kees zei:
Als ik dat vragen tenmiste . Graag ook de hoeveelheden erbij die horen bij de prijs. Ik denk dat er grote verschillen zitten tussen bijvoorbeeld Zuid Holland en Groningen
Klik om te vergroten...
Lees de forumregels. Prijzen noemen en ernaar vragen is niet toegestaan.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik koop speed voor 1 apen arm.
Ik koop coke voor 1 teennagel.
Ik koop crack voor 1 banaan.
Ik koop ketamine voor boomschors
Wiet groeie hier in het wild in de jungles in afrika.daar doen wij altijd overheen zeiken en freet de toppen daarna op
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
Blauweaap zei:
Ik koop speed voor 1 apen arm.
Ik koop coke voor 1 teennagel.
Ik koop crack voor 1 banaan.
Ik koop ketamine voor boomschors
Wiet groeie hier in het wild in de jungles in afrika.daar doen wij altijd overheen zeiken en freet de toppen daarna op
Klik om te vergroten...
Ik koop je pik voor een louis keepball tas.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
louis keepbal
Klik om te vergroten...
wat is dit?
ljuv zei:
Ik koop je pik voor een louis keepbal tas.
Klik om te vergroten...
ik betwijfel dat je iets van waarde moet hebben voor dat je die van @Blauweaap krijgt :joycat:
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
space-kees zei:
Hoeveel uur moeten jullie gemiddeld voor een gram sos en enz werken , mag ik dat wel vragen?
Hoeveel gehakt staafen moet je ervoor bewerken achter het station (in mijn geval)?
Klik om te vergroten...
Nee dat mag je niet. Nogmaals: lees de forumregels die echt tyfusgroot in je beeld staan.

IMG_20220201_234154.jpg
Focus je verder maar weer op gehaktstaven bewerken achter het station (om even in je eigen woorden te spreken), daar komt minder begrijpend lezen bij kijken.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snoozerboy5000 zei:
wat is dit?
Klik om te vergroten...
Al slaaaaa je me dood maar hij zoekt het hahahaha
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."