Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs iv injecteren

Drugs iv injecteren

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drugs intraveneus injecteren dus

Breng hier zonder schaamte je stem uit over dit laatste taboe
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen van de keuzes. Ik zelf zou het niet dien maar vond wel dat het bespreekbaar moet zijn.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Geen van de keuzes. Ik zelf zou het niet dien maar vond wel dat het bespreekbaar moet zijn.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je reactie!
Een goed antwoord ook, ik had wel meer keuzes willen invullen op de poll maar t zou wat veel worden 😄

Maar wat is de reden dat je het niet zou doen dan ?
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#4
nog een ander antwoord, ik had het willen doen. maar aangezien ik met pep gestopt ben en stilaan een oude lul ben van 37.
Lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat ik het nog doe ,gezien de risico's met stimulanten hoger worden naar mate je ouder wordt en neem daar dan nog eens bij dat ik verschrikkelijk onhandig kan zijn...
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Twee keuzes toegevoegd aan de poll 😄
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik niet zo verslaving gevoelig was met bepaalde middelen had ik het wel gedaan. Maar omdat ik dit weet van mezelf, ga ik er zeker niet aan beginnen. Dat zou het begin van het einde voor mij betekenen.

Ik kijk er niet anders naar dan snuiven bijvoorbeeld...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Knuffelpanda zei:
Bedankt voor je reactie!
Een goed antwoord ook, ik had wel meer keuzes willen invullen op de poll maar t zou wat veel worden 😄

Maar wat is de reden dat je het niet zou doen dan ?
Klik om te vergroten...
Onkunde met grote kans dat het fout gaat. En ik durf het niet.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb het 1x gedaan met speed toen ik een jaar of 23/4 was.
Heel men arm branden als een gek.
De rush is geheel anders , meer een euforische trip met rush on the side dan de rush die je gewend bent van amfetamine.
Duurde ook een pak korter en imo minder sides in de comedown.

1x , nooit meer.
Maar heb zeker geen schrik om te i.v'en en of mezelf i.m ofzo te injecteren.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik hoor vaak dat als je dat gaat doen, dit het begin van het einde is. Dan draait het allang niet meer om recreatief gebruik
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#10
blue eyes zei:
nog een ander antwoord, ik had het willen doen. maar aangezien ik met pep gestopt ben en stilaan een oude lul ben van 37.
Lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat ik het nog doe ,gezien de risico's met stimulanten hoger worden naar mate je ouder wordt en neem daar dan nog eens bij dat ik verschrikkelijk onhandig kan zijn...
Klik om te vergroten...
Oude lul van 37?! 🤣
Welnee gewoon 20 jaar eraf trekken 😄
Ik pas 36 geworden maar voel me meeste tijd eerder 16!
Ik zie het voor me: naald eindigt vast ergens in je navel 🤪🤣
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mij te risicovol. Aangezien er ook voldoende andere manieren zijn om drugs te nemen begin ik er niet aan. Om diezelfde reden steek ik ook geen drugs in mijn reet. Het zal best goed werken, maar waarom zou je als je kan snuiven en slikken.

Drugs zijn ook meestal heftiger en korter als je ze injecteert. Dat is niet waar ik naar op zoek ben.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vind vapen al verslavend genoeg, laat staan spuiten.
Ik pas.
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Knuffelpanda zei:
Oude lul van 37?! 🤣
Welnee gewoon 20 jaar eraf trekken 😄
Ik pas 36 geworden maar voel me meeste tijd eerder 16!
Ik zie het voor me: naald eindigt vast ergens in je navel 🤪🤣
Klik om te vergroten...
Ik weet het, ik had ook ooit die ingesteldheid.
Maar ik slaag er niet in me nu jong te voelen door een ganse resem tegenslagen sinds juni 2020. :confused:

Mijn vriendin heeft me toen verlaten en sedertdien is het van kwaad naar erger gegaan.
Als je je alleen , verlaten en ongeliefd voelt aan mijn leeftijd midden die corona toestanden begin je je op een gegeven moment oud te voelen
je begint te denken dat je over je piek bent en alles bergafwaarts gaat van nu af aan
moegetergd door zelftwijfel en een negatieve innerlijke dialoog ... de muren komen op je af en de waanzin loert om de hoek.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Los van dat het injecteren van drugs vaker gepaard gaat met verslaving omdat je de drugs letterlijk rechtstreeks in de bloedbaan injecteert en hierdoor de grootse “flash” oid krijgt vind ik het hele concept van intraveneus injecteren gewoon eng.

Het is geen ezeltje prikje wat je doet. Het vergt best wel wat discipline, behendigheid en precisie. Dat vind ik ook zo bizar dat IV junks dit keer op keer weten te volbrengen.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#15
blue eyes zei:
Ik weet het, ik had ook ooit die ingesteldheid.
Maar ik slaag er niet in me nu jong te voelen door een ganse resem tegenslagen sinds juni 2020. :confused:

Mijn vriendin heeft me toen verlaten en sedertdien is het van kwaad naar erger gegaan.
Als je je alleen , verlaten en ongeliefd voelt aan mijn leeftijd midden die corona toestanden begin je je op een gegeven moment oud te voelen
je begint te denken dat je over je piek bent en alles bergafwaarts gaat van nu af aan
moegetergd door zelftwijfel en een negatieve innerlijke dialoog ... de muren komen op je af en de waanzin loert om de hoek.
Klik om te vergroten...
Dikke knuffel van de panda !
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Los van dat het injecteren van drugs vaker gepaard gaat met verslaving omdat je de drugs letterlijk rechtstreeks in de bloedbaan injecteert en hierdoor de grootse “flash” oid krijgt vind ik het hele concept van intraveneus injecteren gewoon eng.

Het is geen ezeltje prikje wat je doet. Het vergt best wel wat discipline, behendigheid en precisie. Dat vind ik ook zo bizar dat IV junks dit keer op keer weten te volbrengen.
Klik om te vergroten...
Ja het zal ook vaak mis gaan denk ik
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zeg tegen i.v.:
Nee. Dank u beleefd.
Ik pas deze ronde!
Ik associeer deze manier van gebruiken met de zware jongens aan de smack....en dat wil ik niet meemaken.
Dus zie ik daarvan af.
Ook van snuiven, Chinezen en rectaal.
No way!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja. Ben nu drie keer geslamd.

Ga het zelf nog een paar keer doen als ik de juiste benodigdheden vind.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Casrus zei:
Ja. Ben nu drie keer geslamd.

Ga het zelf nog een paar keer doen als ik de juiste benodigdheden vind.
Klik om te vergroten...
Werk zo steriel mogelijk !
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Zeemeerman zei:
Werk zo steriel mogelijk !
Klik om te vergroten...
Ben een vierde keer geslamd en ook terugdenkend and de derde keer, wil ik dat nooit meer recreatief doen.

Het is het niet waard om chems te slammen voor de sex.

Sterker nog, het hele chemsex concept gaat afgebouwd worden deze maand.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."