#1
Ik hou van de eindeloze energie (en extra tijd) die ze mij bezorgen, ik haat ze omwille van de eindeloze energie die ze mij bezorgen.
Ook geprobeerd om een paar maanden de omschakeling te make van stims naar psychedelica.
Maar voor mij werkte dit niet omdat;
- Stims mijn fovoriete drugs zijn.
Precies hetzelfde bij mij. Grappige is dat psychedelica me wel geholpen hebben om in te zien dat dat niet sustainable was om het woord destructief een mooi jasje te geven.
in het zonnetje en ga viben op muziek