Als ik xtc neem ik (en ik weet dat het veel te veel is) meestal rond de 400 mg als ik lsd neem zit het tussen de 100 en 300 ug
Zou eerder gaan voor 150-200ug LSD en 100mg MDMA dan als ik jou was. Maar doseringen aanraden is moeilijk als je de ander niet kent.Zou voor mijn ervaringen met deze middelen zou bvb 150mg mdma en 100 ug lsd goed uitpakken? Ik neem zelf eerlijk gezegd liever net iets te veel dan net iets te weinig aangezien het me eerste keer word en ik een bijzondere ervaring wil. Ik heb met veel andere middelen achteraf spijt gehad als ik voor de eerste keer een lage dosering nam omdat ik net niet op het goede punt zat
Less is more.
Ik neem zelf eerlijk gezegd liever net iets te veel dan net iets te weinig aangezien het me eerste keer word en ik een bijzondere ervaring wil.
Even een noob vraagje.Als ik xtc neem ik (en ik weet dat het veel te veel is) meestal rond de 400 mg als ik lsd neem zit het tussen de 100 en 300 ug
Huheen capsule X zonder mdma
"partypil" gewoon bagger zeg maar ipv van gewone xtc waar wel gewoon mdma bevat
Ja oke dus X als in "stof onbekend" en niet als in XTC, toch?"partypil" gewoon bagger zeg maar ipv van gewone xtc waar wel gewoon mdma bevat
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."