Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc op festival tips

Xtc op festival tips

17 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
q
qwertysafgoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb uitendelijk ongeveer 1,5 pil genomen. (240 mg) Eerste begonnen met iets meer dan een 1/4. rond 3 uur. Laatste was een kwartje rond 12:30. Daarna gingen we naar huis. Ik weet dat ik iets teveel heb genomen, merkte op het einde ook wel dat ik alleen maar strakker begon te staan en verder niks echt gebeurde... Verder was het super tof. en nergens last van gehad verder. Over 2 maanden ga ik waarschijnlijk weer.
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#2
qwertysafgo zei:
Heb uitendelijk ongeveer 1,5 pil genomen. (240 mg) Eerste begonnen met iets meer dan een 1/4. rond 3 uur. Laatste was een kwartje rond 12:30. Daarna gingen we naar huis. Ik weet dat ik iets teveel heb genomen, merkte op het einde ook wel dat ik alleen maar strakker begon te staan en verder niks echt gebeurde... Verder was het super tof. en nergens last van gehad verder. Over 2 maanden ga ik waarschijnlijk weer.
Klik om te vergroten...
60 mg dosis om te beginnen is echt een shit dosis sorry doe dan gelijk een halve zodat je minder uiteindelijk neemt
q
qwertysafgoLid
01-01-2024, 00:00
#3
SpeedPiet zei:
60 mg dosis om te beginnen is echt een shit dosis sorry doe dan gelijk een halve zodat je minder uiteindelijk neemt
Klik om te vergroten...
Was wel iets meer trouwens, Was van zo'n grijze schedel en dan het kinnetje ervan. Maar was mn 2e x xtc en 1e x op een festival. Dus wou nog even niet te gek doen.
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#4
qwertysafgo zei:
Was wel iets meer trouwens, Was van zo'n grijze schedel en dan het kinnetje ervan. Maar was mn 2e x xtc en 1e x op een festival. Dus wou nog even niet te gek doen.
Klik om te vergroten...
Begrijpelijk! Hopelijk had je het leuk :)
q
qwertysafgoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo,

Ik ga binnenkort naar thuishaven en ga daar xtc doen, Dit is de eerste keer dat ik het ergens anders doe dan een huisfeestje. Ik weet nou niet precies wat handig is met doseren. Het zijn pillen van 280mg. Dacht zelf gewoon te beginnen met een kwartje na een uur op het festival te zijn geweest. Het is van 3-11. en dan na ongeveer 1.5-2 uur weer een kwartje of halfje? ben ook van plan te blowen. Hoorde dat dat wel een goede combi was. (Blow normaal bijna elke dag wel.) ik weeg trouwens ongeveer 70 kilo

En iemand misschien nog tips voor dingen die ik mee kan nemen / of die ik kan voorbereiden?

groetjes!
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ze zijn getest op 280mg of verkocht als 280mg?

Dan volstaat twee keer een kwartje met idd iets van 2/2.5 uur tussenpauze. En idd niet gelijk beginnen maar even 1 of 2 uur wachten
q
qwertysafgoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geneesmiddel zei:
Ze zijn getest op 280mg of verkocht als 280mg?

Dan volstaat twee keer een kwartje met idd iets van 2/2.5 uur tussenpauze. En idd niet gelijk beginnen maar even 1 of 2 uur wachten
Klik om te vergroten...
Moet ze nog laten testen, maar vorige x had ik ze ook en waren ze 280 inderdaad
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8

Resultaten voor zoekopdracht: xtc tips

drugsforum.nl drugsforum.nl

Info - Uitgebreide informatie over MDMA (engels)

Een stukje extra informatie over MDMA (achtergrond) info erbij nu: Background The substance 3,4-methylenedioxymethamphetamine (MDMA [ie, ecstasy, XTC, Adam, E, X, clarity, Stacy]) is an amphetamine derivative that has gained significant popularity in recent years and has become the recreational...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Info - XTC: informatie om risico's te beperken

Feiten die je moet weten: * XTC begint na een half uur tot een uur te werken. Na 3 tot 6 uur is het uitgewerkt. * XTC is 24-72 uur aantoonbaar in de urine. * XTC stimuleert de afgifte van een aantal stoffen in de hersenen waardoor je stemming verandert: je voelt je blij en wil...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Info - Verminderde hersenschade bij MDMA-gebruik!

Alle credits naar Robdebob , die het hier neer heeft gezet en is weggehaald per ongeluk. Het verminderen van neurotoxiciteit door MDMA hier kun je het in pdf downloaden, leest makkelijker :) In deze gids staan enkele feiten over MDMA en hersenschade. Ook staat erin hoe je dit eenvoudig kan...
drugsforum.nl drugsforum.nl
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
qwertysafgo zei:
Hallo,

Ik ga binnenkort naar thuishaven en ga daar xtc doen, Dit is de eerste keer dat ik het ergens anders doe dan een huisfeestje. Ik weet nou niet precies wat handig is met doseren. Het zijn pillen van 280mg. Dacht zelf gewoon te beginnen met een kwartje na een uur op het festival te zijn geweest. Het is van 3-11. en dan na ongeveer 1.5-2 uur weer een kwartje of halfje? ben ook van plan te blowen. Hoorde dat dat wel een goede combi was. (Blow normaal bijna elke dag wel.) ik weeg trouwens ongeveer 70 kilo

En iemand misschien nog tips voor dingen die ik mee kan nemen / of die ik kan voorbereiden?

groetjes!
Klik om te vergroten...
Niet gaan pielen met kwartjes, als ze echt 280 mg zijn heb je met een halve 140 mg en dat is meer dan prima om lekker uit je dak te gaan. Wellicht wat zwaar voor 70kg babygewicht maar met een kwart zit je op 70 mg en dat is gewoon te weinig. Ik ben all voor harm reduction maar je moet niet overdrijven.
q
qwertysafgoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Niet gaan pielen met kwartjes, als ze echt 280 mg zijn heb je met een halve 140 mg en dat is meer dan prima om lekker uit je dak te gaan. Wellicht wat zwaar voor 70kg babygewicht maar met een kwart zit je op 70 mg en dat is gewoon te weinig. Ik ben all voor harm reduction maar je moet niet overdrijven.
Klik om te vergroten...
Maar bedoel je dan gewoon begin van de dag een halve nemen en verder niks? ik ben er rond 3 dus 4 uur innemen, kan ook nog naar de after gaan die duurt tot 04:00 maar denk dat ik dan al kapot ben.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
qwertysafgo zei:
Maar bedoel je dan gewoon begin van de dag een halve nemen en verder niks? ik ben er rond 3 dus 4 uur innemen, kan ook nog naar de after gaan die duurt tot 04:00 maar denk dat ik dan al kapot ben.
Klik om te vergroten...
Als je om 16:00 begint dan ben je er om 22:00/23:00 wel klaar mee denk ik.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
qwertysafgo zei:
Maar bedoel je dan gewoon begin van de dag een halve nemen en verder niks? ik ben er rond 3 dus 4 uur innemen, kan ook nog naar de after gaan die duurt tot 04:00 maar denk dat ik dan al kapot ben.
Klik om te vergroten...
Hm ja het effect van mdma duurt niet heel lang, wat je zou kunnen doen is het andere halfje nemen na een paar uur maar geloof me daar heb je na inname van de eerste helft voor 4-6 uur absoluut geen behoefte aan.

je zou het kunnen opdelen in 3es eventueel
R
RicooLid
01-01-2024, 00:00
#13
qwertysafgo zei:
Hallo,

Ik ga binnenkort naar thuishaven en ga daar xtc doen, Dit is de eerste keer dat ik het ergens anders doe dan een huisfeestje. Ik weet nou niet precies wat handig is met doseren. Het zijn pillen van 280mg. Dacht zelf gewoon te beginnen met een kwartje na een uur op het festival te zijn geweest. Het is van 3-11. en dan na ongeveer 1.5-2 uur weer een kwartje of halfje? ben ook van plan te blowen. Hoorde dat dat wel een goede combi was. (Blow normaal bijna elke dag wel.) ik weeg trouwens ongeveer 70 kilo

En iemand misschien nog tips voor dingen die ik mee kan nemen / of die ik kan voorbereiden?

groetjes!
Klik om te vergroten...
Hoe gebruik je op huisfeestje normaal dan? Zelf weeg ik ook ongeveer 70kg maar vind 140mg nogal zwaar als ie inkickt. Zelf start ik meestal met ong 100mg (1/3 pil voor jouw dus ongeveer) dan zo'n 1.5-2 uur na dat hij is ingekickt een kwartje. Dan ligt het er een beetje aan hoe hard je wilt gaan hoe snel je bijneemt. Vaak doe ik t na 1.5 uur op t begin en aan t einde van t feest wat korter. Nou is thuishaven niet echt een feest waar normaal heel hard gaat dus zou er lekker 1.5 - 2 uur tussen laten iedere keer.

Ik weet wel dat ik eigenlijk ook teveel mdma binnen krijg op deze manier. Maar heb nog nooit last gehad van een dipje of andere negatieve bijwerkingen. Wel gebruik ik L-tryptofaan om de serotonine te herstellen.
q
qwertysafgoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ricoo zei:
Hoe gebruik je op huisfeestje normaal dan? Zelf weeg ik ook ongeveer 70kg maar vind 140mg nogal zwaar als ie inkickt. Zelf start ik meestal met ong 100mg (1/3 pil voor jouw dus ongeveer) dan zo'n 1.5-2 uur na dat hij is ingekickt een kwartje. Dan ligt het er een beetje aan hoe hard je wilt gaan hoe snel je bijneemt. Vaak doe ik t na 1.5 uur op t begin en aan t einde van t feest wat korter. Nou is thuishaven niet echt een feest waar normaal heel hard gaat dus zou er lekker 1.5 - 2 uur tussen laten iedere keer.

Ik weet wel dat ik eigenlijk ook teveel mdma binnen krijg op deze manier. Maar heb nog nooit last gehad van een dipje of andere negatieve bijwerkingen. Wel gebruik ik L-tryptofaan om de serotonine te herstellen.
Klik om te vergroten...
Had het vorige x ook precies gedaan hoe jij beschrijft inderdaad. begonnen met 1/3 en na 1,5/2 uur kwartje erbij, en dan weer 1,5/2 uur later laatste kwartje. Had verder ook nergens last van.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
qwertysafgo zei:
Hallo,

Ik ga binnenkort naar thuishaven en ga daar xtc doen, Dit is de eerste keer dat ik het ergens anders doe dan een huisfeestje. Ik weet nou niet precies wat handig is met doseren. Het zijn pillen van 280mg. Dacht zelf gewoon te beginnen met een kwartje na een uur op het festival te zijn geweest. Het is van 3-11. en dan na ongeveer 1.5-2 uur weer een kwartje of halfje? ben ook van plan te blowen. Hoorde dat dat wel een goede combi was. (Blow normaal bijna elke dag wel.) ik weeg trouwens ongeveer 70 kilo

En iemand misschien nog tips voor dingen die ik mee kan nemen / of die ik kan voorbereiden?

groetjes!
Klik om te vergroten...
In ieder geval niet doen op een warme dag.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Niet gaan pielen met kwartjes, als ze echt 280 mg zijn heb je met een halve 140 mg en dat is meer dan prima om lekker uit je dak te gaan. Wellicht wat zwaar voor 70kg babygewicht maar met een kwart zit je op 70 mg en dat is gewoon te weinig. Ik ben all voor harm reduction maar je moet niet overdrijven.
Klik om te vergroten...
Dit is sowieso wel een beetje het ge-eikel met van die xtc-pillen. Ze breken ook bijna nooit lekker precies in een halfje of een kwartje. En sowieso is het nog de vraag wat de spreiding is per pil, want echt niet alle pillen in de batch bevatten exact 280 milligram. Soms kan er wel 20% (of meer) in een batch zittten. Op zich snap ik dat niet iedereen een milligramweegschaal thuis heeft liggen. Maar die apparaten zijn niet heel duur en wel heel goed in je eigen dosis bepalen. Dus dat vind ik altijd een beter idee.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neo-Shulginist zei:
Ze breken ook bijna nooit lekker precies in een halfje of een kwartje.
Klik om te vergroten...
Ha! Ja dat ken ik nog wel, dat gebrokkel van vroeger werd er helemaal gek van. Ik verkruimelde altijd met een scheermesje en woog het dan af.
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ben zelf 100x meer fan van mdma dan xtc maar als ik jou was zal ik sws met een halve beginnen je kan beter goed beginnen dan 3 kwartjes naar binnen tikken en dan nog steeds hem niet echt voelen en dan heb je al ondertussen meer genomen dan het ander ben het met @Dirkjan volkomen eens

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."