#1
Ik heb vandaag weer genomen en alcohol heeft nu bijna geen effect
Tolerantie van beide stoffen. Plus setting kan een verschil makenIk heb vandaag weer genomen en alcohol heeft nu bijna geen effect
Waarom doe je dit?Ik heb vandaag weer genomen en alcohol heeft nu bijna geen effect
Met 4fma valt dit toch wel wat mee? Sowieso tov mdma. Verstandig is het niet maar we steken allemaal (te veel) rotzooi met enige regelmaat in ons lichaam.Waarom doe je dit?
Je hebt donderdag een serotonine slurper genomen en bent nog aan het herstellen.
Voor dit gebruik staat een pauze van 2-3 maanden.
Niet 2-3 dagen.
Op deze manier breng je je hersenen ongelofelijke schade toe.
Lees je goed in en blijf er de komende maanden vanaf raad ik je dringend aan.
blijkbaar XDBen je je hersenen aan het frituren toevallig?
Ja ik geef ook niet echt een fuckHaha join the club, maar als je, in tegenstelling tot mij, wel nog met je lichaam en gezondheid inzit, haha veel te snel achtereen...ik pleit zelf schuldig, mr ik geef er dan ook allemaal geen moer meer om. Ts u lichaam da ge verneukt😉
4-fma is vd amfetamine rc's de meest entactogene, dat waar MDMA zo in uitblinkt, 6apb neigt nog meer nr MDMA.
Ja dat merk ik nu wel met bijnemenUiteraard is er een limiet. Pauze tussen gebruiksmomenten, of zo.
Zonder pauze dan alsmaar hoger doseren is zoiets als steeds luider schreeuwen naar iemand die jou niet verstaat. …. omdat die persoon jouw taal niet spreekt.
Hoe laat heb je genomen? 18 minuten geleden?Zal ik wachten met bijnemen?
Ik denk 45 min geleden ofzoHoe laat heb je genomen? 18 minuten geleden?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."