Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete outfit tijdens de trip?

Favoriete outfit tijdens de trip?

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Het liefste joggingbroek en T-shirt.
A
AnnieDLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deels uit interesse, deels om inspiratie op te doen.

Wat is jouw favoriete outfit tijdens een trip? (Maakt niet uit welke drugs)

(Mijn man is “stiekem” een legging voor mij aan het kopen, voor onze volgende sessie. “Stiekem” omdat ie vroeg welke maat leggings is altijd aan heb.
Maar wat is voor mannen erg chill? Ik zoek voor hem ook iets chills maar kom eigenlijk niet verder dan gewoon een short van Björn borg ofzo)
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon iets comfortabels als je thuis gaat trippen, zoals een joggingbroek en t-shirt. Lekker los en makkelijk uit te trekken :wink: Altijd een dekentje bij de hand houden voor als het koud wordt. Denk dat een specifiek outfit er niet meer toe doet als je echt in de trip zit, tenzij zoiets erbij hoort ofzo :)
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#4
AnnieD zei:
Deels uit interesse, deels om inspiratie op te doen.

Wat is jouw favoriete outfit tijdens een trip? (Maakt niet uit welke drugs)

(Mijn man is “stiekem” een legging voor mij aan het kopen, voor onze volgende sessie. “Stiekem” omdat ie vroeg welke maat leggings is altijd aan heb.
Maar wat is voor mannen erg chill? Ik zoek voor hem ook iets chills maar kom eigenlijk niet verder dan gewoon een short van Björn borg ofzo)
Klik om te vergroten...
Mdma+ghb= mooie lingerie en sexy jurk.
Truffels= jogging broek en blote voetjes
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Voor een XTC-feestje (ook thuis) denk ik altijd dat mijn outfit/nagellak oid belangrijk is, maar tijdens blijkt dat ik vooral heel graag alle bewegingen wil kunnen doen die fijn voelen en het zeer weinig uitmaakt wat ik draag. Vanwege innerlijke temperatuurschommelingen kleed ik me wel vrijwel altijd om, in het begin een vest erbij en later een korte broek en hemdje aan + blote voeten.
Je kunt eventueel rekening houden met fijne stofjes, die prettig zijn om aan te friemelen (:

Ik zag op instagram een reclame voor UV-bodysuits voorbij komen, lijkt me ook wel magisch op MDMA 🤩

Voor een truffeltrip is een relaxoutfit fijn, waardoor je lichaam als een coconnetje voelt, met een heerlijk zacht dekentje als onmisbaar knuffelitem.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
draag een tshirt een lange trainings broek met daaronder een kort trainings broekje voor als ik het warm krijg..

meestal draag ik gewoon de deken
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Joggingbroek en oversized shirt of topje
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gewoon lekker joggingpak 🏃

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."