#1
Sinds kort heb ik ketamine ontdekt. Een enorm interessante drug die ik graag verder wens te onderzoeken. Ik gebruik het nu een paar maanden en laat er steevast een aantal weken tussenzitten alvorens ik weer gebruik. Ik gebruik maximaal een halve gram op een avond en dit wil ik in de toekomst ook graag aanhouden. Ik ben ervan op de hoogte dat ketaminegebruik op de lange termijn blaasproblemen kan veroorzaken. Wat ik ervan heb begrepen is dat je dan dagelijks grammen moet opsnuiven gedurende een aantal weken, dus hier ben ik niet direct bang voor.
Maar soms ben ik zo vaag van de ketamine dat ik me niet aan de indruk kan onttrekken dat dit niets met de gezondheid van de hersenen doet. Is er iets bekend over eventuele hersenschade?
Wat me opvalt is dat ik na gebruik enorm moe ben en ook een soort van hersendood gevoel heb. Praten en redeneren gaat dan een stuk lastiger, vermoedelijk ben ik dan nog onder invloed, mijn motoriek is op dat moment veelal ook nog niet helemaal hersteld. Na 24 uur voel ik me vaak kiplekker. Ik slaap de dagen na mijn gebruik vaak enorm goed. Ook voel ik me gedurende de week nadat ik ketamine heb gebruikt een stuk relaxter dan daarvoor. Dat stelt me dan weer gerust.
Ik ben benieuwd naar de reacties.
Alvast bedankt!
Maar soms ben ik zo vaag van de ketamine dat ik me niet aan de indruk kan onttrekken dat dit niets met de gezondheid van de hersenen doet. Is er iets bekend over eventuele hersenschade?
Wat me opvalt is dat ik na gebruik enorm moe ben en ook een soort van hersendood gevoel heb. Praten en redeneren gaat dan een stuk lastiger, vermoedelijk ben ik dan nog onder invloed, mijn motoriek is op dat moment veelal ook nog niet helemaal hersteld. Na 24 uur voel ik me vaak kiplekker. Ik slaap de dagen na mijn gebruik vaak enorm goed. Ook voel ik me gedurende de week nadat ik ketamine heb gebruikt een stuk relaxter dan daarvoor. Dat stelt me dan weer gerust.
Ik ben benieuwd naar de reacties.
Alvast bedankt!