Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed of 4FMP op festival

Speed of 4FMP op festival

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#1
Speed, ik doe het zelf in combinatie met 1,5 gram Phenibut.
Ik vind het een mooie combi, de Phenibut geeft nog wat meer blijheid/euforie.

Bijpakken met speed kan, hangt af hoe lang je op het festival bent.
Speed werkt urenlang.
Neem niet te veel. Veel plezier en geniet.
S
Stefan2305Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo mensen. Ik heb even een vraag en ben benieuwd naar jullie meningen:

over een paar weekjes staat Decibel op de planning en ik ben van plan om hier speed of 4FMP (4FA) te gebruiken. Zelf gebruik ik recreatief, kan wat hebben, alleen deze twee nog nooit gebruikt. Ik hou er enorm van dat ik super energiek ben, lekker kan dansen en sociaal/vrolijk word. Heb vorige maand 2 keer xtc in een maand gedaan en merk dat mijn tolerantie hoger begint te worden. (Geen hoge euforie meer)

Ik ben dus op zoek naar iets waar ik keihard op kan beuken en me opgewekt van voel en kwam al snel op speed of 4fmp. Welke van de twee zouden jullie aanraden gezien mijn verhaal? En qua dosering/bijpakken? Ik ben 20 jaar, 1.80m en 66 kg en fitness veel.

Ook andere suggesties, info en tips zijn welkom!
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij zit 4-FA ook op de release van serotonine en zulke middelen (zoals XTC/ MDMA) kun je beter niet meer dan eens per 2-3 maanden nemen. Mij lijkt speed een betere optie nu je net al een overdosis xtc hebt gebruikt.
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#4
4Fmp geeft vaak een wat lichtere high dan Mdma je bent dan niet zo waus, maar scherp en lichtvoetig genoeg om te kunnne beuken.
Enige is wel dat je je receptoren al verneukt hebt met een flinke dosis XTC/MDMA dus kan zijn dat je minder merkt van de 4, of langer ertussen laten zitten. Helaas kan je Decibel niet verzetten..

Veel plezier daar en doe mijn hardstyle vrienden de groeten!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Speed
C
CeSterLid
01-01-2024, 00:00
#6
4FMPH houdt mij meestal scherp, alert en wat bijdehand. Om daarnaast nog MDMA/XTC te nemen.....ik moet er niet aan denken.

4FMPH geeft niet die roes. Maar wel meer energie en focus, wat lekker is als je echt niet stil kunt staan door de muziek/ beats. Om het uur een biertje, afhankelijk wat je gewend bent, en je zit er zo in. Maar niet waus. Ik ga wel vroeger naar huis, want opeens verandert de sfeer en gaan sommigen out, of vragen vage dingen. Dat is mijn sein om te gaan.
En de volgende ochtend gezond weer op.
D
De Laatste RohikaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voor decibel 100% pep. Eventueel 4fje voor de eindshow kan leuk zijn.
B
BeschermbengelLid
01-01-2024, 00:00
#8
3mmmmmmmmmmmC 🥰
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beschermbengel zei:
3mmmmmmmmmmmC 🥰
Klik om te vergroten...
Lijkt me niet slim aangezien hij al twee keer xtc heeft gebruikt afgelopen maand.
Daarbij werkt 3-mmc relatief kort met het oog op de duur van een festival.
Ben zelf echt wel fan van 3-mmc, maar voor andere gelegenheden.
B
BeschermbengelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja dat is ook weer zo :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."