Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mensen. Ik heb even een vraag en ben benieuwd naar jullie meningen: over een paar weekjes staat Decibel op de planning en ik ben van plan om hier speed of 4FMP (4FA) te gebruiken. Zelf gebruik ik recreatief, kan wat hebben, alleen deze twee nog nooit gebruikt. Ik hou er enorm van dat ik super energiek ben, lekker kan dansen en sociaal/vrolijk word. Heb vorige maand 2 keer xtc in een maand gedaan en merk dat mijn tolerantie hoger begint te worden. (Geen hoge euforie meer) Ik ben dus op zoek naar iets waar ik keihard op kan beuken en me opgewekt van voel en kwam al snel op speed of 4fmp. Welke van de twee zouden jullie aanraden gezien mijn verhaal? En qua dosering/bijpakken? Ik ben 20 jaar, 1.80m en 66 kg en fitness veel. Ook andere suggesties, info en tips zijn welkom!"
"Hallo allemaal, ik heb 2 gram speed gekocht en uiteraard laten testen. De uitslag was slechts 14% amfetamine en 86% caffeine. Nu staat het festival waar ik heen ga al snel op de planning dus iets anders regelen is geen optie. Ik zit er aan te denken om de speed te wassen met aceton. Dat er weinig over zal blijven neem ik voor lief (heb het toch maar 1 avond nodig) Nu is mijn vraag: kan ik na het wassen uit gaan van 73% pure speed ivm. de dosering? En hebben jullie nog meer opmerkingen nav. mijn verhaal. Ik wil graag zo veel mogelijk info."
"Neo-Shulginist zei: Holy shit dat is wel echt heel veel versneden Dat kan je het beste wel doen inderdaad. De volle maximale sterkte ga je waarschijnlijk niet helemaal halen aangezien dat chemisch gezien best lastig is. Maar dan houd je de rest aan als een soort veiligheidsmarge. Sowieso is het niet gangbaar om de dosis van de ingenomen stof terug te rekenen naar de base. Dus als je online doseer-adviezen ziet van speed / amfetamine, dan gaat het eigenlijk altijd om amfetamine-sulfaat: dus het witte spul wat je daadwerkelijk op de weegschaal legt. Onthoud dat de aceton die je koopt niet pharmaceutical grade is, waardoor het mogelijk is dat er weer andere schadelijke stoffen via de aceton in de speed komen. Ook via drugstestpunten van het DIMS kom je daar niet altijd achter, omdat zij bijvoorbeeld niet testen op de aanwezigheid van zware metalen. Overigens geldt dat überhaupt voor synthetische drugs want ik ben er vrij zeker van dat criminele netwerken ook geen pharmaceutical grade aceton gebruiken in hun labs. Maar wel even ter nuancering omdat aceton-wash soms wordt voorgesteld voor DE oplossing voor al je vervuilingen. Wat praktischer van aard: let wel even op dat de aceton geen water bevat. Want dan lost de amfetamine op in de aceton en dan werkt het trucje dus niet meer (zo goed). Klik om te vergroten... Super bedankt voor je reactie. Wat je dus eigenlijk zegt is: wassen met watervrije aceton en vervolgens 40 mg poeder afwegen als dosering (dit wordt als dosis gegeven bij speed) En nog enig idee waar ik watervrije aceton kan halen?"