Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrug voor op festival

Drug voor op festival

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
q
qwertysafgoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allen,

Is er een soort drug, die chill zijn voor op een rave / festival, waar je niet strak van gaat staan. voor als je s'ochtends terug komt, dat je niet zo'n doppen hebt.

iemand ervaring hier mee?
q
qwertysafgoLid
01-01-2024, 00:00
#2
dupont zei:
Ligt eraan wat je zoekt. Up, down, trip of nog anders?
Klik om te vergroten...
Uppers, eigenlijk. als er iets anders is sta ik er misschien ook voor open, ligt er een beetje aan wat,
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ligt eraan wat je zoekt. Up, down, trip of nog anders?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
3-MMC werkt vrij kort, als je niet herdoseert zou je in de ochtend niet echt meer strak staan.

2C-B in een lage dosering kan ook een optie zijn, dat werkt een uur of 4. Dit zie je wel vrij duidelijk aan iemands ogen. Herdoseren kan.

2-FA vond ik wel lekker energiek, lijkt wat op gewone amfetamine, werkt lang maar als je bescheiden doseert is het een optie.

Anderen hebben vast nog wrl betere suggesties…
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb laatst een lichte dosering 1p-LSD genomen (30ug) wat mij een leuke entry gaf op het festival. Lichte euforie, muziek kwam goed binnen en had zin om te dansen. Ca 3 uur later terwijl ik het effect van de lsd nog goed merkte, begonnen met mdma wat ik later nog bijgedoseerd heb. Mooie combinatie!
Toen de mdma werking minder werd ben ik wiet gaan vapen wat er voor zorgde dat ik iets langer de mdma effecten voelde en later goed kon slapen!
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
6-APB, lekker potente stim, maar niet uit de amfetamine klasse en ga je totaal niet strak op, geeft wel lekkere stabiele en lange rush vol energy en met duidelijk entactogene en euforische werking, ook licht-matig psychedelisch (veranderlijke/versterkte zintuigen). 't Is meer dan zomaar een stim, voor mij de topper onder de stims. Hou rekening met na-stimulatie met grote pupillen richting 15u, maar top spul om op te dansen en socializen 😉

4-FMA, is ook vrij potente stim, wel uit de amfetamine klasse. Geeft een meer peppy energy, maar niet über strak, ook omdat het na dopamine en noradrenaline, ook sterk inwerkt op je serotonine, waardoor je ook duidelijk entactogene en euforische effecten ervaart.
Ook deze heeft lange werkingsduur en kun je vaak dag erna doorkomen zonder slaap, vb inname om 22-23u, peak je tot 6u fzo en dan nog uren lekker wakker gevoel en echt nihil moeheid tot vaak 's avonds laat.

Wil je wat minder potent spul, is er nog 3-FA, dit is puur amfetamine energie en is bij oraal nemen, vrij braafjes.
q
qwertysafgoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nihilist88 zei:
6-APB, lekker potente stim, maar niet uit de amfetamine klasse en ga je totaal niet strak op, geeft wel lekkere stabiele en lange rush vol energy en met duidelijk entactogene en euforische werking, ook licht-matig psychedelisch (veranderlijke/versterkte zintuigen). 't Is meer dan zomaar een stim, voor mij de topper onder de stims. Hou rekening met na-stimulatie met grote pupillen richting 15u, maar top spul om op te dansen en socializen 😉

4-FMA, is ook vrij potente stim, wel uit de amfetamine klasse. Geeft een meer peppy energy, maar niet über strak, ook omdat het na dopamine en noradrenaline, ook sterk inwerkt op je serotonine, waardoor je ook duidelijk entactogene en euforische effecten ervaart.
Ook deze heeft lange werkingsduur en kun je vaak dag erna doorkomen zonder slaap, vb inname om 22-23u, peak je tot 6u fzo en dan nog uren lekker wakker gevoel en echt nihil moeheid tot vaak 's avonds laat.

Wil je wat minder potent spul, is er nog 3-FA, dit is puur amfetamine energie en is bij oraal nemen, vrij braafjes.
Klik om te vergroten...
Ik zit er inderdaad aan te denken om 4-FMA te doen, heb je hier ervaring mee? wat zijn de aan te raden dosisen?
q
qwertysafgoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeehond zei:
Beter speed of coke.
Klik om te vergroten...
Weet niet of ik binnen die tijd speed kan regelen..
q
qwertysafgoLid
01-01-2024, 00:00
#9
4-FMA werkt dus zo te zien best wel op je serotonine, Ik wil met Ade waarschijnlijk xtc gebruiken. Dus lijkt me dan niet slim op dit te doen, Zijn er nog andere dingen mogelijk? 3-FA las ik ergens? 2-FA??
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#10
qwertysafgo zei:
4-FMA werkt dus zo te zien best wel op je serotonine, Ik wil met Ade waarschijnlijk xtc gebruiken. Dus lijkt me dan niet slim op dit te doen, Zijn er nog andere dingen mogelijk? 3-FA las ik ergens? 2-FA??
Klik om te vergroten...
Beter speed of coke.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#11
qwertysafgo zei:
Weet niet of ik binnen die tijd speed kan regelen..
Klik om te vergroten...
Zou ik wel proberen, zeker handig tussen serotonine slurpers om te hebben bij een tussendoor feestje.
q
qwertysafgoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zeehond zei:
Zou ik wel proberen, zeker handig tussen serotonine slurpers om te hebben bij een tussendoor feestje.
Klik om te vergroten...
Zit hier inderdaad ook al een tijdje aan te denken, Heb laatst 1 sleutelpuntje genomen van speed. voor de rest nooit. Heb ook iets gelezen over het wassen van je speed. is dit aan te raden?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#13
qwertysafgo zei:
Heb ook iets gelezen over het wassen van je speed. is dit aan te raden?
Klik om te vergroten...
Zou ik altijd doen. Is heel simpel, staat gewoon instructie van op YouTube.
Je wast veel stoffen dan uit je speed zoals cafeïne, die voor bijwerkingen zorgen.
Pas als je speed laat testen weet je hoe zuiver het is, wassen helpt altijd!
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
qwertysafgo zei:
4-FMA werkt dus zo te zien best wel op je serotonine, Ik wil met Ade waarschijnlijk xtc gebruiken. Dus lijkt me dan niet slim op dit te doen, Zijn er nog andere dingen mogelijk? 3-FA las ik ergens? 2-FA??
Klik om te vergroten...
Zoals ik eerder zegde, 4fma is de meest euforische en op serotonine werkende pep rc. Weet niet of het voor dit weekend was. Maar kzou zéker geen 4fma bij xtc nemen, als je sowieso xtc neemt, zou ik indd niks erbij nemen dat ook op serotonine werkt, 3FA is echte pep rc, werkt puur op je dopamine en noradrenaline.

PS. Bij 4fma is 130mg lekkere dosis vr mij, mr kben enerzijds wel gekend met stims, paar jaar terug, ging 4-FA wat te vlotjes nr binnen en anderzijds eerder slank gebouwd.

Wat was je dosis uiteindelijk bij 4fma?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."